eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno KrajeńskieZakup pojazdu asenizacyjnego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z siedzibą w Sępólnie Krajeńskim



Ogłoszenie z dnia 2025-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pojazdu asenizacyjnego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z siedzibą w Sępólnie Krajeńskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091443873

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 8

1.5.2.) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 388 22 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zgksepolno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgksepolno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f28daec2-a775-48e9-bcd2-66a56f31cff7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pojazdu asenizacyjnego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z siedzibą w Sępólnie Krajeńskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f28daec2-a775-48e9-bcd2-66a56f31cff7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093901

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGK.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdu asenizacyjnego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z siedzibą w Sępólnie Krajeńskim przy ul. E. Orzeszkowej 8. Pojazd używany wyposażony w fabrycznie nową zabudowę asenizacyjną.
Minimalne wymagania dotyczące pojazdu oraz minimalne wymagania dotyczące zabudowy zostały szczegółowo zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wolny od jakichkolwiek wad prawnych lub fizycznych. Dostarczony sprzęt musi posiadać oznaczenie znakiem CE.
Przedmiot zamówienia zostanie sfinansowany w formie leasingu. Wybór leasingodawcy jest po stronie Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do sfinalizowania zakupu w ciągu 30 dni od poinformowania Zamawiającego o gotowości przedmiotu zamówienia do odbioru.
Po złożeniu oferty Zamawiający jest uprawniony do dokonania badania technicznego pojazdu w terminie ustalonym z Wykonawcą, w stacji kontroli pojazdów wskazanej przez Zamawiającego. Koszty badania technicznego ponosi Zamawiający. W przypadku, gdy wynik badania technicznego ujawni wady fizyczne pojazdu Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od zawarcia umowy z Wykonawcą, zaś Wykonawca w takim przypadku nie ma prawa kierować do Zamawiającego żadnych roszczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144520-9 - Cysterny do gromadzenia ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392370,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GP Truck Trading Grzegorz Kądziela - wspólnik spółki cywilnej

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agnieszka Kądziela GP Truck Trading - wspólnik spółki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014896528

7.3.3) Ulica: Hoserów

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-995

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392370,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.