Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128184/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00147089/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00152675/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00210254/01 - Wynik z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup mebli biurowych do nowej siedziby Nadleśnictwa Suchedniów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suchedniów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290020118
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bodzentyńska 16
1.4.2.) Miejscowość: Suchedniów
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-130
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: suchedniow@radom.lasy.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: suchedniow.radom.lasy.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie zasobami leśnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138897
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00128184
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy producenta, modelu lub kodu produktu, pozwalający na jednoznaczne potwierdzenie zgodności oferowanego asortymentu z minimalnymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SWZ „Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia”
b) certyfikaty, atesty lub inne dokumenty techniczne wskazane do złożenia wraz z ofertą
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
a) Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy producenta, modelu lub kodu produktu, pozwalający na jednoznaczne potwierdzenie zgodności oferowanego asortymentu z minimalnymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SWZ „Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia”
b) certyfikaty, atesty lub inne dokumenty techniczne wskazane do złożenia wraz z ofertą
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-17 09:00
Po zmianie:
2023-03-24 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-17 11:00
Po zmianie:
2023-03-24 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-04-15
Po zmianie:
2023-04-22
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- "Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego "Promyczek" w ramach Programu "Maluch+" 2022-2029 -edycja I.
- Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Budowlanych w Przeworsku
- "Modernizacja i rozbudowa budynku na potrzeby tworzonego Gminnego Ośrodka Kultury w Gawłuszowicach" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na potrzeby punktu pomocy przedmedycznej i potrzeby socjalne pracowników Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 MCUS we Wrocławiu (II postępowanie)
- Dostawa i montaż mebli do laboratorium fizyki dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: Sprzęt elektroniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.