Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128184/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00138897/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00147089/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00152675/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mebli biurowych do nowej siedziby Nadleśnictwa Suchedniów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suchedniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290020118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bodzentyńska 16
1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: suchedniow@radom.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: suchedniow.radom.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_suchedniow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie zasobami leśnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mebli biurowych do nowej siedziby Nadleśnictwa Suchedniów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e872508-be69-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00126303/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup mebli biurowych do nowej siedziby Nadleśnictwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128184
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie i ewentualny montaż (jeżeli jest wymagany) mebli biurowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
44421300-0 - Sejfy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą dousunięcia wadą, gdyż sporządzony opis przedmiotu zamówienia, dla krzesła
gabinetowego - KG był wadliwy.
W trakcie weryfikacji ofert Zamawiający powziął informacje, iż przygotowany
przez zewnętrzny podmiot opis przedmiotu zamówienia wskazywał na konkretny model krzesła, produkowany wyłącznie przez jednego producenta. Tak sporządzony opis zaburzał konkurencyjność oraz równe traktowanie wykonawców. Zamawiający pozostawiając opis w obecnej formie, zmuszony by był do odrzucenia korzystniejszych cenowo ofert, które nie spełniały wymogu, ze względu na przywołane krzesła, czym mógłby narazić się na konsekwencje prawne w przypadku wyboru innej oferty.
Zamawiający na etapie weryfikacji i oceny ofert, nie może już w tak istotny sposób zmienić opisu przedmiotu zamówienia i SWZ, ani wskazać innego rodzaju krzesła, gdyż nie są to dopuszczalne czynności już po otwarciu ofert. Ponadto w skutek zaistniałej wady opisu przedmiotu zamówienia, koniecznym jest przygotowanie nowego co wymaga dodatkowego czasu.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający informuje, iż nastąpiło łączne
wystąpienie następujących przesłanek:
- postępowanie jest obarczone wadą, gdyż ograniczający konkurencyjność opis krzesła wskazywał tylko na jeden model dostępny na rynku tylko u jednego producenta;
- wady tej nie można usunąć;
- stwierdzona wada postępowania jest na tyle istotna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp unieważnia postępowanie, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- "Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego "Promyczek" w ramach Programu "Maluch+" 2022-2029 -edycja I.
- Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Budowlanych w Przeworsku
- "Modernizacja i rozbudowa budynku na potrzeby tworzonego Gminnego Ośrodka Kultury w Gawłuszowicach" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na potrzeby punktu pomocy przedmedycznej i potrzeby socjalne pracowników Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 MCUS we Wrocławiu (II postępowanie)
- Dostawa i montaż mebli do laboratorium fizyki dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: Sprzęt elektroniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.