eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszOrganizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu "Inwestujemy w zawodowców III".



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu „Inwestujemy w zawodowców III”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu „Inwestujemy w zawodowców III”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-603427a9-6299-4f8e-8d54-2dbd9e5c7328

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032198/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Realizacja szkoleń/kursów/warsztatów dla uczniów.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Inwestujemy w zawodowców III

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1039589

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl . Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz osobach uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami określone zostały w rozdziale XIV SWZ. adres https://platformazakupowa.pl/transakcja/1039589

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty lub wniosku (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania). Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa inna niż Internet Explorer
d. włączona obsługa JavaScript
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformęzakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf.doc.xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a. .zip
b. .7Z
Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp.numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.Oferta złożona w ten sposób zostanie odrzucona. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na
ograniczeniewielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z
podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2
zamiast SHA1. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. Szczegółowe informacje w tym zakresie określono w rodz. XI, XIII i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz; NIP 6372024678; REGON 276255045; adres e-mail: spolkusz@sp.olkusz.pl; Tel: 32 643 04 10
2. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora Danych można uzyskać informację, kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych – Angeliką Żmudą za pośrednictwem
1) poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: angelika@informatics.jaworzno.pl
2) listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora Danych: ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz.
1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: „RODO” w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia przedmiotowego postępowania publicznego.
2. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
4. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany (zgodnie art. 22 RODO);
6. posiada Pani/Pan:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO);
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych (art. 16 RODO) zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustawą;
c) prawo do usunięcia danych osobowych (art. 17 RODO), w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Zgodnie z art. 19 ust. 3 Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia tego postępowania;
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (art. 77 RODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OZP.272.46.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Kurs Sushi
Liczba godzin 20
Liczba uczestników 10
Minimalny zakres kursu • Wprowadzenie - specyfika kuchni japońskiej, porównanie do innych kuchni wschodnich,
zasady japońskiej sztuki kulinarnej;
• Historia sushi i sushi dziś;
• Surowce - dokładne omówienie z uwzględnieniem lokalnych zamienników (w tym: ryby, owoce morza, ryż, ocet ryżowy, wodorosty, warzywa, sos sojowy, wasabi, imbir itd).
Ćwiczenia praktyczne
• Przygotowanie surowców (sprawianie i krojenie ryb i owoców morza, krojenie warzyw);
• Przygotowanie składników przetworzonych (gotowanie ryżu, sporządzenie zaprawy, zaprawianie ryżu, smażenie omleta tamago);
• Pokaz przygotowywania sushi: nigiri, hosomaki, futomaki, uramaki, chirasi;
• Trening uczestników, samodzielne przygotowanie poszczególnych form;
• Komponowanie zestawów sushi;
• Dobre maniery przy japońskim stole;
• Degustacja.
• Zasady japońskiej estetyki w sztuce kulinarnej;
• Surowce - rodzaje i przygotowanie:
▪ mamenori, papier ryżowy, usuyaki tamago;
▪ ikry - ikura, tobbiko, masago;
▪ tofu smażone - aburage, inari;
▪ sosy - unagi kabayaki i teriyaki.
• Przygotowanie półproduktów: soboro, ajitsuke kampyo, ajitsuke shitake, tempura;
• Ćwiczenia: gunkan, temaki, inari, temari, date maki, uramaki (spice tuna, ebi tempura,shake yaki, paradiso);
• Planowanie kompozycji wizualnej i smakowej.

Wykonawca zapewnia niezbędne materiały i narzędzia do kursu.
Termin realizacji 60 dni od dnia podpisania umowy
Uwagi: Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:

1. cena brutto - 85 pkt
2. doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie – 15 pkt
Oferty oceniane będą wg wzoru: P = P1 + P2, gdzie:
P - ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,
P1 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,
P2 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie,

W kryterium ceny oferty (P1) oceniane będą wg wzoru:
P1 = (C min / C of. licz.) x 85,
gdzie:
C min - najniższa całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,
C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia w ofercie ocenianej.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 85.

W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie (P2) oferty oceniane będą w poniższy sposób:
W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) Wykonawca otrzyma poniżej określoną liczbę punktów (5, 10, lub 15) jeżeli wskaże w formularzu ofertowym, że osoba (osoby) , która będzie realizowała zamówienie (określony kurs) posiada doświadczenie zawodowe (praktyczne) w tematyce objętej daną częścią zamówienia. Poprzez doświadczenie zawodowe w obszarze objętej daną częścią zamówienia rozumie się doświadczenie nabyte podczas pracy w danym zawodzie uzyskane w trakcie zatrudnienia, prowadzenia działalności gospodarczej lub wykonywania innej pracy zarobkowej, a także staży, praktyk i wolontariatu. Nie należy przez to rozumieć doświadczenia w prowadzeniu kursów i szkoleń.
Punktacja przyznawana będzie w następujący sposób:
jeżeli Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym, że osoba wyznaczona do realizacji kursu (szkolenia) posiada:
 co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 5 pkt.
 co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 10 pkt.
 co najmniej 3 lata lub więcej doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 15 pkt.
 nie posiada doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie wynosi 15.

Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Prawo jazdy kat. B
Liczba godzin 60
Liczba uczestników 5
Minimalny zakres kursu Kurs obejmuje przygotowanie teoretyczne i praktyczne do egzaminu państwowego z przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego sprawdzającego stopień opanowania materiału oraz wydanie dokumentu zgodnie z obowiązującymi przepisami, uprawniającego do przystąpienia do egzaminu państwowego. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca ustali także termin egzaminu państwowego oraz wniesie należne opłaty za pierwsze podejście do egzaminu państwowego w części teoretycznej i praktycznej.
Wymiar godzin dla każdego uczestnika kursu wynosi – 60 godz. w tym:
• 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godz.=45min)
• 30 godzin zajęć praktycznych (1 godz.= 60 min)
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do zapewnienia warunków lokalowych (sala wykładowa), placu manewrowego, wyposażenia dydaktycznego, samochodów do nauki jazdy, doświadczonej i wykwalifikowanej kadry do prowadzenia kursu w części teoretycznej i praktycznej zgodnie z:
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców
Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami
Termin realizacji 180 dni od dnia podpisania umowy (zakończenie kursu to dzień zdanego egzaminu wewnętrznego ostatniego uczestnika kursu)
Zakończony egzaminem kwalifikacyjnym nadającym uprawnienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:

1. cena brutto - 85 pkt
2. doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie – 15 pkt
Oferty oceniane będą wg wzoru: P = P1 + P2 , gdzie:
P - ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,
P1 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,
P2 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie,

W kryterium ceny oferty (P1) oceniane będą wg wzoru:
P1 = (C min / C of. licz.) x 85,
gdzie:
C min - najniższa całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,
C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia w ofercie ocenianej.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 85.

W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie (P2) oferty oceniane będą w poniższy sposób:
W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) Wykonawca otrzyma poniżej określoną liczbę punktów (5, 10, lub 15) jeżeli wskaże w formularzu ofertowym, że osoba (osoby) , która będzie realizowała zamówienie (określony kurs) posiada doświadczenie zawodowe (praktyczne) w tematyce objętej daną częścią zamówienia. Poprzez doświadczenie zawodowe w obszarze objętej daną częścią zamówienia rozumie się doświadczenie nabyte podczas pracy w danym zawodzie uzyskane w trakcie zatrudnienia, prowadzenia działalności gospodarczej lub wykonywania innej pracy zarobkowej, a także staży, praktyk i wolontariatu. Nie należy przez to rozumieć doświadczenia w prowadzeniu kursów i szkoleń.
Punktacja przyznawana będzie w następujący sposób:
jeżeli Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym, że osoba wyznaczona do realizacji kursu (szkolenia) posiada:
 co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 5 pkt.
 co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 10 pkt.
 co najmniej 3 lata lub więcej doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 15 pkt.
 nie posiada doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie wynosi 15.

Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Pilot wycieczek
Liczba godzin 40h + wycieczka 2 dniowa z jednym noclegiem
Liczba uczestników 10
Minimalny zakres kursu • Cechy i predyspozycje oraz przepisy prawne w zawodzie pilota wycieczki
• Warsztat krajoznawczy i interpretacja dziedzictwa
• Komunikacja interpersonalna i autoprezentacja
• Obsługa imprez autokarowych, lotniczych i kolejowych
• Bezpieczeństwo i ochrona zdrowia w podróży
• Metodyka prowadzenia grupy w terenie
• Podstawy geografii turystycznej Polski i Europy
• Współpraca z biurami podróży, hotelami, gastronomią...
• Sytuacje nadzwyczajne
• Praktyczna wycieczka z 1 noclegiem.
W ramach kursu –dotyczy ostatniego punktu- należy zaplanować jako część praktyczną (teoria + praktyka) polegającą na zorganizowaniu uczestnikom kursu wycieczkę (dwudniowa z jednym noclegiem). Wycieczka ma być zorganizowana w sposób najbardziej przybliżony do środowiska pracy pilota wycieczek.
W cenę kursu należy wkalkulować wszystkie koszty związane z wycieczką:
1) Wykonawca zapewni bezpieczny przewóz młodzieży i opiekunów do miejscowości, stanowiącej cel wizyty (w tym do wszystkich miejsc, których odwiedziny stanowią cel wycieczki) oraz z powrotem.
2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z celem podróży, których uregulowania wymaga ten cel. Dotyczy to w szczególności opłat za autostrady, parkingi oraz inne opłaty drogowe, dodatkowe opłaty w miejscu realizacji wizyty, w tym opłaty za wstęp na teren instytucji.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ubezpieczenie uczestników wyjazdów na czas trwania podróży od następstw nieszczęśliwych wypadków.
4) Dane osobowe potrzebne do ubezpieczenia uczestników wyjazdów Wykonawca pozyskuje od uczestników.
5) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za uczestników wyjazdu przez czas trwania danego wyjazdu.
6) Wykonawca zobowiązuje się do wskazania osoby odpowiedzialnej za organizację wyjazdu, która będzie również obecna podczas całego wyjazdu i oprócz funkcji organizacyjnych będzie pełniła rolę opiekuna.
7) W związku z tym, że wyjazd jest dwudniowy należy zaplanować dla uczestników kursu pełne wyżywienie
a) Pierwszy dzień: suchy prowiant, obiad, kolacja.
a) Drugi dzień: śniadanie, obiad, suchy prowiant.
-Suchy prowiant: kanapka lub słodka drożdżówka, woda mineralna niegazowana min. 0,5 l, owoc. Wykonawca powinien wkalkulować wartość 2 suchych prowiantów na każdy wyjazd (droga do i z miejsca docelowego), chyba, że w opisie jest wskazane inaczej.
-Obiad: zupa, drugie danie, napój
8) Wyjazd może się odbyć tylko w sobotę, niedzielę lub dzień wolny od nauki
9) Wymagania dotyczące noclegu:
a) Uczestnicy wyjazdu muszą zostać zakwaterowani w hotelu lub motelu lub pensjonacie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych
b) Budynek, w którym zostaną zakwaterowani uczestnicy wyjazdu musi spełniać wymogi budowlane, przeciwpożarowe i sanitarne,
10) Uczniów zakwaterować należy w pokojach dwu-, trzy, cztero- lub pięcioosobowych, przy czym w danym pokoju zakwaterowane muszą być osoby tej samej płci. Należy zapewnić odrębne pokoje dla uczniów i opiekunów.
Organizator pokrywa wszystkie koszty związane ze szkoleniem w tym koszt ubezpieczenia, koszty związane z zajęciami terenowymi, koszt wydania zaświadczeń.
Termin realizacji 120 dni od dnia podpisania umowy
Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:

1. cena brutto - 85 pkt
2. doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie – 15 pkt
Oferty oceniane będą wg wzoru: P = P1 + P2 , gdzie:
P - ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,
P1 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,
P2 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie,

W kryterium ceny oferty (P1) oceniane będą wg wzoru:
P1 = (C min / C of. licz.) x 85,
gdzie:
C min - najniższa całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,
C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia w ofercie ocenianej.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 85.

W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie (P2) oferty oceniane będą w poniższy sposób:
W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) Wykonawca otrzyma poniżej określoną liczbę punktów (5, 10, lub 15) jeżeli wskaże w formularzu ofertowym, że osoba (osoby) , która będzie realizowała zamówienie (określony kurs) posiada doświadczenie zawodowe (praktyczne) w tematyce objętej daną częścią zamówienia. Poprzez doświadczenie zawodowe w obszarze objętej daną częścią zamówienia rozumie się doświadczenie nabyte podczas pracy w danym zawodzie uzyskane w trakcie zatrudnienia, prowadzenia działalności gospodarczej lub wykonywania innej pracy zarobkowej, a także staży, praktyk i wolontariatu. Nie należy przez to rozumieć doświadczenia w prowadzeniu kursów i szkoleń.
Punktacja przyznawana będzie w następujący sposób:
jeżeli Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym, że osoba wyznaczona do realizacji kursu (szkolenia) posiada:
 co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 5 pkt.
 co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 10 pkt.
 co najmniej 3 lata lub więcej doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 15 pkt.
 nie posiada doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie wynosi 15.

Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Roczne rozliczenie osób fizycznych
Liczba godzin 20
Liczba uczestników 10
Minimalny zakres kursu 1.Przychody, do których nie stosuje się ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
2.Rezydent i nierezydent, jako podatnicy podatku dochodowego.
3.Wspólne opodatkowanie z małżonkiem lub dzieckiem.
4.Rodzaje źródeł przychodów, wysokość i zasady potrącania kosztów z poszczególnych źródeł:
• przychody ze stosunku pracy, emerytura, renta,
• działalność wykonywana osobiście,
• najem, podnajem, dzierżawa,
• odpłatne zbycie nieruchomości i innych rzeczy,
• kapitały pieniężne i prawa majątkowe,
• inne źródła.
5. Zwolnienia przedmiotowe - omówienie wybranych zwolnień z podatku PIT, w tym m in.:
• Zwolnienia z PIT świadczeń na rzecz pracowników.
• Odpłatne zbycie nieruchomości.
• PIT zero (ulga dla młodych, ulga na powrót, ulga dla seniora, ulga dla rodzin wielodzietnych).
• Stypendia.
• Nagrody.
6. Podstawa obliczenia i wysokość podatku.
7. Ulgi i odliczenia od dochodu/ podatku - omówienie najpopularniejszych ulg w podatku PIT:
• Ulga prorodzinna.
• Ulga termomdernizacyjna.
• Ulga rehabilitacyjna.
8. Danina solidarnościowa.
9. Opodatkowanie przychodów nieznajdujących pokrycia w ujawnionych źródłach.
Termin realizacji 60 dni od dnia podpisania umowy
Zakończony egzaminem wewnętrznym

