eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszOrganizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu "Inwestujemy w zawodowców III".



Ogłoszenie z dnia 2025-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu „Inwestujemy w zawodowców III”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1039589

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu „Inwestujemy w zawodowców III”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-603427a9-6299-4f8e-8d54-2dbd9e5c7328

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032198/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Realizacja szkoleń/kursów/warsztatów dla uczniów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestujemy w zawodowców III

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664087

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.272.46.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Kurs Sushi
Liczba godzin 20
Liczba uczestników 10
Minimalny zakres kursu • Wprowadzenie - specyfika kuchni japońskiej, porównanie do innych kuchni wschodnich,
zasady japońskiej sztuki kulinarnej;
• Historia sushi i sushi dziś;
• Surowce - dokładne omówienie z uwzględnieniem lokalnych zamienników (w tym: ryby, owoce morza, ryż, ocet ryżowy, wodorosty, warzywa, sos sojowy, wasabi, imbir itd).
Ćwiczenia praktyczne
• Przygotowanie surowców (sprawianie i krojenie ryb i owoców morza, krojenie warzyw);
• Przygotowanie składników przetworzonych (gotowanie ryżu, sporządzenie zaprawy, zaprawianie ryżu, smażenie omleta tamago);
• Pokaz przygotowywania sushi: nigiri, hosomaki, futomaki, uramaki, chirasi;
• Trening uczestników, samodzielne przygotowanie poszczególnych form;
• Komponowanie zestawów sushi;
• Dobre maniery przy japońskim stole;
• Degustacja.
• Zasady japońskiej estetyki w sztuce kulinarnej;
• Surowce - rodzaje i przygotowanie:
▪ mamenori, papier ryżowy, usuyaki tamago;
▪ ikry - ikura, tobbiko, masago;
▪ tofu smażone - aburage, inari;
▪ sosy - unagi kabayaki i teriyaki.
• Przygotowanie półproduktów: soboro, ajitsuke kampyo, ajitsuke shitake, tempura;
• Ćwiczenia: gunkan, temaki, inari, temari, date maki, uramaki (spice tuna, ebi tempura,shake yaki, paradiso);
• Planowanie kompozycji wizualnej i smakowej.

