Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00133957/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
- 2021/BZP 00151746/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-17
- 2023/BZP 00333163/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-31
- 2021/BZP 00276999/01 - Wynik z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00138544 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opracowanie, dostawa i wdrożenie Platformy Wirtualny Pacjent wraz z usługą rozwoju, serwisu oraz 36-miesięcznej gwarancji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
1.2.) Oddział zamawiającego: DZP UMP
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288811
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Fredry 10
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-701
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ump.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ump.edu.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138544
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00133957/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniem we wdrażaniu systemów informatycznych służących do symulacji diagnozowania przypadków medycznych – co najmniej jedno takie wdrożenie (zakończone lub w trakcie realizacji) w okresie ostatnich 5 lat.
b) Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym, tj. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby zespół projektowy składał się przynajmniej z 5 osób, tj. 1 kierownika projektu, co najmniej 2 programistów, 1 analityka, 1 grafika.
Kierownik projektu powinien posiadać co najmniej 2-letnie doświadczenie jako kierownik projektu przy wdrażaniu systemów informatycznych.
Programiści, analityk i grafik powinni posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku odpowiednio programisty, analityka, grafika.
Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia przez tę samą osobę funkcji kierownika projektu i programisty lub analityka lub grafika. W takim wypadku Zamawiający również dopuszcza aby zespół projektowy składał się z 4 osób.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniem we wdrażaniu systemów informatycznych służących do symulacji diagnozowania przypadków medycznych – co najmniej jedno takie wdrożenie (zakończone lub w trakcie realizacji) w okresie ostatnich 6 lat.
b) Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym, tj. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby zespół projektowy składał się przynajmniej z 5 osób, tj. 1 kierownika projektu, co najmniej 2 programistów, 1 analityka, 1 grafika.
Kierownik projektu powinien posiadać co najmniej 2-letnie doświadczenie jako kierownik projektu przy wdrażaniu systemów informatycznych.
Programiści, analityk i grafik powinni posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku odpowiednio programisty, analityka, grafika.
Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia przez tę samą osobę funkcji kierownika projektu i programisty lub analityka lub grafika. W takim wypadku Zamawiający również dopuszcza aby zespół projektowy składał się z 4 osób.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz usług winien być złożony zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 5 do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób winien być złożony zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 6 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz usług winien być złożony zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 5 do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób winien być złożony zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do SWZ.
2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont ogrodzenia zewnętrznego ul. Topolowa 11 m. Dolaszewo
- Świadczenie usługi polegającej na opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków jednolokalowych oraz lokali stanowiących zasób Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o
- Wyroby Medyczne jednorazowego użytku - pompy elastomerowe, znaczniki do urządzenia Sentimag, strzykawki Enfit, cewniki Swan Ganz
- Przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na dwie części.
- Dostawa sprzętu AGD dla jednostek UAM - 2 części
- zakup nawozu mineralnego wieloskładnikowego rolniczego NPK+S (120 t) na potrzeby jednostek organizacyjnych IOR-PIB w Winnej Górze
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.