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:

1. cena brutto - 85 pkt
2. doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie – 15 pkt
Oferty oceniane będą wg wzoru: P = P1 + P2, gdzie:
P - ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,
P1 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,
P2 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie,

W kryterium ceny oferty (P1) oceniane będą wg wzoru:
P1 = (C min / C of. licz.) x 85,
gdzie:
C min - najniższa całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,
C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia w ofercie ocenianej.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 85.

W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie (P2) oferty oceniane będą w poniższy sposób:
W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) Wykonawca otrzyma poniżej określoną liczbę punktów (5, 10, lub 15) jeżeli wskaże w formularzu ofertowym, że osoba (osoby) , która będzie realizowała zamówienie (określony kurs) posiada doświadczenie zawodowe (praktyczne) w tematyce objętej daną częścią zamówienia. Poprzez doświadczenie zawodowe w obszarze objętej daną częścią zamówienia rozumie się doświadczenie nabyte podczas pracy w danym zawodzie uzyskane w trakcie zatrudnienia, prowadzenia działalności gospodarczej lub wykonywania innej pracy zarobkowej, a także staży, praktyk i wolontariatu. Nie należy przez to rozumieć doświadczenia w prowadzeniu kursów i szkoleń.
Punktacja przyznawana będzie w następujący sposób:
jeżeli Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym, że osoba wyznaczona do realizacji kursu (szkolenia) posiada:
 co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 5 pkt.
 co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 10 pkt.
 co najmniej 3 lata lub więcej doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 15 pkt.
 nie posiada doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie wynosi 15.

Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Składanie zestawów komputerowych
Liczba godzin 20
Liczba uczestników 10
Minimalny zakres kursu Budowa Komputera i samodzielny montaż jednostki operacyjnej
1. Przygotowanie do montażu elementów
2. Montaż płyty głównej i innych części
3. Instalacja dysku twardego i oprogramowania
4. Kontrola końcowa
Jak obchodzić się z komputerem
1. BHP na stanowisku komputerowym
2. Popularne przeglądarki internetowe
Zasady ochrony i naprawy komputera
1. 10 typowych awarii komputera i jak je naprawić
2. Problemy bezpieczeństwa systemów informatycznych
3. Zasady ochrony przed cyberatakiem
Montaż podzespołów
1. Rozbudowa komputera
2. Konserwacja komputera klasy PC
Termin realizacji 60 dni od dnia podpisania umowy
Zakończony egzaminem wewnętrznym

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:

1. cena brutto - 85 pkt
2. doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie – 15 pkt
Oferty oceniane będą wg wzoru: P = P1 + P2, gdzie:
P - ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,
P1 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,
P2 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie,

W kryterium ceny oferty (P1) oceniane będą wg wzoru:
P1 = (C min / C of. licz.) x 85,
gdzie:
C min - najniższa całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,
C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia w ofercie ocenianej.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 85.

W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie (P2) oferty oceniane będą w poniższy sposób:
W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) Wykonawca otrzyma poniżej określoną liczbę punktów (5, 10, lub 15) jeżeli wskaże w formularzu ofertowym, że osoba (osoby) , która będzie realizowała zamówienie (określony kurs) posiada doświadczenie zawodowe (praktyczne) w tematyce objętej daną częścią zamówienia. Poprzez doświadczenie zawodowe w obszarze objętej daną częścią zamówienia rozumie się doświadczenie nabyte podczas pracy w danym zawodzie uzyskane w trakcie zatrudnienia, prowadzenia działalności gospodarczej lub wykonywania innej pracy zarobkowej, a także staży, praktyk i wolontariatu. Nie należy przez to rozumieć doświadczenia w prowadzeniu kursów i szkoleń.
Punktacja przyznawana będzie w następujący sposób:
jeżeli Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym, że osoba wyznaczona do realizacji kursu (szkolenia) posiada:
 co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 5 pkt.
 co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 10 pkt.
 co najmniej 3 lata lub więcej doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 15 pkt.
 nie posiada doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie wynosi 15.

Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Zarządzanie usługą Active Directory w środowisku Microsoft Windows Server
Liczba godzin 40
Liczba uczestników 10
Minimalny zakres kursu Instalacja i konfiguracja kontrolerów domeny
• Omówienie usług AD DS
• Omówienie kontrolerów domeny usług AD DS
• Wdrożenie kontrolera domeny
• Encrypted DNS – szyfrowana usługa rozpoznawania nazw w Windows Server 2022
Zarządzanie obiektami w AD DS
• Zarządzanie kontami użytkowników
• Zarządzanie grupami w usługach AD DS
• Zarządzanie obiektami typu komputer w AD DS
• Wdrażanie i zarządzanie OU
Zarządzanie zaawansowaną infrastrukturą AD DS
• Wprowadzenie do zaawansowanych wdrożeń AD DS
• Wdrożenie rozproszonego środowiska AD DS
• Konfiguracja relacji zaufania AD DS.
Wdrażanie i zarządzanie lokacjami i repliką AD DS
• Omówienie replikacji usług AD DS
• Konfigurowanie lokacji usług AD DS
• Konfigurowanie i monitorowanie replikacji usług AD DS
Wdrażanie zasad grupy
• Wprowadzenie do zasad grupy
• Wdrażanie i zarządzanie obiektami GPO (Group Policy Object)
• Konfiguracja zakresu i przetwarzania obiektów GPO
• Rozwiązywanie problemów z GPO
Zarządzanie ustawieniami użytkowników za pomocą zasad grupy
• Wdrażanie szablonów administracyjnych
• Konfiguracja przekierowania folderów, instalacji oprogramowania i skryptów
• Konfiguracja preferencji zasad grupowych
Termin realizacji 90 dni od dnia podpisania umowy
50% czasu trwania kursu w formie zdalnej
Zakończony egzaminem wewnętrznym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:

1. cena brutto - 85 pkt
2. doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie – 15 pkt
Oferty oceniane będą wg wzoru: P = P1 + P2, gdzie:
P - ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,
P1 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,
P2 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie,

W kryterium ceny oferty (P1) oceniane będą wg wzoru:
P1 = (C min / C of. licz.) x 85,
gdzie:
C min - najniższa całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,
C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia w ofercie ocenianej.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 85.

W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie (P2) oferty oceniane będą w poniższy sposób:
W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) Wykonawca otrzyma poniżej określoną liczbę punktów (5, 10, lub 15) jeżeli wskaże w formularzu ofertowym, że osoba (osoby) , która będzie realizowała zamówienie (określony kurs) posiada doświadczenie zawodowe (praktyczne) w tematyce objętej daną częścią zamówienia. Poprzez doświadczenie zawodowe w obszarze objętej daną częścią zamówienia rozumie się doświadczenie nabyte podczas pracy w danym zawodzie uzyskane w trakcie zatrudnienia, prowadzenia działalności gospodarczej lub wykonywania innej pracy zarobkowej, a także staży, praktyk i wolontariatu. Nie należy przez to rozumieć doświadczenia w prowadzeniu kursów i szkoleń.
Punktacja przyznawana będzie w następujący sposób:
jeżeli Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym, że osoba wyznaczona do realizacji kursu (szkolenia) posiada:
 co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 5 pkt.
 co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 10 pkt.
 co najmniej 3 lata lub więcej doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 15 pkt.
 nie posiada doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie wynosi 15.

Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Programowanie aplikacji mobilnych
Liczba godzin 30
Liczba uczestników 16
Minimalny zakres kursu Wstęp do aplikacji internetowych
Elementy grafiki komputerowej oraz webdesign
Elementy technologii mobilnych
Aplikacje mobilne i systemy mobilne
Aplikacje internetowych w środowisku .NET – tworzenie
Infrastruktura sieci oraz usługi internetowe
Aplikacje internetowe i mobilne JAVA, framework Spring, Kotlin – tworzenie
Zarządzanie i obsługiwanie danych za pomocą SQL w bazach danych
Aplikacje mobilne dla Apple (Środowisko iOS, Swift, Objective-C) – tworzenie
Aplikacje mobilne na platformę Android – tworzenie
Bezpieczeństwo systemów informatycznych
Inżynieria oprogramowania oraz wzorce projektowe
Termin realizacji 90 dni od dnia podpisania umowy
50% czasu trwania kursu w formie zdalnej
Zakończony egzaminem wewnętrznym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:

1. cena brutto - 85 pkt
2. doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie – 15 pkt
Oferty oceniane będą wg wzoru: P = P1 + P2, gdzie:
P - ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,
P1 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,
P2 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie,

W kryterium ceny oferty (P1) oceniane będą wg wzoru:
P1 = (C min / C of. licz.) x 85,
gdzie:
C min - najniższa całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,
C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia w ofercie ocenianej.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 85.

