Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00099231/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach GDDKiA Oddział Poznań, Rejonu w Gnieźnie ” w podziale na zadania:
Zadanie I , Zadanie II , Zadanie III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siemiradzkiego 5a
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-763
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach GDDKiA Oddział Poznań, Rejonu w Gnieźnie ” w podziale na zadania:Zadanie I , Zadanie II , Zadanie III
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cf76b68-ab69-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011367/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.4 Usługi sprzątania w Rejonie Gniezno i Obwodach Drogowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099231/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/PO.D-3.2421.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 86682,53 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70473,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I obejmuje budynek administracyjny Rejonu oraz Obwodu Drogowego w Gnieźnie, al. Reymonta 32 , o powierzchni 420,70 m2 oraz archiwum w budynku garażowym o powierzchni 55 m2, powierzchnia okien 144 m24.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 47894,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II - obejmuje budynek administracyjno-socjalny oraz budynek portierni Obwodu Drogowego w Iwnie, ul. Gnieźnieńska 1, o powierzchni 156 m2 powierzchnia okien 28,06 m24.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 19388,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie III - obejmuje budynek administracyjno-socjalny Obwodu Drogowego we Wrześni, ul. Objazdowa 2, o powierzchni 120,5 m2 powierzchnia okien 32,12 m24.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 19398,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44245,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61334,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47894,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEBE MEDIA BEATA BRASZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 782 172 28 96
7.3.3) Ulica: OS. PIASTOWSKIE 3/17
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-146
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47894,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19388,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42428,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19388,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEBE MEDIA BEATA BRASZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 782 172 28 96
7.3.3) Ulica: OS. PIASTOWSKIE 3/17
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-146
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19388,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19398,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39252,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19398,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEBE MEDIA BEATA BRASZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 782 172 28 96
7.3.3) Ulica: OS. PIASTOWSKIE 3/17
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-146
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19398,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych, gazów wysokiej czystości na okres 2 lat oraz najem butli w okresie 3 lat.
- Dostawa odczynników do molekularnej diagnostyki prątków gruźlicy wraz z dzierżawą analizatora
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
- AD/ZP/01/25 Zakup i dostawa paliwa AVGAS 100LL do samolotów Politechniki Poznańskiej wraz z możliwością całodobowego tankowania.
- Dostawa środków czystości, papierów toaletowych i ręczników papierowych, worków i artykułów foliowych oraz kosmetyków do pielęgnacji niemowląt w podziale na 8 części.
- Zakup pompy normotermicznej o wysokich przepływach do toczenia krwi i preparatów krwiozastępczych na potrzeby Bloku Operacyjnego oraz Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI
- Usługa sprzątania w budynkach Biura Rzecznika Praw Dziecka oraz terenu zewnętrznego budynku BRPD zlokalizowanego przy ul. Chocimskiej 6 w Warszawie
- Świadczenie usług sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych j.o. oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w okresie od 01.02.-31.12.2025 r.
- Usługa sprzątania w obiektach Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku.
- Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.