Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00048242/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00089442/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie, wsparcie techniczne i rozwój Systemu Monitorowania Funduszu Sprawiedliwej Transformacji (SM FST) na potrzeby wdrażania FST w ramach FEDS 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891129301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5b
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-306
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walbrzych.dwup@dwup.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwup.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie, wsparcie techniczne i rozwój Systemu Monitorowania Funduszu Sprawiedliwej Transformacji (SM FST) na potrzeby wdrażania FST w ramach FEDS 2021-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afb695eb-bfb1-40ed-8619-5bc8a69148f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038186/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie, wsparcie techniczne i rozwój Systemu Monitorowania Funduszu Sprawiedliwej Transformacji (SM FST) na potrzeby wdrażania FST w ramach FEDS 2021-2027 w okresie 01.IV- 31.XII.2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zamówienie jest współfinansowane z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus z programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 w ramach projektu Pomoc Techniczna FEDS DWUP- EFS+ nr projektu FEDS.11.01-IZ.00-0001/23”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00048242
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 516960,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Utrzymanie, wsparcie techniczne i rozwój Systemu Monitorowania Funduszu Sprawiedliwej Transformacji (SM FST) na potrzeby wdrażania FST w ramach FEDS 2021-2027”.
2. System Monitorowania FST przeznaczony jest do obsługi procesu monitorowania podmiotów i uczestników otrzymujących wsparcie w ramach projektów realizowanych ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska dla perspektywy finansowej 2021-2027.
3. Zamówienie obejmuje również usługi:
1) pełnego utrzymania systemu w infrastrukturze chmurowej zapewnionej przez Wykonawcę (wraz z przygotowaniem infrastruktury, przeniesieniem systemu i testami <w tym bezpieczeństwa> przed rozpoczęciem świadczenia usługi) przez okres 9 miesięcy od 01.04.2025 do 31.12.2025 (instancja produkcyjna i testowa);
2) wsparcia technicznego wraz z Help-Desk dla użytkowników systemu, zapewnionego przez Wykonawcę w okresie 9 miesięcy od 01.04.2025 do 31.12.2025;
3) rozwoju systemu, poprzez sprawowanie przez Wykonawcę opieki rozwojowej systemu polegającej na wprowadzaniu na życzenie Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu zmian rozwojowych, rozbudowy modułów i kolejnych modyfikacji systemu, w okresie od 01.04.2025 do 31.12.2025 (prawo opcji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72300000-8 - Usługi w zakresie danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72400000-4 - Usługi internetowe
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 427425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 702534,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427425,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Britenet Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140727009
7.3.3) Ulica: Jerozolimskie 44
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-024
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427425,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przebudowa drogi gminnej nr 116542D - ul. Limanowskiego w Wałbrzychu wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji
- Świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowaniu, dostarczaniu i serwowaniu śniadań dla gości Hotelu Książ, mieszczącym się na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ
- Usługa hotelarsko-gastronomiczna w celu zorganizowania 3 warsztatów dla kadry EURES z Powiatowych Urzędów Pracy z województwa dolnośląskiego.
- "Rozbiórka budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Rzecznej 1 w Wałbrzychu - "zaprojektuj i wyburz"
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Przeprowadzenie audytu oraz opracowanie dokumentacji w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Nowy Dwór Gdański"
- Cyberbezpieczny Samorząd - Obszary Organizacyjny i Kompetencyjny
- "Wykonanie usługi nalotu pomiarowego z wykorzystaniem techniki LIDAR i technik teledetekcyjnych na wskazanych odcinkach wałów przeciwpowodziowych oraz dostarczenie oprac. produktów geoprzestrzennych"
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: łączności telefonicznej, stałego dostępu do Internetu, transmisji danych L2 oraz obsługi numeru alarmowego 986
- dostawa i usługa z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
więcej: Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.