W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie (P2) oferty oceniane będą w poniższy sposób:
W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) Wykonawca otrzyma poniżej określoną liczbę punktów (5, 10, lub 15) jeżeli wskaże w formularzu ofertowym, że osoba (osoby) , która będzie realizowała zamówienie (określony kurs) posiada doświadczenie zawodowe (praktyczne) w tematyce objętej daną częścią zamówienia. Poprzez doświadczenie zawodowe w obszarze objętej daną częścią zamówienia rozumie się doświadczenie nabyte podczas pracy w danym zawodzie uzyskane w trakcie zatrudnienia, prowadzenia działalności gospodarczej lub wykonywania innej pracy zarobkowej, a także staży, praktyk i wolontariatu. Nie należy przez to rozumieć doświadczenia w prowadzeniu kursów i szkoleń.
Punktacja przyznawana będzie w następujący sposób:
jeżeli Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym, że osoba wyznaczona do realizacji kursu (szkolenia) posiada:
 co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 5 pkt.
 co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 10 pkt.
 co najmniej 3 lata lub więcej doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 15 pkt.
 nie posiada doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie wynosi 15.

Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Menu śniadaniowe
Liczba godzin 30
Liczba uczestników 8
Minimalny zakres kursu Zasady rozmieszczenia elementów bufetu.
Dostosowanie ustawienia do różnych przestrzeni i liczby gości.
• Tworzenie stref tematycznych: ciepłe dania, zimne przekąski, napoje.
• Organizacja przepływu gości i zapewnienie łatwego dostępu do każdej strefy.
Wybór produktów odpowiadających różnorodnym preferencjom żywieniowym gości.
• Zasady rotacji produktów i zapewnienia świeżości.
• Wprowadzanie elementów lokalnej kuchni i sezonowości.
Część praktyczna:
• Techniki estetycznej prezentacji żywności.
• Wykorzystanie różnych rodzajów naczyń i półmisków.
• Znaczenie kolorystyki i aranżacji w prezentacji potraw.
przygotowanie potraw menu śniadaniowego np.
drożdżówka z awokado, łososiem i czerwoną cebulą. Dania do ustalenia z uczestnikami
Termin realizacji 90 dni od dnia podpisania umowy
Zakończony egzaminem wewnętrznym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:

1. cena brutto - 85 pkt
2. doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie – 15 pkt
Oferty oceniane będą wg wzoru: P = P1 + P2, gdzie:
P - ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,
P1 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,
P2 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie,

W kryterium ceny oferty (P1) oceniane będą wg wzoru:
P1 = (C min / C of. licz.) x 85,
gdzie:
C min - najniższa całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,
C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia w ofercie ocenianej.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 85.

W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie (P2) oferty oceniane będą w poniższy sposób:
W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) Wykonawca otrzyma poniżej określoną liczbę punktów (5, 10, lub 15) jeżeli wskaże w formularzu ofertowym, że osoba (osoby) , która będzie realizowała zamówienie (określony kurs) posiada doświadczenie zawodowe (praktyczne) w tematyce objętej daną częścią zamówienia. Poprzez doświadczenie zawodowe w obszarze objętej daną częścią zamówienia rozumie się doświadczenie nabyte podczas pracy w danym zawodzie uzyskane w trakcie zatrudnienia, prowadzenia działalności gospodarczej lub wykonywania innej pracy zarobkowej, a także staży, praktyk i wolontariatu. Nie należy przez to rozumieć doświadczenia w prowadzeniu kursów i szkoleń.
Punktacja przyznawana będzie w następujący sposób:
jeżeli Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym, że osoba wyznaczona do realizacji kursu (szkolenia) posiada:
 co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 5 pkt.
 co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 10 pkt.
 co najmniej 3 lata lub więcej doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 15 pkt.
 nie posiada doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie wynosi 15.

Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Barber
Liczba godzin 15
Liczba uczestników 5
Minimalny zakres kursu 1. Organizacja stanowiska pracy barbera:
• organizacja stanowiska pracy;
• narzędzia i przybory barberskie (rodzaje pędzli, brzytw i innych narzędzi specjalistycznych);
• aparaty i preparaty barberskie;
• przepisy BHP, sterylizacja;
2. Analiza kształtu twarzy
3. Dobór zarostu do kształtu twarzy
4. Stylizowanie brody i zarostu: strzyżenie, konturowanie, cieniowanie, trymowanie i pielęgnacja brody, golenie brzytwą (gorący ręcznik),
5. Stylizowanie wąsów – strzyżenie i modelowanie
6.Pielęgnacja skóry po wykonanej usłudze

Wykonawca zapewni uczestnikom na czas trwania kursu niezbędny sprzęt.
Do zajęć praktycznych należy również dysponować modelami
4h teorii, 11h praktyki
Termin realizacji 60 dni od dnia podpisania umowy
Zakończony egzaminem wewnętrznym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:

1. cena brutto - 85 pkt
2. doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie – 15 pkt
Oferty oceniane będą wg wzoru: P = P1 + P2, gdzie:
P - ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,
P1 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,
P2 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie,

W kryterium ceny oferty (P1) oceniane będą wg wzoru:
P1 = (C min / C of. licz.) x 85,
gdzie:
C min - najniższa całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,
C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia w ofercie ocenianej.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 85.

