Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00112840/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
- 2021/BZP 00127610/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-27
- 2021/BZP 00134395/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-02
- 2021/BZP 00182493/01 - Wynik z dnia 2021-09-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00138849 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostosowanie przeciwpożarowe oraz przebudowa Domu Studenckiego Eskulap przy ul. Mariana Langiewicza 12 w Lublinie na działce nr 2/20 obręb 26
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W LUBLINIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001896
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Akademicka 13
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@up.lublin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138849
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00112840/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „dostosowanie przeciwpożarowe oraz przebudowa Domu Studenckiego Eskulap przy ul. Mariana Langiewicza 12 w Lublinie na działce nr 2/20 obręb 26.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert częściowych.
4. Jakość użytych materiałów:
1) użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania
w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
2) w przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SWZ przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt.2) oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia liczonej od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert)
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „dostosowanie przeciwpożarowe oraz przebudowa Domu Studenckiego Eskulap przy ul. Mariana Langiewicza 12 w Lublinie na działce nr 2/20 obręb 26.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert częściowych.
4. Jakość użytych materiałów:
1) użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania
w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
2) w przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SWZ przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt.2) oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia liczonej od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert)
6. Wszystkie materiały opisane za pomocą nazw są opisane jako przykładowe z możliwością zastosowania równoważnych elementów innych producentów. Nazwami własnymi opisano np. elementy wykończeniowe wyposażenia meblowego, tak aby zachowana została kolorystyka i faktura, grubość okładziny wykończeń mebli. Dopuszcza się zastosowanie zbliżonej kolorystyki i parametrów wytrzymałościowych innych producentów.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.6. Główny kod CPV Przed zmianą:
Przygotowanie terenu pod budowę
Po zmianie:
Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV Przed zmianą:
Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,Roboty instalacyjne w budynkach,Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych,Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,Instalacyjne roboty elektrotechniczne,Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Po zmianie:
Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,Przygotowanie terenu pod budowę,Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,Roboty instalacyjne w budynkach,Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych,Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,Instalacyjne roboty elektrotechniczne,Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,Instalowanie zabudowanych mebli
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-08-09 10:00
Po zmianie:
2021-08-11 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-08-09 10:30
Po zmianie:
2021-08-11 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-09-07
Po zmianie:
2021-09-09
2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa doradcza w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala
- dostawa samochodu osobowego, 9-osobowego, rodzaj nadwozia: minibus/minivan/van oraz dostawa samochodu osobowego, 5 osobowego, typu sedan, segmentu E - 2 części
- Usługa ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczeń KL, NNW i bagażu na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych samochodów terenowych typu pick- up na potrzeby PSR w Lublinie
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Usługa ochrony mienia i terenu przyobiektowego oraz obsługa gospodarcza obiektu i terenu przyobiektowego, położonego w Lublinie przy ul. Karłowicza 4
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.