eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkPOPRAWA MOBILNOŚCI MIEJSKIEJ W MOF EŁK - LINIA NR 2, Z PODZIAŁEM NA 3 CZĘŚCI



Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA MOBILNOŚCI MIEJSKIEJ W MOF EŁK – LINIA NR 2, Z PODZIAŁEM NA 3 CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89485acd-97f7-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POPRAWA MOBILNOŚCI MIEJSKIEJ W MOF EŁK – LINIA NR 2, Z PODZIAŁEM NA 3 CZĘŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89485acd-97f7-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007281/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Poprawa mobilności miejskiej w MOF Ełk – linia 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja realizowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020 oraz środków własnych Gminy Miasta Ełk.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051592

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Przebudowa drogi gminnej ul. Suwalska, w msc. Ełk,
a) Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego.
b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:
- wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem materiałów z rozbiórki,
- wykonanie robót ziemnych,
- budowa ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej koloru czerwonego,
- budowa, przebudowa lub remont nawierzchni ciągów pieszych,,
- remont zjazdów indywidualnych i publicznych,
- przestawienie słupów oświetlenia ulicznego,
- wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- wykonanie prac wykończeniowych i porządkowych.
c) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- projekt tymczasowej organizacji ruchu,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
d) W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
- zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych,
- przekazać materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5 km,
- zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
- zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,
- uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.
e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa:
„Przebudowa drogi gminne ul. Suwalskiej, msc. Ełk” sporządzonej przez Pracownia Projektowa Lutow Mateusz.
Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiar robót określa orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych

4.5.5.) Wartość części: 937220,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Budowa ścieżki rowerowej w ul. 11 Listopada, msc. Ełk,
a) Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego.
b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:
- wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem materiałów z rozbiórki,
- wykonanie robót ziemnych,
- budowa ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej koloru czerwonego o dł. ok 0,63 km,
- budowa, przebudowa lub remont nawierzchni ciągów pieszych,
- remont zjazdów indywidualnych i publicznych,
- budowa zatoki autobusowej,
- zakup i montaż 2 nowych wiat przystankowych w lokalizacji przy skrzyżowaniu ulic 11 Listopada i ul. Tuwima oraz przy ul. Mickiewicza przy skrzyżowaniu z ul. Dąbrowskiego,
- zakup i montaż koszy na śmieci przy nowo ustawionych wiatach przystankowych,
- zakup i montaż stojaków na rowery przy nowo ustawionych wiatach przystankowych,
- zakup i montaż stacji naprawy rowerów – 1 szt.,
- zakup i montaż jednej wiaty rowerowej przy parku wodnym na ul. Piłsudskiego,
- budowa kanalizacji teletechnicznej,
- przestawienie słupów oświetlenia ulicznego i kamery monitoringu,
- przełożenie kabla energetycznego o długości ok. 213 mb,
- przestawienie skrzynek złącz kablowych z układem pomiarowym – 5 szt.,
- wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- wykonanie prac wykończeniowych i porządkowych.
c) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- projekt tymczasowej organizacji ruchu,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
d) W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
- zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych,
- przekazać materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5 km,
- zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
- zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,
- uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.
e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa:
„Budowa ścieżki rowerowej w ul. 11 Listopada, msc. Ełk”
Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych

4.5.5.) Wartość części: 1336069,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Przebudowa oświetlenia ulicznego ul. 11 Listopada w Ełku,
a) Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas przebudowy, oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego.
b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:
- wykonanie robót rozbiórkowych – demontaż istniejących sodowych opraw oświetlenia ulicznego wraz z odwiezieniem materiałów z rozbiórki,
- rozbiórka i montaż sześciu wysięgników do opraw – materiał inwestora,
- montaż nowych opraw oświetlenia ulicznego typu LED wraz ze sterowaniem – 28 szt.
c) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- projekt tymczasowej organizacji ruchu,
- oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
d) W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
- przekazać materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5 km,
-zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
- zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,
- uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.
e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa:
- „Przebudowa oświetlenia ulicznego ul. 11 Listopada w Ełku” sporządzonej przez INSTALATOR Kompleksowe usługi elektryczne – lipiec 2022r.
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 112000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1149313,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1149313,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1149313,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5210421928

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wszystkie roboty oprócz robót związanych z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych.
Na dzień składania ofert podwykonawcy nie zostali wybrani, nazwy firm podwykonawców zostaną podane na etapie realizacji.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1149313,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Do upływu terminu składania ofert złożone zostały następujące oferty w części 2:
STRABAG Sp. z o.o., Parzniewska 10, 05-800 Pruszków
- część 2:
cena: 2 120 960,50 PLN,
gwarancja: 60 miesięcy.

2. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 2: 1 643 365,61 zł brutto.

3. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części 2, ponieważ oferta z najniższą ceną (tj. oferta wykonawcy STRABAG Sp. z o.o., Parzniewska 10, 05-800 Pruszków,
z ceną 2 120 960,50 zł brutto), przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 1 643 365,61 zł brutto) i nie może tej kwoty zwiększyć.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2120960,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2120960,50 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133746,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133746,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAŁDYGA WŁADYSŁAW INSTALATOR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510927966

7.3.3) Ulica: Gdańska 38A

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133746,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.