Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00044730/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU I POMOCY SZKOLNYCH W RAMACH PROGRAMU ”LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI” DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY OŚNO LUBUSKIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W OŚNIE LUBUSKIM
1.3.) Oddział zamawiającego: Księgowość
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210307010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Ośno Lubuskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-220
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 757 1338
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@osno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw.osno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU I POMOCY SZKOLNYCH W RAMACH PROGRAMU ”LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI” DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY OŚNO LUBUSKIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65d46c2c-83fc-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039744/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do szkół podstawowych z terenu Gminy Ośno Lubuskie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044730/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do szkół podstawowych z terenu Gminy Ośno Lubuskie z podziałem na 4 części: Część I – dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim - wyposażenie podstawowe, Część II – dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim - wyposażenie dodatkowe: wyposażenie stanowisk, narzędzia, agd, materiały eksploatacyjne, bhp, Część III – dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim - wyposażenie dodatkowe: robotyka, audio - wideo, Część IV - dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej w Smogórach – wyposażenie podstawowe i dodatkowe. W ramach dostawy wykonawca musi zapewnić transport sprzętu i pomocy szkolnych we wskazane miejsce: - część I – III zamówienia – Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim ul. Jeziorna 3, - część IV zamówienia – Szkoła Podstawowa w Smogórach, Smogóry 10, oraz zainstalować, uruchomić i skonfigurować dostarczony sprzęt a także przeszkolić użytkowników sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący jednocześnie minimalną wielkość zamówienia: - dla części I zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ, - dla części II zamówienia – załącznik nr 10 do SWZ.- dla części III zamówienia - załącznik nr 11 do SWZ, - dla części IV zamówienia – załącznik nr 12 do SWZ. Sprzęt i wyposażenie dostarczone w ramach niniejszego postępowania mają być fabrycznie nowe, tj. nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Sprzęt i wyposażenie powinny być dostarczone w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji. Wykonawca dołączy do dostarczonego sprzętu niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim. Dostarczony sprzęt powinien posiadać właściwe atesty i/lub certyfikaty/aprobaty techniczne (wymagane na podstawie odrębnych przepisów) i być zgodny z Polską Normą oraz dopuszczony do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji z tytułu wad fizycznych przedmiotu zamówienia dla sprzętu i pomocy szkolnych o wartości powyżej 500 złotych, stanowić ona będzie rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy za te wady. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia w minimalnym okresie 24 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W związku z wprowadzeniem dodatkowego kryterium oceny ofert, jakim jest wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagane 24 miesiące, jego ostateczny wymiar zostanie wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Okres rękojmi będzie równy zaoferowanemu okresowi gwarancji.4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32342412-3 - Głośniki
38510000-3 - Mikroskopy
38520000-6 - Skanery
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39151000-5 - Meble różne
39160000-1 - Meble szkolne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 47200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do szkół podstawowych z terenu Gminy Ośno Lubuskie z podziałem na 4 części: Część I – dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim - wyposażenie podstawowe Część II – dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim - wyposażenie dodatkowe: wyposażenie stanowisk, narzędzia, agd, materiały eksploatacyjne, bhp Część III – dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim - wyposażenie dodatkowe: robotyka, audio - wideoCzęść IV - dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej w Smogórach – wyposażenie podstawowe i dodatkowe. W ramach dostawy wykonawca musi zapewnić transport sprzętu i pomocy szkolnych we wskazane miejsce: - część I – III zamówienia – Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim ul. Jeziorna 3, - część IV zamówienia – Szkoła Podstawowa w Smogórach, Smogóry 10, oraz zainstalować, uruchomić i skonfigurować dostarczony sprzęt a także przeszkolić użytkowników sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący jednocześnie minimalną wielkość zamówienia: - dla części I zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ, - dla części II zamówienia – załącznik nr 10 do SWZ.- dla części III zamówienia - załącznik nr 11 do SWZ, - dla części IV zamówienia – załącznik nr 12 do SWZ. Sprzęt i wyposażenie dostarczone w ramach niniejszego postępowania mają być fabrycznie nowe, tj. nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Sprzęt i wyposażenie powinny być dostarczone w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji. Wykonawca dołączy do dostarczonego sprzętu niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim. Dostarczony sprzęt powinien posiadać właściwe atesty i/lub certyfikaty/aprobaty techniczne (wymagane na podstawie odrębnych przepisów) i być zgodny z Polską Normą oraz dopuszczony do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji z tytułu wad fizycznych przedmiotu zamówienia dla sprzętu i pomocy szkolnych o wartości powyżej 500 złotych, stanowić ona będzie rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy za te wady. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia w minimalnym okresie 24 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W związku z wprowadzeniem dodatkowego kryterium oceny ofert, jakim jest wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagane 24 miesiące, jego ostateczny wymiar zostanie wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Okres rękojmi będzie równy zaoferowanemu okresowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32342412-3 - Głośniki
38510000-3 - Mikroskopy
38520000-6 - Skanery
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39151000-5 - Meble różne
