Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00133957/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
- 2021/BZP 00138544/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-05
- 2021/BZP 00151746/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-17
- 2021/BZP 00276999/01 - Wynik z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opracowanie, dostawa i wdrożenie Platformy Wirtualny Pacjent wraz z usługą rozwoju, serwisu oraz 36-miesięcznej gwarancji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
1.2.) Oddział zamawiającego: DZP UMP
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288811
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Fredry 10
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-701
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ump.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ump.edu.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333163
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00521312
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
148092,00
Po zmianie:
171708,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
110700,00
Po zmianie:
171708,0
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie? – Nie: Opóźnienie dotyczy oddania Etapu I oraz Etapu II, w związku z tym umowa została uznana za wykonaną nienależycie.
Po zmianie:
Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie? – Nie: Opóźnienie dotyczy oddania Etapu I oraz Etapu II, w związku z tym umowa została uznana za wykonaną nienależycie.
Terminy wykonania Umowy oraz terminy pośrednie (terminy wykonania poszczególnych etapów) zostały określone w § 2 Umowy. Wykonawca nie zrealizował Umowy w umówionych terminach. Nie dochował także terminów pośrednich.
Wykonawca zobowiązał się wykonać etap I Umowy, którego zakres określony został w § 1 ust. 3 pkt 1 lit. a w terminie do 31 grudnia 2021 roku. Wykonawca wykonał etap I Umowy w dniu 22 kwietnia 2022 r. co zostało potwierdzone protokołem odbioru. Liczba dni zwłoki wyniosła 111.
Wykonawca zobowiązał się wykonać etap II Umowy, którego zakres określony został w § 1 ust. 3 pkt 1 lit. b w terminie do 15 lipca 2022 roku. Wykonawca wykonał etap I Umowy w dniu 24 sierpnia 2022 r. co zostało potwierdzone protokołem odbioru. Liczba dni zwłoki wyniosła 40.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 1 nalicza Wykonawcy następujące kary umowne:
wysokość kary umownej za I etap: 111 dni - 8 219,10 zł
wysokość kary umownej za II etap: 40 dni - 2 961,84 zł
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont ogrodzenia zewnętrznego ul. Topolowa 11 m. Dolaszewo
- Świadczenie usługi polegającej na opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków jednolokalowych oraz lokali stanowiących zasób Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o
- Wyroby Medyczne jednorazowego użytku - pompy elastomerowe, znaczniki do urządzenia Sentimag, strzykawki Enfit, cewniki Swan Ganz
- Przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na dwie części.
- Dostawa sprzętu AGD dla jednostek UAM - 2 części
- zakup nawozu mineralnego wieloskładnikowego rolniczego NPK+S (120 t) na potrzeby jednostek organizacyjnych IOR-PIB w Winnej Górze
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CUI-ZZ.3200.17.2024 - Zakup systemu kadrowo - płacowego i finansowo - księgowego dla ZZM i ZZK
- Usługa dostępu do informatycznej platformy zakupowej, wspomagającej obsługę zamówień publicznych w formie elektronicznej wraz ze wsparciem technicznym
- Zakup wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA oprogramowania firmy Oracle
- Narzędzie do zarządzania komunikacją z uczestnikami wydarzeń. IBE/25/2024
- Dostawa i rozbudowa systemu ERP wraz ze świadczeniem opieki serwisowej
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 26 CZERWCA 2024 R. (SYSTEM ERP #2/2024)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.