Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00270299/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
- 2022/BZP 00137090/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-27
- 2022/BZP 00137281/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-27
- 2022/BZP 00137350/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-27
- 2022/BZP 00137420/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-27
- 2022/BZP 00222409/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-24
- 2022/BZP 00017848/01 - Wynik z dnia 2022-01-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686635
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 62
1.4.2.) Miejscowość: Zabrze
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.7.) Numer telefonu: 32 271 42 58
1.4.8.) Numer faksu: 32 271 42 58
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps1.zabrze.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dps1-zabrze.magistrat.pl/engine//bip/47/0
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137484
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zmianie umowy,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00136644/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA/UMOWA RAMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 3 (Część 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 4 (Część 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 5 (Część 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 6 (Część 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 7 (Część 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 8 (Część 8) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 8) Przed zmianą:
CZĘŚĆ VIII Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w załącznikach nr 1 oraz 2.8 do SWZ
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 8) Przed zmianą:
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 9 (Część 9) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO IMMUNOFLUORESCENCJI I ELISA WRAZ Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU
- 1/TP/I/25 ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO NA RZECZ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- Dostawa produktów leczniczych dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. (powtórzenie Pakietów nr 7 i 10) Nr sprawy DZP/02 TP/2025
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HUTNICZYCH
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 25 w Zabrzu
- ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE UKŁADU STEROWANIA I ZASILANIA ELEKTRYCZNEGO INSTALACJI BADAWCZEJ
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów żywieniowych do ZkiW nr 1 w Pelplinie"
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup produktów mleczarskich i tłuszczy do Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
- Dostawa artykułów żywnościowych - 6 części
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dl a Przedszkole nr 32 w Koninie w 2025 r.
- Dostawa mięsa dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Kutnie w celu przygotowania posiłków w stołówce szkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.