Wykonawca zapewnia niezbędne materiały i narzędzia do kursu.
Termin realizacji 60 dni od dnia podpisania umowy
Uwagi: Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4192,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Prawo jazdy kat. B
Liczba godzin 60
Liczba uczestników 5
Minimalny zakres kursu Kurs obejmuje przygotowanie teoretyczne i praktyczne do egzaminu państwowego z przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego sprawdzającego stopień opanowania materiału oraz wydanie dokumentu zgodnie z obowiązującymi przepisami, uprawniającego do przystąpienia do egzaminu państwowego. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca ustali także termin egzaminu państwowego oraz wniesie należne opłaty za pierwsze podejście do egzaminu państwowego w części teoretycznej i praktycznej.
Wymiar godzin dla każdego uczestnika kursu wynosi – 60 godz. w tym:
• 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godz.=45min)
• 30 godzin zajęć praktycznych (1 godz.= 60 min)
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do zapewnienia warunków lokalowych (sala wykładowa), placu manewrowego, wyposażenia dydaktycznego, samochodów do nauki jazdy, doświadczonej i wykwalifikowanej kadry do prowadzenia kursu w części teoretycznej i praktycznej zgodnie z:
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców
Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami
Termin realizacji 180 dni od dnia podpisania umowy (zakończenie kursu to dzień zdanego egzaminu wewnętrznego ostatniego uczestnika kursu)
Zakończony egzaminem kwalifikacyjnym nadającym uprawnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15750,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Pilot wycieczek
Liczba godzin 40h + wycieczka 2 dniowa z jednym noclegiem
Liczba uczestników 10
Minimalny zakres kursu • Cechy i predyspozycje oraz przepisy prawne w zawodzie pilota wycieczki
• Warsztat krajoznawczy i interpretacja dziedzictwa
• Komunikacja interpersonalna i autoprezentacja
• Obsługa imprez autokarowych, lotniczych i kolejowych
• Bezpieczeństwo i ochrona zdrowia w podróży
• Metodyka prowadzenia grupy w terenie
• Podstawy geografii turystycznej Polski i Europy
• Współpraca z biurami podróży, hotelami, gastronomią...
• Sytuacje nadzwyczajne
• Praktyczna wycieczka z 1 noclegiem.
W ramach kursu –dotyczy ostatniego punktu- należy zaplanować jako część praktyczną (teoria + praktyka) polegającą na zorganizowaniu uczestnikom kursu wycieczkę (dwudniowa z jednym noclegiem). Wycieczka ma być zorganizowana w sposób najbardziej przybliżony do środowiska pracy pilota wycieczek.
W cenę kursu należy wkalkulować wszystkie koszty związane z wycieczką:
1) Wykonawca zapewni bezpieczny przewóz młodzieży i opiekunów do miejscowości, stanowiącej cel wizyty (w tym do wszystkich miejsc, których odwiedziny stanowią cel wycieczki) oraz z powrotem.
2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z celem podróży, których uregulowania wymaga ten cel. Dotyczy to w szczególności opłat za autostrady, parkingi oraz inne opłaty drogowe, dodatkowe opłaty w miejscu realizacji wizyty, w tym opłaty za wstęp na teren instytucji.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ubezpieczenie uczestników wyjazdów na czas trwania podróży od następstw nieszczęśliwych wypadków.
4) Dane osobowe potrzebne do ubezpieczenia uczestników wyjazdów Wykonawca pozyskuje od uczestników.
5) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za uczestników wyjazdu przez czas trwania danego wyjazdu.
6) Wykonawca zobowiązuje się do wskazania osoby odpowiedzialnej za organizację wyjazdu, która będzie również obecna podczas całego wyjazdu i oprócz funkcji organizacyjnych będzie pełniła rolę opiekuna.
7) W związku z tym, że wyjazd jest dwudniowy należy zaplanować dla uczestników kursu pełne wyżywienie
a) Pierwszy dzień: suchy prowiant, obiad, kolacja.
a) Drugi dzień: śniadanie, obiad, suchy prowiant.
-Suchy prowiant: kanapka lub słodka drożdżówka, woda mineralna niegazowana min. 0,5 l, owoc. Wykonawca powinien wkalkulować wartość 2 suchych prowiantów na każdy wyjazd (droga do i z miejsca docelowego), chyba, że w opisie jest wskazane inaczej.
-Obiad: zupa, drugie danie, napój
8) Wyjazd może się odbyć tylko w sobotę, niedzielę lub dzień wolny od nauki
9) Wymagania dotyczące noclegu:
a) Uczestnicy wyjazdu muszą zostać zakwaterowani w hotelu lub motelu lub pensjonacie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych
b) Budynek, w którym zostaną zakwaterowani uczestnicy wyjazdu musi spełniać wymogi budowlane, przeciwpożarowe i sanitarne,
10) Uczniów zakwaterować należy w pokojach dwu-, trzy, cztero- lub pięcioosobowych, przy czym w danym pokoju zakwaterowane muszą być osoby tej samej płci. Należy zapewnić odrębne pokoje dla uczniów i opiekunów.
Organizator pokrywa wszystkie koszty związane ze szkoleniem w tym koszt ubezpieczenia, koszty związane z zajęciami terenowymi, koszt wydania zaświadczeń.
Termin realizacji 120 dni od dnia podpisania umowy
Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 17520,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Roczne rozliczenie osób fizycznych
Liczba godzin 20
Liczba uczestników 10
Minimalny zakres kursu 1.Przychody, do których nie stosuje się ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
2.Rezydent i nierezydent, jako podatnicy podatku dochodowego.
3.Wspólne opodatkowanie z małżonkiem lub dzieckiem.
4.Rodzaje źródeł przychodów, wysokość i zasady potrącania kosztów z poszczególnych źródeł:
• przychody ze stosunku pracy, emerytura, renta,
• działalność wykonywana osobiście,
• najem, podnajem, dzierżawa,
• odpłatne zbycie nieruchomości i innych rzeczy,
• kapitały pieniężne i prawa majątkowe,
• inne źródła.
5. Zwolnienia przedmiotowe - omówienie wybranych zwolnień z podatku PIT, w tym m in.:
• Zwolnienia z PIT świadczeń na rzecz pracowników.
• Odpłatne zbycie nieruchomości.
• PIT zero (ulga dla młodych, ulga na powrót, ulga dla seniora, ulga dla rodzin wielodzietnych).
• Stypendia.
• Nagrody.
6. Podstawa obliczenia i wysokość podatku.
7. Ulgi i odliczenia od dochodu/ podatku - omówienie najpopularniejszych ulg w podatku PIT:
• Ulga prorodzinna.
• Ulga termomdernizacyjna.
• Ulga rehabilitacyjna.
8. Danina solidarnościowa.
9. Opodatkowanie przychodów nieznajdujących pokrycia w ujawnionych źródłach.
Termin realizacji 60 dni od dnia podpisania umowy
Zakończony egzaminem wewnętrznym

