Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00105515/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137018 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radzymin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZYMIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Radzymin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 226676767
1.5.8.) Numer faksu: 226676899
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@radzymin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://radzymin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radzymin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8a0f456-de32-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105515/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 192405,85 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radzymin w podziale na części w ramach zadania inwestycyjnego Dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radzymin. Postępowanie podzielono na 3 części:Część 1.
Zadanie 1. Oświetlenie ul. Bajkowej w Cegielni – na istniejących słupach zamontować oprawy LED (4 szt.). Oświetlenie zasilić linią napowietrzną z istniejącego oświetlenia w ul. Polnej.
Zadanie 2. Oświetlenie ul. Jesiennej w Ciemnem – na istniejących słupach zamontować oprawy LED (4 szt.). Oświetlenie zasilić linią napowietrzną z istniejącego oświetlenia w ul. Piłsudskiego.
Zadanie 3. Oświetlenie ul. Jaśminowej w Słupnie – na istniejących słupach zamontować oprawy LED (2 szt.). Oświetlenie zasilić linią napowietrzną z istniejącego oświetlenia w ul. Jaśminowej
Zadanie 4. Oświetlenie ul. Dziennikarskiej w Ciemnem – na istniejących słupach zamontować oprawy typu LED (6 szt.) oraz na ul. Azaliowej (2 szt.). Oprawy zasilić linią napowietrzną z istniejącego oświetlenia w ul. Azaliowej w Cegielni
Zadanie 5. Oświetlenie ul. Iglastej w Ciemnem – na istniejących słupach zamontować oprawy typu LED (5 szt.). Oświetlenie należy zasilić linią napowietrzną z istniejącego oświetlenia w ul. Wołomińskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 56097,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radzymin w podziale na części w ramach zadania inwestycyjnego Dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radzymin. Postępowanie podzielono na 3 części:Część 2.Zadanie 1. Oświetlenie ul. Ziemowita w Radzyminie – na istniejących słupach zamontować oprawy typu LED (9 szt.). Oprawy zasilić linią napowietrzną z istniejącego oświetlenia w ul. Nowej. Z projektowaną linią krzyżuje się linia średniego napięcia. Na skrzyżowaniu linii oświetleniowej i średniego napięcia należy skablować linie oświetleniową.
Zadanie 2. Oświetlenie ul. Nowowiejskiej w Sierakowie – na istniejących słupach zamontować oprawy LED (3 szt.). Oprawy zasilić linią napowietrzną z istniejącego oświetlenia w ul. Sienkiewicza w Sierakowie.
Zadanie 3. Oświetlenie ul. Letniskowej – na istniejących słupach zamontować oprawy typu LED (10 szt.). Należy wykonać skrzynkę SOK do zasilenia oświetlenia.
Zadanie 4. Oświetlenie ul. Zegrzyńskiej w Arciechowie – na istniejących słupach zamontować oprawy typu LED (4 szt.) Oprawy zasilić linią napowietrzną z istniejącego oświetlenia w ul. Zegrzyńskiej w Arciechowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 63414,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radzymin w podziale na części w ramach zadania inwestycyjnego Dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radzymin. Postępowanie podzielono na 3 części:Część 3.Zadanie 1. Oświetlenie ul. Wiosennej w Słupnie – na istniejących słupach zamontować oprawy typu LED (10 szt.). Należy wykonać linię napowietrzną. Nowoprojektowane oświetlenie ulicy zasilić z istniejącej szafy LN zlokalizowanej na ul. Młodzieńczej. Dokumentacja projektowa budowy oświetlenia stanowi załącznik do postępowania.
Zadanie 2. Oświetlenie ul. Skrajnej w Radzyminie – na istniejących słupach zamontować oprawy LED (5 szt.). Zasilenie w energię elektryczną projektowanego oświetlenia będzie z istniejącej sieci oświetleniowej zlokalizowanej w ul. Maczka. Dokumentacja projektowa budowy oświetlenia stanowi załącznik do postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 72893,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78301,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96764,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78301,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-BUD Paweł Łazicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 12505881-82
7.3.3) Ulica: Szczęśliwa 23
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78301,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96051,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114636,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96051,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-BUD Paweł Łazicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1250588182
7.3.3) Ulica: Szczęśliwa 23
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96051,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55820,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55820,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELES-BUD Ewa Konopka-Strusińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9522005248
7.3.3) Ulica: Powstańców 4a/2
7.3.4) Miejscowość: Kobyłka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELES-BUD Ewa Konopka-Strusińska
jakie przetargi wygrała firma
ELES-BUD Ewa Konopka-Strusińska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55820,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI RADZYMIN
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Radzyminie z podziałem na zadania
- Budowa drogi na dz. ew. nr 170/29, 171/6, 172/7, 173/11, 174/5, 175/5, 176/5, 177/5, 178/5 w miejscowości Emilianów
- Zakup benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego na stacji paliw do pojazdów i maszyn
więcej: przetargi RADZYMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa ul. Miodowej w zakresie budowy brakującego chodnika w ul. Miodowej we Wrocławiu na odc. od zjazdu na posesję nr 27 do drogi 23KDW/7"
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik fotografii i multimediów w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSP nr 3 w Łowiczu"
- Budowa zjeżdżalni wodnej przy jeziorze Borówno oraz utwardzenie terenu przy Szkole w Zakrzewie
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.