Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079623/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
- 2022/BZP 00093874/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa przedszkola i żłobka w miejscowości Tarnówka” - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-416
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48672664002
1.5.8.) Numer faksu: +48672664002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@tarnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tarnowka.biuletyn.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa przedszkola i żłobka w miejscowości Tarnówka” - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-907b6663-9f7c-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017515/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa przedszkola i żłobka w Tarnówce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079623/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OŚ.272.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4577000,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przedszkola publicznego wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Tarnówka.
Charakterystyczne parametry budynku:
- powierzchnia zabudowy 975,91 m2
- powierzchnia użytkowa 834,95 m2
- powierzchnia wewnętrzna 893,00 m2
- kubatura 4699,21 m3
- wysokość 5,15m
- długość 23,94m
- szerokość 44,80
- liczba kondygnacji 1
Budynek zostanie wyposażony w wewnętrzne instalacje: elektryczną, kanalizacyjną, c.o., wodociągową oraz wentylację nawiewno-wywiewną z klimatyzacją. Źródłem ciepła będzie kocioł klasy V. Poza tym projektuje się zewnętrzne instalacje:
- elektryczną – zew. zalicznikowa inst. elektryczna do skrzynki ZKP,
- kanalizacyjną – zew. instalacja kanalizacyjna do wiejskiej sieci kanalizacji sanitarnej,
- kanalizacji deszczowej
- wodociągową – przyłącze wodociągowe.
Szczegółowy zakres rzeczowy określono w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Zakres zamówienia zamówieniu obejmuje m. in.:
1) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących;
2) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy;
3) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy;
4) dostawa i montażem wyposażenia przedszkola w zakresie określonym w ST. 14 WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLA.
3. Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie zobowiązany będzie również do:
1) zapewnienia kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż;
2) wytyczenia geodezyjnego;
3) usunięcia z terenu budowy warstwy ziemi urodzajnej (humusu) i odwiezienie jej do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na odległość do 2,0 km;
4) zabezpieczenia i wygrodzenia terenu robót, zorganizowania zaplecza socjalno-biurowego budowy, zorganizowanie zaplecza sanitarnego (toalety) dla personelu Wykonawcy;
5) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zarejestrowania jej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Złotowie i dostarczenia w/w zarejestrowanej inwentaryzacji Zamawiającemu w terminie wykonania zamówienia;
6) przeprowadzenia wymaganych prób, badań i sprawdzeń;
7) przygotowanie wszelkich dokumentów niezbędnych do zawiadomienia przez Zamawiającego organów wskazanych w ustawie Prawo budowlane o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania – tj. Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Straży Pożarnej i Nadzoru Budowlanego;
8) uczestniczenia wraz z kierownikiem budowy w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego. Kierownik budowy, ustanowiony z ramienia Wykonawcy;
9) ponadto Wykonawca i kierownik budowy zobowiązani są do uczestniczenia w czynnościach odbiorowych (odbiór etapów, odbiór końcowy, kontrole, wizje: Straż Pożarna, Sanepid, PINB, itp.);
10) zagwarantowania nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy. Koordynowania robót realizowanych przez podwykonawców;
11) wykonania i umieszczenia w widocznym miejscu na terenie budowy tablicy informacyjnej budowy;
12) niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o zaistniałych przeszkodach i trudnościach mogących wpłynąć na jakość wykonywanych robót albo opóźnienie lub przyspieszenie terminu zakończenia wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5582970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7868000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5582970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLAZ-MAN s. c. Bogusław Manikowski, Ryszard Manikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671456386
7.3.3) Ulica: al. Mickiewicza 21
7.3.4) Miejscowość: Złotów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLAZ-MAN S.C. BOGUSŁAW MANIKOWSKI, RYSZARD MANIKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GLAZ-MAN S.C. BOGUSŁAW MANIKOWSKI, RYSZARD MANIKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5582970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.