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7709,25 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Składanie zestawów komputerowych
Liczba godzin 20
Liczba uczestników 10
Minimalny zakres kursu Budowa Komputera i samodzielny montaż jednostki operacyjnej
1. Przygotowanie do montażu elementów
2. Montaż płyty głównej i innych części
3. Instalacja dysku twardego i oprogramowania
4. Kontrola końcowa
Jak obchodzić się z komputerem
1. BHP na stanowisku komputerowym
2. Popularne przeglądarki internetowe
Zasady ochrony i naprawy komputera
1. 10 typowych awarii komputera i jak je naprawić
2. Problemy bezpieczeństwa systemów informatycznych
3. Zasady ochrony przed cyberatakiem
Montaż podzespołów
1. Rozbudowa komputera
2. Konserwacja komputera klasy PC
Termin realizacji 60 dni od dnia podpisania umowy
Zakończony egzaminem wewnętrznym

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5950,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Zarządzanie usługą Active Directory w środowisku Microsoft Windows Server
Liczba godzin 40
Liczba uczestników 10
Minimalny zakres kursu Instalacja i konfiguracja kontrolerów domeny
• Omówienie usług AD DS
• Omówienie kontrolerów domeny usług AD DS
• Wdrożenie kontrolera domeny
• Encrypted DNS – szyfrowana usługa rozpoznawania nazw w Windows Server 2022
Zarządzanie obiektami w AD DS
• Zarządzanie kontami użytkowników
• Zarządzanie grupami w usługach AD DS
• Zarządzanie obiektami typu komputer w AD DS
• Wdrażanie i zarządzanie OU
Zarządzanie zaawansowaną infrastrukturą AD DS
• Wprowadzenie do zaawansowanych wdrożeń AD DS
• Wdrożenie rozproszonego środowiska AD DS
• Konfiguracja relacji zaufania AD DS.
Wdrażanie i zarządzanie lokacjami i repliką AD DS
• Omówienie replikacji usług AD DS
• Konfigurowanie lokacji usług AD DS
• Konfigurowanie i monitorowanie replikacji usług AD DS
Wdrażanie zasad grupy
• Wprowadzenie do zasad grupy
• Wdrażanie i zarządzanie obiektami GPO (Group Policy Object)
• Konfiguracja zakresu i przetwarzania obiektów GPO
• Rozwiązywanie problemów z GPO
Zarządzanie ustawieniami użytkowników za pomocą zasad grupy
• Wdrażanie szablonów administracyjnych
• Konfiguracja przekierowania folderów, instalacji oprogramowania i skryptów
• Konfiguracja preferencji zasad grupowych
Termin realizacji 90 dni od dnia podpisania umowy
50% czasu trwania kursu w formie zdalnej
Zakończony egzaminem wewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 19011,75 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Programowanie aplikacji mobilnych
Liczba godzin 30
Liczba uczestników 16
Minimalny zakres kursu Wstęp do aplikacji internetowych
Elementy grafiki komputerowej oraz webdesign
Elementy technologii mobilnych
Aplikacje mobilne i systemy mobilne
Aplikacje internetowych w środowisku .NET – tworzenie
Infrastruktura sieci oraz usługi internetowe
Aplikacje internetowe i mobilne JAVA, framework Spring, Kotlin – tworzenie
Zarządzanie i obsługiwanie danych za pomocą SQL w bazach danych
Aplikacje mobilne dla Apple (Środowisko iOS, Swift, Objective-C) – tworzenie
Aplikacje mobilne na platformę Android – tworzenie
Bezpieczeństwo systemów informatycznych
Inżynieria oprogramowania oraz wzorce projektowe
Termin realizacji 90 dni od dnia podpisania umowy
50% czasu trwania kursu w formie zdalnej
Zakończony egzaminem wewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23187,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Menu śniadaniowe
Liczba godzin 30
Liczba uczestników 8
Minimalny zakres kursu Zasady rozmieszczenia elementów bufetu.
Dostosowanie ustawienia do różnych przestrzeni i liczby gości.
• Tworzenie stref tematycznych: ciepłe dania, zimne przekąski, napoje.
• Organizacja przepływu gości i zapewnienie łatwego dostępu do każdej strefy.
Wybór produktów odpowiadających różnorodnym preferencjom żywieniowym gości.
• Zasady rotacji produktów i zapewnienia świeżości.
• Wprowadzanie elementów lokalnej kuchni i sezonowości.
Część praktyczna:
• Techniki estetycznej prezentacji żywności.
• Wykorzystanie różnych rodzajów naczyń i półmisków.
• Znaczenie kolorystyki i aranżacji w prezentacji potraw.
przygotowanie potraw menu śniadaniowego np.
drożdżówka z awokado, łososiem i czerwoną cebulą. Dania do ustalenia z uczestnikami
Termin realizacji 90 dni od dnia podpisania umowy
Zakończony egzaminem wewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7300,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Barber
Liczba godzin 15
Liczba uczestników 5
Minimalny zakres kursu 1. Organizacja stanowiska pracy barbera:
• organizacja stanowiska pracy;
• narzędzia i przybory barberskie (rodzaje pędzli, brzytw i innych narzędzi specjalistycznych);
• aparaty i preparaty barberskie;
• przepisy BHP, sterylizacja;
2. Analiza kształtu twarzy
3. Dobór zarostu do kształtu twarzy
4. Stylizowanie brody i zarostu: strzyżenie, konturowanie, cieniowanie, trymowanie i pielęgnacja brody, golenie brzytwą (gorący ręcznik),
5. Stylizowanie wąsów – strzyżenie i modelowanie
6.Pielęgnacja skóry po wykonanej usłudze

