Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO W CZĘSTOCHOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405607
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 368 24 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm-tbs.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.czest.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-178e541b-8077-4423-89a4-d77192e5160e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-178e541b-8077-4423-89a4-d77192e5160e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: zamowienia@zgm-tbs.czest.pl, z zastrzeżeniem, że: 1) złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, 2) komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@zgm-tbs.czest.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły w pkt XX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w pkt XXXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w pkt XXXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DTIZ.2611.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej „TBS” w Częstochowie Sp. z o.o., tj. serwera, zarządzalnego przełącznika sieciowego, zasilacza awaryjnego UPS i oprogramowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry, wymagana techniczno-eksploatacyjne, konfiguracje oraz okres gwarancji zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny lub o parametrach technicznych wyższych niż wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 4 do SWZ, kompatybilny (współpracujący) z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami, systemami i oprogramowaniem (tj. SoftHard Papirus SQL, Sage Symfonia Finanse i Księgowości, Płatnik, obsługa uwierzytelniania użytkowników domeny lokalnej, obsługa usług katalogowania Active Directory) oraz posiadać normy, i atesty dopuszczające do obrotu na rynku krajowym.
W przypadku, jeżeli specyfikacja techniczna wskazywałaby w odniesieniu do niektórych urządzeń lub oprogramowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, nie stanowią one odniesienia dla Zamawiającego ani opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca nie powinien brać ich pod uwagę podczas sporządzania oferty.
4. Dla przedmiotu zamówienia podane parametry są wartościami minimalnymi, maksymalnymi jeżeli wskazano, każde urządzenie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć i wnieść kompletne, nieużywane, fabrycznie nowe, wolne od wad urządzenia wraz z pakietem oprogramowania do siedziby Zamawiającego, tj. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa, w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jednakże termin dostaw nie może być dłuższy niż 42 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że ostateczny termin realizacji dostawy Zamawiający przyjmuje termin podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ilościowego, bez zastrzeżeń.
6. Wykonawca zapewni takie opakowanie przedmiotu dostaw, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
7. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia, gwarancji i warunki dostaw zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
8. Działając na podstawie art. 101 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający opisuje w § 2 ust. 5 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ wymagania środowiskowe określone w przepisach ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych z dnia 11 stycznia 2018 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1289).
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt X.1.3) SWZ, jeżeli wykaże, że1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia 175.000,00 zł (słownie złotych: sto siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100)
2. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa
w pkt X.1.4) SWZ, jeżeli wykaże, że:
1) wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania - o łącznej minimalnej wartości 145.000,00 zł (słownie złotych: sto czterdzieści pięć tysięcy) netto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – określonych w pkt XI.1 i XII SWZ, zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 lub 4-6 rozporządzenia Ministra Rozwoju,
Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedłożenia oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych składanego wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów np. polisy ubezpieczeniowej potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt X.4.1) SWZ.
2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt XIV.1 SWZ, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu dostaw, o których mowa w pkt X.5.1) SWZ wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w pkt XIV.3.1) SWZ, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia z ofertą przedmiotowego środka dowodowego:1) opis oferowanych urządzeń i oprogramowania wraz z podaniem informacji dotyczących szczegółowych danych technicznych urządzeń i oprogramowania potwierdzający, że oferowane urządzenia i oprogramowanie odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ. Opis urządzeń i oprogramowania winien być sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opis oferowanych urządzeń i oprogramowania wraz z podaniem informacji dotyczących szczegółowych danych technicznych urządzeń i oprogramowania potwierdzający, że oferowane urządzenia i oprogramowanie odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ. Opis urządzeń i oprogramowania winien być sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyćwraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy „Oferta Wykonawcy” - załącznik nr 1 do SWZ;UWAGA: Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy(ów);
2) podpisane oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie winno być aktualne na dzień składania ofert. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
UWAGA: Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy(ów). 3) opis oferowanych urządzeń i oprogramowania wraz z podaniem informacji dotyczących szczegółowych danych technicznych urządzeń i oprogramowania potwierdzający, że oferowane urządzenia i oprogramowanie odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ. Opis urządzeń i oprogramowania winien być sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ;4) dowód wniesienia wadium (oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna);
UWAGA: Dokument ten winien być załączony do oferty w oryginale w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym przez wystawcę dokumentu wadialnego; 5) jeżeli dotyczy - stosowne pełnomocnictwo(a) lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestr; Szczegółowe informacje dotyczące składania pełnomocnictwa zostały opisane w pkt XIX SWZ; 6) jeżeli dotyczy - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do SWZ;
UWAGA: Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy(ów). 7) jeżeli dotyczy - w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (jeżeli dotyczy). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2b do SWZ; UWAGA: Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy(ów). 8) jeżeli dotyczy - zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt X.8 SWZ (jeżeli dotyczy), zawierające informacje opisane w pkt X.9 SWZ. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ. UWAGA: Zobowiązanie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostepniającego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące).
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – Zamawiający wymaga, aby oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium zastał załączony do oferty w postaci elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego podpisem Wykonawcy.
5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
6. Gwarancje i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych podlegać muszą prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Gwarancje i poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu, a wszystkie spory odnośnie gwarancji poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
BNP PARIBAS 74 1600 1462 1805 2894 3000 0001
W tytule przelewu należy podać:
„Wadium w postępowaniu nr DTIZ.2611.1.2025 na:
„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością”
8. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa ustawa Prawo Zamówień Publicznych.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Zgodnie z art.118ust.1 PZP Wyk.może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteruprawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.2.W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3.Zgodnie z art.118ust.3 PZPWyk.,który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.4.Zob.podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art.118ust.3PZP, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2)sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3)czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w
odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.5.Zam. ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wyk.spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.112ust.2pkt3i4PZP, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy. 6.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek uieudostępnienia tych
zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.7.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wyk.warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zam.żąda, aby wyk.w terminie określonym przez zam.zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia
warunki udziału w postępowaniu.8.Wyk. nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.9.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wyk.,wykaz, o którym mowa w pkt XIV.3.1)SWZ, dotyczy usług, w których
wykonaniu Wyk. ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.10.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wyk. wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wyk., którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art.117ust.3 PZP).11.W przypadku, o którym mowa w pktXIV 6 SWZ, wyk.wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór ośw.stanowi Zał.2a do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został opisany w pkt XXX SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-19 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie E-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-19 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-17
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- WSzS.DEZ.26.006.2025 - BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
- "Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością"
- Zabezpieczenie ściany szczytowej budynku przy ul. Równoległej 10 w Częstochowie wraz z przełożeniem fragmentu ogrodzenia
- Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Wynajem, obsługa i eksploatacja kabin mobilnych na terenie miasta Częstochowy
- Utrzymanie oznakowania poziomego
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do modernizacji serwerowni i sieci teleinformatycznej.
- Dostawa sprzętu komputerowego - komputer stacjonarny wraz z monitorem
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pszczew realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dzierżawa analizatora do badań biochemicznych z dostawą odczynników i sprzętu laboratoryjnego do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Trzciel realizowanego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.