eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaWykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni (II)



Ogłoszenie z dnia 2025-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77758869-9902-4102-a60e-f11c66b85b9d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77758869-9902-4102-a60e-f11c66b85b9d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100193/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja budynków szpitala - termomodernizacja obiektów SP ZOZ "Szpital Powiatowy" im.bł. Marty Wieckiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678207

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ-271-1-57/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 976500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego „Termomodernizacja
obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni” w
ramach programu priorytetowego nr 3.4.1 „Budownictwo Energooszczędne Część 1) Zmniejszenie zużycia energii w
budownictwie”, obejmujące w szczególności, zaprojektowanie i wykonanie systemu powietrznych pomp ciepła zasilających
istniejącą instalację ogrzewczą dla obiektów Szpitala na podstawie opracowanej Dokumentacji Projektowej, obejmujące, w
szczególności: wykonanie Robót Budowlanych, Prac instalacyjno-montażowych, opisanych i wynikających z PFU, a także
pozostałe zobowiązania wynikające z Umowy - które mają na celu doprowadzenie do oddania do użytkowania (po
przeprowadzeniu wszystkich odbiorów) nowego własnego źródła ciepła dla zasilania istniejącej instalacji grzewczej w
ramach zadania inwestycyjnego w ramach zadania inwestycyjnego „Termomodernizacja obiektów Samodzielnego
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni” w ramach programu
priorytetowego nr 3.4.1 „Budownictwo Energooszczędne Część 1) Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie” (dalej jako
Inwestycja)
Gdzie:
Roboty Budowlane – należy rozumieć roboty budowlane wykonywane w związku z Inwestycją, a ponadto związane z nimi
usługi i dostawy, wykonane w oparciu o postanowienia Umowy, w szczególności PFU, mające na celu realizację Inwestycji.
Prace instalacyjno – montażowe – prace obejmujące sprzedaż, dostarczenie, montaż materiałów oraz urządzeń z zakresu instalacji, opisanych i wynikających z części PFU wskazanych w Umowie.
PFU - program funkcjonalno-użytkowy, opisujący wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotowej Inwestycji.
Dokumentacja Projektowa – dokumentacja projektowo - wykonawcza opracowana na podstawie PFU przez Wykonawcę, w
szczególności projekty techniczne, projekty wykonawcze, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
które muszą zostać pozytywnie uzgodnione z Zamawiającym oraz jego Nadzorem Inwestorskim oraz uzyskać stosowne
uzgodnienia i decyzje administracyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39370000-6 - Instalacje wodne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie Faktyczne:
Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawa Pzp Zamawiający na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert zamieścił informacje, że na pakiet zamierza przeznaczyć kwotę: 1 300 000,00 PLN

Termin otwarcia ofert upłynął 22.02.2025r. o godzinie 12:00
Do terminu składania ofert, który upłynął 22.02.2025r. o godzinie 11:00 została złożona oferta:
Numer oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena ofertowa brutto:
1. Ekoprojekt Warszawa Sp. z o.o.
Aleja Krakowska 224, 02-219 Warszawa 2 361 600,00 zł
2. Igloo Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Stary Wiśnicz 289, 32-720 Nowy Wiśnicz 1 775 000,00 zł
3. VATRA Spółka Akcyjna
Ul. Nad Wodą 54, 32-080 Zabierzów 1 592 359,23 zł
4. Hydratec Spółka z o.o.
ul. por. Anatola Radziwonika 12 15-166 Białystok 2 952 000,00 zł
5. AB Industry S.A.
ul. Wojska Polskiego 7, Macierzysz, 05-850 Ożarów Mazowiecki 2 287 800,00 zł

Stosownie do art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu Zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie Zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel.

Postępowanie unieważnia się, jeżeli (..) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia. W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.

Mając na uwadze, iż oferta z najniższą ceną VATRA Spółka Akcyjna przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.

Z powyższych względów postanawiano jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.