Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00519814/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00009814/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa mebli kuchennych pod zabudowę oraz wyposażenia pomieszczeń w Ministerstwie Infrastruktury.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO INFRASTRUKTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363190367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tytusa Chałubińskiego 4/6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-928
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 630 10 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mi.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/infrastruktura
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa mebli kuchennych pod zabudowę oraz wyposażenia pomieszczeń w Ministerstwie Infrastruktury.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c1d7618-85e1-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00099021/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Wykonanie na wymiar oraz sukcesywna dostawa wraz z montażem mebli kuchennych pod zabudowę, krzeseł, hokerów, stołów oraz armatury kuchennej na potrzeby wyposażenia pomieszczeń socjalnych w MI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519814
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-5.2510.33.2022.IJS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125388,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mebli kuchennych pod zabudowę wraz z wyposażeniem na potrzeby Ministerstwa Infrastruktury.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. wykonanie na wymiar mebli kuchennych pod zabudowę wraz z dostawą,
2. dostawę mebli wolnostojących stanowiących wyposażenie dodatkowe tj. krzeseł, hokerów, stołów, a także armatury kuchennej obejmującej zlewy i baterie zlewozmywakowe,
3. montaż mebli kuchennych oraz armatury kuchennej.
Przedmiot zamówienia obejmuje: zamówienie podstawowe (gwarantowane) oraz zamówienie objęte prawem opcji (niegwarantowane, opcjonalne).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153975,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528986,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153975,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-MEBEL Bohdan Denysenko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130545626
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153975,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 39 dni kalendarzowych, licząc od dnia złożenia przez Zamawiającego zlecenia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Wyzwolenia 9 m 128, część nr 2: al. Wyzwolenia 10 m 47 i 181
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia w ramach przebudowy i rozbudowy szkoły i przedszkola w Łachowie
- Zakup wyposażenia do budynku żłobka w Wodyniach w ramach realizacji inwestycji: "Budowa budynku żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą na dz. nr ewid. 824 w miejscowości Wodynie"
- Remont pomieszczeń biurowych na pierwszym piętrze budynku przy ul. Zakopiańska 58 w Krakowie
- Dostawa i montaż mebli do segmentu F budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Termomodernizacja i przebudowa budynku po byłej szkole w m. Kołaczkowice wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby klubu dziecięcego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.