Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00174594/01 - Wynik z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych w zakresie:
„Prawo jazdy kat. C, C + E wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną do przewozu rzeczy"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W KŁODZKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891129123
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 2J
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 865 74 37
1.5.8.) Numer faksu: 74 865 74 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.wazny@klodzko.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodzko.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych w zakresie:
„Prawo jazdy kat. C, C + E wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną do przewozu rzeczy"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ec7e1d6-c3e2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121822/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Szkolenie grupowe dla 15 osób bezrobotnych pn. Prawo jazdy kat.C, C+E wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną do przewozu rzeczy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ec7e1d6-c3e2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowani) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Komunikacja w postępowaniu (z wyłączeniem składania ofert) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań oraz udzielania odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wysłane o odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w poglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
7. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej zamawiającego:
s.wazny@klodzko.praca.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).
8. Zamawiający do kontaktu z wykonawcami wyznacza:
a) Magdalenę Borodyń – w zakresie spraw dot. przedmiotu zamówienia - szkolenia, e`mail: m.borodyn@klodzko.praca.gov.pl, Tel. 74 865 74 36,
b) Sebastiana Ważnego – w zakresie spraw formalnych, e`mail: s.wazny@klodzko.praca.gov.pl Tel. 74 865 74 37.
9. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi niezwłocznie, jednak nie później, niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później, niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
10. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt. 14, przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
11. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt. 14, zamawiający nie ma obowiązku udzielenia wyjaśnień.
12. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępni, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
13. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Gdy zmiany treści SWZ będą istotne dla sporządzenia oferty, zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny na zapoznanie się ze zmianą SWZ i przygotowanie oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w rozdziale XV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KO.2711.1.2023.ES
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych w zakresie:
„Prawo jazdy kat. C, C + E wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną do przewozu rzeczy” - dla 15 osób posiadających prawo jazdy kat. B
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie wykonawcy
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: certyfikat jakości usług
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
b) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, prowadzonego przez starostę, właściwego ze względu na miejsce prowadzenia ośrodka.
Powyższe zostanie zweryfikowane na podstawie zaświadczenia potwierdzającego wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, prowadzonego przez starostę właściwego ze względu na miejsce prowadzenia ośrodka.
- Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli podmiot będzie figurował w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w roku 2023.
c) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
d) Zdolność techniczna lub zawodowa (niezbędne wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjał techniczny):
W zakresie doświadczenia:
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (2020r. – 2022r.), zrealizował należycie szkolenie Prawo jazdy kat. C, C + E wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną do przewozu rzeczy, dla co najmniej 10 osób (należy wykazać doświadczenie zarówno w przeprowadzeniu szkolenia z zakresu prawa jazdy jak i z zakresu kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej w powyższym zakresie).
W zakresie kwalifikacji zawodowych:
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie umożliwiające realizację programu przedstawionego w przedmiocie zamówienia, tj. zatrudnia bądź będzie dysponował osobami m.in. jak niżej:
- wykształcenie: minimum średnie lub zawodowe kierunkowe, zgodne
z zakresem wykonywanych czynności w zamówieniu
- kwalifikacje / uprawnienia: odpowiednie do rodzaju wykonywanych
w zamówieniu czynności, m.in.
• uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. C, C+E
• kwalifikacje ratownika medycznego
- doświadczenie: wszystkie osoby do przeprowadzenia usługi muszą wykazać minimum:
• 5-letnie doświadczenie w wykonywaniu czynności zgodnych ze swoimi kwalifikacjami
• 2-letnie doświadczenie w edukacji dorosłych i młodzieży
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik Nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią środek dowodowy (potwierdzenie), że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
2. Odpis Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej w celu wykluczenia okoliczności wskazanych w art. 109 ust.1 pkt 4
lub wskazać dane umożliwiające zamawiającemu samodzielny dostęp do tych środków dowodowych.
3. Oświadczenie na okoliczność podlegania/niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022r., poz. 835 ze zm.) – załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, prowadzonego przez starostę właściwego ze względu na miejsce prowadzenia ośrodka.
5. w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej i doświadczenia, należy przedłożyć:
a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług szkoleniowych tematycznie odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane – załącznik Nr 3 do SWZ, dołączając dowody (referencje lub inne dokumenty) potwierdzające, czy wymienione usługi zostały wykonane należycie.
b) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia zawodowego zgodnego z zakresem prowadzonych zajęć, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w zamówieniu – załącznik Nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie wymaga się5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w Dziale V punkcie I, 1, składa każdy z wykonawców – załącznik Nr 2 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W przypadkach udokumentowanych zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można przewidzieć, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
b) zmiany miejsca zajęć szkolenia,
c) zmiany kosztów usługi w przypadku zmiany liczby uczestników kursu,
d) dokonania zmiany osób wskazanych do przeprowadzenia szkolenia,
e) zmiany harmonogramu zajęć.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”, opatrzonej odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Rozwój technicznych kierunków zawodowych i utworzenie Centrum Energii Odnawialnej w Zespole Szkół Technicznych w Kłodzku
- Odbudowa sygnalizacji świetlnej w ciągu drogi powiatowej nr 3226D, ul. Połabska w Kłodzku, km 10+570 [powódź - wrzesień 2024 r.]
- Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka Część I i Część II
- Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku
- Remont Centrum Biblioteczno - Kulturalnego w Żelaźnie po powodzi
- Odbudowa po powodzi pomieszczeń w budynkach Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kłodzku
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Szkolenia okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.
- Przeprowadzenie kursów dla Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie w ramach projektu "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie"
- Usługa grupowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Kurs obsługi MS EXCEL poziom podstawowy"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.