W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie (P2) oferty oceniane będą w poniższy sposób:
W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) Wykonawca otrzyma poniżej określoną liczbę punktów (5, 10, lub 15) jeżeli wskaże w formularzu ofertowym, że osoba (osoby) , która będzie realizowała zamówienie (określony kurs) posiada doświadczenie zawodowe (praktyczne) w tematyce objętej daną częścią zamówienia. Poprzez doświadczenie zawodowe w obszarze objętej daną częścią zamówienia rozumie się doświadczenie nabyte podczas pracy w danym zawodzie uzyskane w trakcie zatrudnienia, prowadzenia działalności gospodarczej lub wykonywania innej pracy zarobkowej, a także staży, praktyk i wolontariatu. Nie należy przez to rozumieć doświadczenia w prowadzeniu kursów i szkoleń.
Punktacja przyznawana będzie w następujący sposób:
jeżeli Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym, że osoba wyznaczona do realizacji kursu (szkolenia) posiada:
 co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 5 pkt.
 co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 10 pkt.
 co najmniej 3 lata lub więcej doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 15 pkt.
 nie posiada doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie wynosi 15.

Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Fale, loki i pierścionki
Liczba godzin 20
Liczba uczestników 7
Minimalny zakres kursu 1. Organizacja stanowiska pracy do zabiegu ondulacji wodnej. Wyposażenie stanowiska
w zależności od rodzaju ondulacji (wyciskanie fal na mokro, pierścionki, nawijanie włosów na wałki).
2. Fale
a. Sposoby wyczesywania: z przedziałkiem po prawej lub lewej stronie, bez przedziałka, zaczesując wszystkie włosy do tyłu, w podkowę.
b. Kolejność czynności przy wykonywaniu fal.
c. Zasady plisowania.
3. Nawijanie włosów na wałki
a. Zasady nawijania włosów na wałki.
b. Nawijanie spiralne i płaskie.
c. Układ klasyczny (tradycyjny), układ kierunkowy (kreatywny), układ cegiełkowy.
4. Pierścionki
a. Zasady wykonywania pierścionków płaskich i spiralnych.
5. Techniki mieszane ondulacji wodnej
a. Łączenie techniki plisowania i pierścionków.
b. Łączenie techniki loków płaskich i spiralnych.
c. Nakręcania na wałki i modelowania (ondulacja fenowa).

Wykonawca zapewni uczestnikom na czas trwania kursu niezbędny sprzęt.
Do zajęć praktycznych należy również dysponować główkami lub modelami.
Termin realizacji 60 dni od dnia podpisania umowy
Zakończony egzaminem wewnętrznym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:

1. cena brutto - 85 pkt
2. doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie – 15 pkt
Oferty oceniane będą wg wzoru: P = P1 + P2, gdzie:
P - ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,
P1 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,
P2 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie,

W kryterium ceny oferty (P1) oceniane będą wg wzoru:
P1 = (C min / C of. licz.) x 85,
gdzie:
C min - najniższa całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,
C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia w ofercie ocenianej.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 85.

W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie (P2) oferty oceniane będą w poniższy sposób:
W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) Wykonawca otrzyma poniżej określoną liczbę punktów (5, 10, lub 15) jeżeli wskaże w formularzu ofertowym, że osoba (osoby) , która będzie realizowała zamówienie (określony kurs) posiada doświadczenie zawodowe (praktyczne) w tematyce objętej daną częścią zamówienia. Poprzez doświadczenie zawodowe w obszarze objętej daną częścią zamówienia rozumie się doświadczenie nabyte podczas pracy w danym zawodzie uzyskane w trakcie zatrudnienia, prowadzenia działalności gospodarczej lub wykonywania innej pracy zarobkowej, a także staży, praktyk i wolontariatu. Nie należy przez to rozumieć doświadczenia w prowadzeniu kursów i szkoleń.
Punktacja przyznawana będzie w następujący sposób:
jeżeli Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym, że osoba wyznaczona do realizacji kursu (szkolenia) posiada:
 co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 5 pkt.
 co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 10 pkt.
 co najmniej 3 lata lub więcej doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 15 pkt.
 nie posiada doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie wynosi 15.

Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Profesjonalny hausekeeping
Liczba godzin 10
Liczba uczestników 8
Minimalny zakres kursu 1. Kształtowanie dobrego wizerunku hotelu
• jak czystość hotelu wpływa na opinie oraz wyniki obiektu
• rola działu służby pięter w trakcie audytu
2. Główne zagadnienia
• najważniejsze procedury obowiązujące w każdym dziale służby pięter
• ABC efektywnego sprzątania pokoju hotelowego
• jak sprawdzać pokoje hotelowe?
• przekazywanie pracownikom informacji zwrotnej
3. Motywacja w dziale służby pięter
• podstawy zarządzania zespołem
• motywowanie do bardziej efektywnej pracy
• skuteczne nagradzanie pracowników
4. Struktura organizacyjna działu służby pięter
• ustalanie budżetu działu służby pięter
• ustalanie składu osobowego działu oraz zakresu obowiązków
• zagadnienie leasingu bielizny hotelowej
Termin realizacji 60 dni od dnia podpisania umowy
Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:

1. cena brutto - 85 pkt
2. doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie – 15 pkt
Oferty oceniane będą wg wzoru: P = P1 + P2, gdzie:
P - ilość punktów przyznanych ofercie w łącznej punktacji ocenianych kryteriów,
P1 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,
P2 - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie,

W kryterium ceny oferty (P1) oceniane będą wg wzoru:
P1 = (C min / C of. licz.) x 85,
gdzie:
C min - najniższa całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert,
C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania określonej części zamówienia w ofercie ocenianej.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 85.

W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie (P2) oferty oceniane będą w poniższy sposób:
W kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) Wykonawca otrzyma poniżej określoną liczbę punktów (5, 10, lub 15) jeżeli wskaże w formularzu ofertowym, że osoba (osoby) , która będzie realizowała zamówienie (określony kurs) posiada doświadczenie zawodowe (praktyczne) w tematyce objętej daną częścią zamówienia. Poprzez doświadczenie zawodowe w obszarze objętej daną częścią zamówienia rozumie się doświadczenie nabyte podczas pracy w danym zawodzie uzyskane w trakcie zatrudnienia, prowadzenia działalności gospodarczej lub wykonywania innej pracy zarobkowej, a także staży, praktyk i wolontariatu. Nie należy przez to rozumieć doświadczenia w prowadzeniu kursów i szkoleń.
Punktacja przyznawana będzie w następujący sposób:
jeżeli Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym, że osoba wyznaczona do realizacji kursu (szkolenia) posiada:
 co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 5 pkt.
 co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego (praktycznego)- otrzyma 10 pkt.
 co najmniej 3 lata lub więcej doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 15 pkt.
 nie posiada doświadczenia zawodowego (praktycznego) - otrzyma 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium doświadczenia zawodowego (praktycznego) osoby/osób prowadzących szkolenie wynosi 15.

Maksymalna ilość punktów w łącznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe (praktyczne) osoby/osób prowadzących szkolenie

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące

1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
 zamawiający wymaga:
• w przypadku składania oferty na część 2 (Prawo jazdy kat. B) Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do szkolenia kierowców, tj. posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców.
2. zdolności technicznej lub zawodowej
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: w odniesieniu do każdej z części zamówienia: Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej:
• doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć teoretycznych lub praktycznych w ramach kursów, odpowiadających części/częściom zamówienia, na którą/e Wykonawca składa ofertę.

Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej zdolności technicznej lub zawodowej, musi być spełniony:
 przez Wykonawcę samodzielnie,
 przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie samodzielnie, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie – samodzielnie przez jednego z wykonawców występujących wspólnie.


(Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg. wzoru z załącznika nr 2 do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
Podwykonawcy, wówczas Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia dotyczące tego podwykonawcy – treść oświadczenia zawarta jest w zał. 2 do SWZ w pkt 4.
2. Dokumenty dotyczące samooczyszczenia wykonawcy, o którym mowa w art.110 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca korzysta z samooczyszczenia.
3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art.117 ust.4 Pzp (jeżeli dotyczy),
5. Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy).
Szczegółowe informacje dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów określone zostały w rozdziale IX SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58-59 ustawy Pzp. W takim przypadku:
- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
- Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (tj. przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia składają odrębnie:
- każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W zakresie w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej i muszą uwzględniać postanowienia art. 455 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
2. Zmiana dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym,
czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od
powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
4. W przypadku o którym mowa w ust. 3, Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania
części umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-03 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1039589

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-03 10:45

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie w/w przesłanki Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zawarte w druku oświadczenia i niepodleganiu wykluczeniu. W przypadku składania oferty
wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa powyższe oświadczenie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.