Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00186982/01 - Wynik z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz rozbudowa i modernizacja wewnętrznej sieci LAN w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Kamienica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kamienicka 11
1.5.2.) Miejscowość: Stara Kamienica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-512
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@starakamienica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starakamienica.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz rozbudowa i modernizacja wewnętrznej sieci LAN w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ff088e5-c3f8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060765/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ ROZBUDOWA I MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ SIECI LAN W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU GRANTOWEGO „CYFROWA GMINA”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-00-0001/21-00
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.starakamienica.bip.net.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/ 741977
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w punkcie 11 i punkcie 22 Tomu I SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietni 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochrony danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stara Kamienica, z siedzibą: ul. Kamienicka 11, 58-512 Stara Kamienica
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - „Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz rozbudowa i modernizacja wewnętrznej sieci LAN W ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.ZP.271.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz rozbudowa i modernizacja wewnętrznej sieci LAN w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
1. Zamówienie obejmuje:
a) zakup i dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Starej Kamienicy, ul. Kamienicka 11, 58-512 Stara Kamienica:
- 1 szt. laptopa
- 4 szt. komputerów stacjonarnych z monitorem
- 1 szt. Serwera Pamięci Masowej NAS
- 1 szt. Serwera
- 1 szt. zakup specjalistycznego oprogramowania Fortigate 61E
- 1 szt. przełącznika sieciowego
2. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, być sprawny i posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być wyprodukowany najpóźniej 12 miesięcy przed datą złożenia oferty, być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi norm
określonych obowiązującym prawem, w szczególności deklaracje CE oraz certyfikat ISO 9001 dla producenta.
5.Dostarczony przedmiot zamówienia musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
6. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
7. Przedmiot umowy dostarczony zostanie Zamawiającemu z:
a) kartą gwarancyjną,
b) instrukcją obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim,
c) dokumentem określającym zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
8. Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencje jak również wszelkie prawa na dostarczone programy i systemy operacyjne, wystawione na rzecz Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim.
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia pod adresy wskazane przez Zamawiającego w ust. 2, w godzinach 8.00-14.00. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
10. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
11. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
12. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone urządzenia:
a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub
b) nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w OPZ lub
c) dostarczone urządzenia nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości funkcjonalności oraz parametrów technicznych
- Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
b) rozbudowę i modernizację wewnętrznej instalacji sieci LAN oraz systemu ochrony serwerowni
1. Rozbudowa i modernizacja sieci polegała będzie głównie na:
- rozbudowie sieci LAN w Sali konferencyjnej o min. 5 nowych punktów dostępowych,
- stworzenie nowego segmentu sieci LAN oraz instalacje min. 4 nowych punktów dostępowych w ciągach komunikacyjnych budynku urzędu na potrzeby petentów,
- rozbudowę sieci LAN o min. 2 nowe punkty dostępowe w nowym pokoju obsługi petenta,
- zmodernizowanie istniejącej sieci LAN w celu przywrócenia prawidłowego funkcjonowania 8 punktów dostępowych, w związku ze zmianą miejsca i sposobu obsługi petentów w USC i ewidencji ludności,
- instalacja 2 punktów dostępowych,
- przekonfigurowanie obecnie wykorzystywanych urządzeń sieciowych w celu realizacji ww. założeń oraz aktualizację dokumentacji sieci.
2. Modernizacja systemu ochrony serwerowni zostanie przeprowadzona poprzez zakup aktualizacji i przedłużenie licencji i gwarancji dla urządzenia fortigate.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III SWZ – Karcie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, które po obowiązkowym wypełnieniu kolumny 4 i 6. są załącznikiem do Oferty Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30214000-2 - Stacje robocze
30213100-6 - Komputery przenośne
48620000-0 - Systemy operacyjne
32428000-9 - Modernizacja sieci
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania okreslone w SWZ,
b) z treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone w SWZ,
c) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
d) oferta została złożona w terminie określonym przez Zamawiajacego.
2. Przy dokonywaniu oceny złożonych ofert- Zamawiajacy stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium
1.
2. Umowna Cena (C)
- podana w ofercie łącznie z podatkiem VAT i wyrażona w PLN
z zastrzeżeniem, max 60,00 pkt.
Skrócenie terminu realizacji zamówienia (T)
60% = 60,00 punktów
40% = 40,00 punktów
3. Oferta z najniższą umowną Ceną otrzymuje 60,00 punktów.
Pozostałe oferty oceniane zostaną wg wzoru:
gdzie:
Pi(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta ”i” za kryterium ”cena”, z zaokrągleniem
ilości punktów do dwóch miejsc po przecinku wg powszechnie przyjętej zasady w księgowości
C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert
Ci - cena oferty ”i”
60,00 - maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta za kryterium ”cena”.
Ilość należnych Wykonawcy punktów liczona jest do dwóch miejsc po przecinku, z zaokrągleniem zgodnie z zasadami przyjętymi w rachunkowości.
4. Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia (T) – 40 %
1.Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie do 60 dni od daty zawarcia umowy
2. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcy, który zaoferuje skrócenie cyklu realizacji przedmiotu zamówienia, wg zestawienia poniżej:
termin realizacji przedmiotu zamówienia
[w dniach] ilość punktów
do przyznania
powyżej 60 dni - oferta podlega odrzuceniu -
do 60 dni włącznie 0
do 45 włącznie 20
do 30 dni włącznie
włącznie 40
5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w bilansie podanych kryteriów, wg wzoru:
Ocena oferty = C + T
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia (T)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5) zdolności zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 u.p.z.p. o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2021 r., poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 3 do Tomu I SWZ
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 u.p.z.p. o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2021 r., poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Tomu I SWZ
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, dotyczący wykonawcy lub wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, dotyczący podmiotu udostępniającego zasoby
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 u.p.z.p składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do Rozdziału I SWZ.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w Projekcie umowy, który stanowi Tom II SWZ2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 u.p.z.p. oraz wskazanym w Projekcie Umowy.
4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. W sprawach nieuregulowanych w treści SWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Miejscem składania ofert jest platforma zakupowa Gminy Stara Kamienica dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI STARA KAMIENICA
więcej: przetargi STARA KAMIENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.