Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00139385/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz rozbudowa i modernizacja wewnętrznej sieci LAN w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Kamienica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kamienicka 11
1.5.2.) Miejscowość: Stara Kamienica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-512
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@starakamienica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starakamienica.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.starakamienica.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz rozbudowa i modernizacja wewnętrznej sieci LAN w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ff088e5-c3f8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060765/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ ROZBUDOWA I MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ SIECI LAN W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU GRANTOWEGO „CYFROWA GMINA”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-00-0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139385
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.ZP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz rozbudowa i modernizacja wewnętrznej sieci LAN w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
1. Zamówienie obejmuje:
a) zakup i dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Starej Kamienicy, ul. Kamienicka 11, 58-512 Stara Kamienica:
- 1 szt. laptopa
- 4 szt. komputerów stacjonarnych z monitorem
- 1 szt. Serwera Pamięci Masowej NAS
- 1 szt. Serwera
- 1 szt. zakup specjalistycznego oprogramowania Fortigate 61E
- 1 szt. przełącznika sieciowego
2. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, być sprawny i posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być wyprodukowany najpóźniej 12 miesięcy przed datą złożenia oferty, być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi norm
określonych obowiązującym prawem, w szczególności deklaracje CE oraz certyfikat ISO 9001 dla producenta.
5.Dostarczony przedmiot zamówienia musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
6. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
7. Przedmiot umowy dostarczony zostanie Zamawiającemu z:
a) kartą gwarancyjną,
b) instrukcją obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim,
c) dokumentem określającym zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
8. Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencje jak również wszelkie prawa na dostarczone programy i systemy operacyjne, wystawione na rzecz Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim.
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia pod adresy wskazane przez Zamawiającego w ust. 2, w godzinach 8.00-14.00. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
10. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
11. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
12. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone urządzenia:
a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub
b) nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w OPZ lub
c) dostarczone urządzenia nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości funkcjonalności oraz parametrów technicznych
- Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
b) rozbudowę i modernizację wewnętrznej instalacji sieci LAN oraz systemu ochrony serwerowni
1. Rozbudowa i modernizacja sieci polegała będzie głównie na:
- rozbudowie sieci LAN w Sali konferencyjnej o min. 5 nowych punktów dostępowych,
- stworzenie nowego segmentu sieci LAN oraz instalacje min. 4 nowych punktów dostępowych w ciągach komunikacyjnych budynku urzędu na potrzeby petentów,
- rozbudowę sieci LAN o min. 2 nowe punkty dostępowe w nowym pokoju obsługi petenta,
- zmodernizowanie istniejącej sieci LAN w celu przywrócenia prawidłowego funkcjonowania 8 punktów dostępowych, w związku ze zmianą miejsca i sposobu obsługi petentów w USC i ewidencji ludności,
- instalacja 2 punktów dostępowych,
- przekonfigurowanie obecnie wykorzystywanych urządzeń sieciowych w celu realizacji ww. założeń oraz aktualizację dokumentacji sieci.
2. Modernizacja systemu ochrony serwerowni zostanie przeprowadzona poprzez zakup aktualizacji i przedłużenie licencji i gwarancji dla urządzenia fortigate.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III SWZ – Karcie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, które po obowiązkowym wypełnieniu kolumny 4 i 6. są załącznikiem do Oferty Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30214000-2 - Stacje robocze
30213100-6 - Komputery przenośne
48620000-0 - Systemy operacyjne
32428000-9 - Modernizacja sieci
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88930,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bielak - Systemy Grzegorz Bielak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 616 142 72 09
7.3.4) Miejscowość: Proszówka 25, Gryfów Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 59-620
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIELAK-SYSTEMY Grzegorz Bielak
jakie przetargi wygrała firma
BIELAK-SYSTEMY Grzegorz Bielak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Dostawa klastra serwerowego z macierzą oraz dyskami dla Starostwa Powiatowego w Stargardzie, w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Budowa 8-oddziałowego Przedszkola nr 148 przy ul. Rogowskiej 18A we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.