Og³oszenie z dnia 2025-03-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Pi³sudskiego w Piasecznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Urz±d Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶ciuszki 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.piaseczno.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Pi³sudskiego w Piasecznie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-487056be-7e05-454d-ae6f-03a735313674
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00138082
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00040615/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Remont fontanny na Pl. Pi³sudskiego w Piasecznie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-487056be-7e05-454d-ae6f-03a7353136743.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl, rzp@piaseczno.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia oraz poczty elektronicznej (e-mail: rzp@piaseczno.eu ).
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie e-Zamówienia.
Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie e-Zamówienia ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu na Platformie e-Zamówienia i instrukcji z³o¿enia oferty na stronie https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowo odwzorowanych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W przypadku, gdy oferta zostanie z³o¿ona przez osobê fizyczn± Zamawiaj±cy informuje, ¿e Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzêdowy Unii Europejskiej PL)Informujê, ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Piaseczno reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Piaseczno z siedzib± przy ul. Ko¶ciuszki 5, w Piasecznie (kod pocztowy 05- 500). Przedstawicielem administratora danych jest Inspektor Ochrony Danych tel.22 7017672 mail: iod@piaseczno.eu. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu dope³nienia obowi±zków okre¶lonych w art. 6 ust. 1 lit. e) RODO. Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tre¶ci danych oraz ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo sprzeciwu, za¿±dania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak równie¿ prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych). Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie przepisów prawa przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 2, lecz nie krócej ni¿ okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dane udostêpnione przez Pani±/Pana nie bêd± podlega³y udostêpnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych bêd± tylko instytucje upowa¿nione z mocy prawa. Dane udostêpnione przez Pani±/Pana nie bêd± podlega³y profilowaniu. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Spr. 33/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
"Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Pi³sudskiego w Piasecznie.”
Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana systemu sterowania fontanna wraz z 37 lampami
i zaworami.
1. Szczegó³owy zakres ca³o¶ci zamówienia oraz opis zamówienia okre¶laj±:
a) szczegó³owy opis przedmiotu Zamówienia – za³. nr 1 do SWZ,
b) wzór umowy– za³. nr 2 do SWZ
Terminy
1 Etap- uk³ad sterowania: 20 dni od zawarcia umowy.
2 Etap- wymiana lamp: maks. 40 dni od dnia zawarcia umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
31527400-0 - O¶wietlenie podwodne
50000000-5 - Us³ugi naprawcze i konserwacyjne
34930000-5 - Urz±dzenia wodne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 punkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia II etapu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
(Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku)
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów.
(Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
(Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku)
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
d.1) W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykonawcy wyka¿±, ¿e nale¿ycie wykonali (tj. zakoñczyli) w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie:
wykonywa³ lub wykonuje co najmniej jedn± us³ugê odpowiadaj±c± swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia, tj. wykonaniem prac zwi±zanych z monta¿em, remontem, napraw± uk³adów sterowania fontann, o warto¶ci ³±cznej min. 50 000,00 z³,
co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 4 do SWZ
Powy¿sze winno byæ przedstawione w formie wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane,
a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
d.2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie posiadanej wiedzy
i do¶wiadczenia, je¶li Wnioskodawca wyka¿e, ¿e
Udokumentowaniem przygotowania zawodowego kadry technicznej (posiadanie uprawnieñ budowlanych lub odpowiednich wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednich wydanych obywatelom innych Pañstw, z zastrze¿eniem art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz.U. z 2017.1332; z potwierdzeniami przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa) - w specjalno¶ciach zwi±zanych z przedmiotem zamówienia tj. konstrukcyjno-budowlanej oraz elektrycznej, wraz ze wskazaniem podstawy do dysponowania tymi osobami
Wymagane jest udokumentowanie pe³nienia przez:
Kierownika budowy (posiadaj±cego uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci elektrycznej ) – to jest 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± wykszta³cenie wy¿sze lub ¶rednie oraz z minimum 2 letnim do¶wiadczeniem zawodowym w bran¿y elektrycznej.
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawc± do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 6 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania sporz±dzone zgodnie z wzorem za³±cznika nr 5 do SWZ, Uwaga: O¶wiadczenie sk³adane przez wykonawcê jedynie na ¿±danie zamawiaj±cego
b) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowania wykonawca/wykonawcy sk³adaj± odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; Dotyczy równie¿ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; zgodnie z za³. nr 4 do SWZ. Uwaga: Wykaz sk³adany przez wykonawcê jedynie na ¿±danie zamawiaj±cego
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawc± do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 6 do SWZ
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ
i aktualno¶æ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty i o¶wiadczenia, które Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± na dzieñ sk³adania ofert:1) interaktywny Formularz ofertowy wype³niony na Platformie e-Zamówienia zgodnie
z instrukcj± opublikowan± pod linkiem https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
1.1) O¶wiadczenia wykonawcy sporz±dzone zgodnie z wzorem za³±cznika nr 1 do SWZ,
2) O¶wiadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp które stanowi wstêpne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spe³nienie warunków udzia³u na dzieñ sk³adania ofert, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ,
3) Pe³nomocnictwa – o ile Wykonawca ustanawia pe³nomocników do wykonywania czynno¶ci
w postêpowaniu,
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku, gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem.
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy PZP zgodnie z za³. nr 3 do SWZ
6) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo odpowiednio wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny przedmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów i dodatkowo o¶wiadczenie podmiotu trzeciego wed³ug wzoru za³±cznik nr 2 SWZ.
7) wype³niona i potwierdzona przez Zamawiaj±cego wizja lokalna za³. nr 7 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Czê¶ci III ust. 1 pkt 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie
to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z paragrafem 15 wzoru umowy, Zamawiaj±cy przewidzia³ zmiany w umowie7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-25 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty” dostêpnego na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-25 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-23
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin wykonania:I etap: 20 dni od podpisania umowy.
II etap: do 40 dni od podpisania umowy
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Pi³sudskiego w Piasecznie
- Us³uga w zakresie ochrony fizycznej oraz ochrony mienia na terenie obiektu znajduj±cego siê w Piasecznie, przy ul. Jana Paw³a II 55.
- Budowa zespo³u budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Lipowej 8 w B±kówce w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Projekt i budowa budynków komunalnych w gminie Piaseczno."
- ROZBUDOWA PARKU MIEJSKIEGO w ramach zadania "Zagospodarowanie terenu przyleg³ego do Parku im. Ksi±¿±t Mazowieckich"
- Zakup ¶wie¿ych warzyw i owoców na potrzeby sto³ówki szkolnej w Zalesiu Górnym
- "Zakup i sukcesywn± dostawê szczepionek"
wiêcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa fragmentu III piêtra budynku nr. 1 Centrum Fizyki Teoretycznej PAN.
- Budowa kompleksu pomieszczeñ bezpiecznych
- Modernizacja oczyszczalni ¶cieków w Woli Kalinowskiej, gmina Su³oszowa etap II - wymiana pokrycia dachowego na budynkach oczyszczalni
- Przebudowa pomieszczeñ kuchni w Domu Studenckim Arkona przy ul. Chopina 61 w Szczecinie
- Rozwój infrastruktury drogowej oraz spo³ecznej w Ogrodzieñcu
- Wymiana o¶wietlenia na klatkach schodowych w budynkach zarz±dzanych przez Bytomskie Mieszkania
wiêcej: O¶wietlenie podwodne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.