39160000-1 - Meble szkolne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 34400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do szkół podstawowych z terenu Gminy Ośno Lubuskie z podziałem na 4 części: Część I – dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim - wyposażenie podstawowe Część II – dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim - wyposażenie dodatkowe: wyposażenie stanowisk, narzędzia, agd, materiały eksploatacyjne, bhp Część III – dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim - wyposażenie dodatkowe: robotyka, audio - wideoCzęść IV - dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej w Smogórach – wyposażenie podstawowe i dodatkowe. W ramach dostawy wykonawca musi zapewnić transport sprzętu i pomocy szkolnych we wskazane miejsce: - część I – III zamówienia – Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim ul. Jeziorna 3, - część IV zamówienia – Szkoła Podstawowa w Smogórach, Smogóry 10, oraz zainstalować, uruchomić i skonfigurować dostarczony sprzęt a także przeszkolić użytkowników sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący jednocześnie minimalną wielkość zamówienia: - dla części I zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ, - dla części II zamówienia – załącznik nr 10 do SWZ.- dla części III zamówienia - załącznik nr 11 do SWZ, - dla części IV zamówienia – załącznik nr 12 do SWZ. Sprzęt i wyposażenie dostarczone w ramach niniejszego postępowania mają być fabrycznie nowe, tj. nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Sprzęt i wyposażenie powinny być dostarczone w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji. Wykonawca dołączy do dostarczonego sprzętu niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim. Dostarczony sprzęt powinien posiadać właściwe atesty i/lub certyfikaty/aprobaty techniczne (wymagane na podstawie odrębnych przepisów) i być zgodny z Polską Normą oraz dopuszczony do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji z tytułu wad fizycznych przedmiotu zamówienia dla sprzętu i pomocy szkolnych o wartości powyżej 500 złotych, stanowić ona będzie rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy za te wady. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia w minimalnym okresie 24 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W związku z wprowadzeniem dodatkowego kryterium oceny ofert, jakim jest wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagane 24 miesiące, jego ostateczny wymiar zostanie wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Okres rękojmi będzie równy zaoferowanemu okresowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32342412-3 - Głośniki
38510000-3 - Mikroskopy
38520000-6 - Skanery
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39151000-5 - Meble różne
39160000-1 - Meble szkolne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do szkół podstawowych z terenu Gminy Ośno Lubuskie z podziałem na 4 części: Część I – dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim - wyposażenie podstawowe Część II – dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim - wyposażenie dodatkowe: wyposażenie stanowisk, narzędzia, agd, materiały eksploatacyjne, bhp Część III – dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim - wyposażenie dodatkowe: robotyka, audio - wideoCzęść IV - dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej w Smogórach – wyposażenie podstawowe i dodatkowe. W ramach dostawy wykonawca musi zapewnić transport sprzętu i pomocy szkolnych we wskazane miejsce: - część I – III zamówienia – Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim ul. Jeziorna 3, - część IV zamówienia – Szkoła Podstawowa w Smogórach, Smogóry 10, oraz zainstalować, uruchomić i skonfigurować dostarczony sprzęt a także przeszkolić użytkowników sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący jednocześnie minimalną wielkość zamówienia: - dla części I zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ, - dla części II zamówienia – załącznik nr 10 do SWZ.- dla części III zamówienia - załącznik nr 11 do SWZ, - dla części IV zamówienia – załącznik nr 12 do SWZ. Sprzęt i wyposażenie dostarczone w ramach niniejszego postępowania mają być fabrycznie nowe, tj. nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Sprzęt i wyposażenie powinny być dostarczone w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji. Wykonawca dołączy do dostarczonego sprzętu niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim. Dostarczony sprzęt powinien posiadać właściwe atesty i/lub certyfikaty/aprobaty techniczne (wymagane na podstawie odrębnych przepisów) i być zgodny z Polską Normą oraz dopuszczony do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji z tytułu wad fizycznych przedmiotu zamówienia dla sprzętu i pomocy szkolnych o wartości powyżej 500 złotych, stanowić ona będzie rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy za te wady. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia w minimalnym okresie 24 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W związku z wprowadzeniem dodatkowego kryterium oceny ofert, jakim jest wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagane 24 miesiące, jego ostateczny wymiar zostanie wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Okres rękojmi będzie równy zaoferowanemu okresowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32342412-3 - Głośniki
38510000-3 - Mikroskopy
38520000-6 - Skanery
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39151000-5 - Meble różne
39160000-1 - Meble szkolne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47011,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58658,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47900,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47900,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22535,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39006,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22535,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR Marcin Wroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572626117
7.3.3) Ulica: Barwinek
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-150
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22535,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29949,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41558,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29949,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122
7.3.3) Ulica: Gorzeszów
7.3.4) Miejscowość: Krzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-405
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29949,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20100,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33368,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20100,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20100,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa Sprzętów IT
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.