Wykonawca zapewni uczestnikom na czas trwania kursu niezbędny sprzęt.
Do zajęć praktycznych należy również dysponować modelami
4h teorii, 11h praktyki
Termin realizacji 60 dni od dnia podpisania umowy
Zakończony egzaminem wewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8687,50 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Fale, loki i pierścionki
Liczba godzin 20
Liczba uczestników 7
Minimalny zakres kursu 1. Organizacja stanowiska pracy do zabiegu ondulacji wodnej. Wyposażenie stanowiska
w zależności od rodzaju ondulacji (wyciskanie fal na mokro, pierścionki, nawijanie włosów na wałki).
2. Fale
a. Sposoby wyczesywania: z przedziałkiem po prawej lub lewej stronie, bez przedziałka, zaczesując wszystkie włosy do tyłu, w podkowę.
b. Kolejność czynności przy wykonywaniu fal.
c. Zasady plisowania.
3. Nawijanie włosów na wałki
a. Zasady nawijania włosów na wałki.
b. Nawijanie spiralne i płaskie.
c. Układ klasyczny (tradycyjny), układ kierunkowy (kreatywny), układ cegiełkowy.
4. Pierścionki
a. Zasady wykonywania pierścionków płaskich i spiralnych.
5. Techniki mieszane ondulacji wodnej
a. Łączenie techniki plisowania i pierścionków.
b. Łączenie techniki loków płaskich i spiralnych.
c. Nakręcania na wałki i modelowania (ondulacja fenowa).

Wykonawca zapewni uczestnikom na czas trwania kursu niezbędny sprzęt.
Do zajęć praktycznych należy również dysponować główkami lub modelami.
Termin realizacji 60 dni od dnia podpisania umowy
Zakończony egzaminem wewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9034,08 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Profesjonalny hausekeeping
Liczba godzin 10
Liczba uczestników 8
Minimalny zakres kursu 1. Kształtowanie dobrego wizerunku hotelu
• jak czystość hotelu wpływa na opinie oraz wyniki obiektu
• rola działu służby pięter w trakcie audytu
2. Główne zagadnienia
• najważniejsze procedury obowiązujące w każdym dziale służby pięter
• ABC efektywnego sprzątania pokoju hotelowego
• jak sprawdzać pokoje hotelowe?
• przekazywanie pracownikom informacji zwrotnej
3. Motywacja w dziale służby pięter
• podstawy zarządzania zespołem
• motywowanie do bardziej efektywnej pracy
• skuteczne nagradzanie pracowników
4. Struktura organizacyjna działu służby pięter
• ustalanie budżetu działu służby pięter
• ustalanie składu osobowego działu oraz zakresu obowiązków
• zagadnienie leasingu bielizny hotelowej
Termin realizacji 60 dni od dnia podpisania umowy
Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4295,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 876-115-94-74

7.3.3) Ulica: Ul. Emilii Plater 1a/53

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15365,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15365,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSK ODJAZD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 513-029-12-28

7.3.3) Ulica: ul. Olkuska 203

7.3.4) Miejscowość: Sułoszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15365,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkolenia ATUT w Oświęcimiu Stowarzyszenia Inicjatyw Edukacyjnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 549-194-21-73

7.3.3) Ulica: Rynek Główny 15

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 588-000-22-11

7.3.3) Ulica: Ul. Sobieskiego 217

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 588-000-22-11

7.3.3) Ulica: Ul. Sobieskiego 217

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 588-000-22-11

7.3.3) Ulica: Ul. Sobieskiego 217

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9984,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9984,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 588-000-22-11

7.3.3) Ulica: Ul. Sobieskiego 217

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9984,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 679-318-03-06

7.3.3) Ulica: Ul. Zakopiańska 9/312

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-418

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5925,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5925,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 588-000-22-11

7.3.3) Ulica: Ul. Sobieskiego 217

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5925,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 679-318-03-06

7.3.3) Ulica: Ul. Zakopiańska 9/312

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-418

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 588-000-22-11

7.3.3) Ulica: Ul. Sobieskiego 217

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.