eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaDostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej



Ogłoszenie z dnia 2025-03-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eb81f9a-8df7-48ce-8bc9-36f85b1da021

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00093546/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa środków dezynfekcyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7eb81f9a-8df7-48ce-8bc9-36f85b1da021

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje zostały zawarte w VI. SWZ
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczty elektronicznej.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zostały
zawarte w VI. SWZ Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych
kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w e-Zamówieniach
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ-271-1-12/TP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 - Preparaty do mycia i dezynfekcji I

Lp. Przedmiot zamówienia, Poj. op., Jednostka miary, Ilość
1. Preparat syntetyczny bez zawartości mydła do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk, 500 ml, op., 3300
2. Preparat alkoholowy do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, 500 ml, op, 2700
3. Preparat alkoholowy do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk w postaci żelu, 500 ml, op, 1000
4. Preparat do mycia rąk w postaci piany, 750 ml, op., 47
5. Preparat alkoholowy do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, 750 ml, op., 70
6. Preparat bez zawartości mydła do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk, 500 ml, op., 1520
7. Preparat alkoholowy do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, 500 ml, op., 2000
8. Preparat bez zawartości mydła do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk, 1000ml, op., 950
9. Preparat alkoholowy do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, 1000 ml, op., 2000
10. Preparat do pielęgnacji i ochrony skóry rąk personelu medycznego, 500 ml, op., 35
11. Preparat barwiony do odkażania skóry przed operacjami, nakłuciami, pobraniem krwi, 1000 ml, op., 1
12. Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, punkcjami, zabiegami, 1000 ml, op., 50
13. Preparat do odkażania błon śluzowych oraz graniczącej z nimi skóry, 500 ml, op., 119
14. Preparat do odkażania i odtłuszczania skóry przed zabiegami operacyjnymi, pobieraniem krwi, punkcjami, itp., 1000 ml, op., 445
15. Preparat do odkażania i odtłuszczania skóry przed zabiegami operacyjnymi, pobieraniem krwi, punkcjami, itp., 1000 ml, op., 534
16. Preparat do odkażania i odtłuszczania skóry przed zabiegami operacyjnymi, pobieraniem krwi, punkcjami, itp., 250 ml z atomizerem, op., 836
17. Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, wkłuciami centralnymi, 250 ml, op., 1
18. Preparat do antyseptyki ran, błon śluzowych, 1000 ml, op., 765
19. Preparat do antyseptyki ran, błon śluzowych, 250 ml z atomizerem, op., 455
20. Preparat do irygacji, dekontaminacji, nawilżania ran, 350 ml, op., 1
21. Preparat do dekontaminacji, nawilżania ran, 20 ml, op., 19
22. Gotowe do użycia rękawice nasączone roztworem do mycia ciała i włosów pacjenta bez użycia wody, op. - 10 szt., op., 718
23. Preparat do dekontaminacji ciała pacjenta, 500 ml, op., 45
24. Preparat do dekontaminacji jamy ustnej, 250ml, op., 1
25. Preparat do irygacji, dekontaminacji, nawilżania ran, 350 ml, op., 36
26. Preparat do irygacji, dekontaminacji, nawilżania ran, 1000 ml, op., 159
27. Preparat do dekontaminacji, nawilżania ran, 250 ml, op., 1
28. Preparat do dekontaminacji, nawilżania ran, 30 ml, op., 52
29. Gotowe do użycia chusteczki nasączone roztworem chlorcheksydyny do dekontaminacji skóry pacjenta, op. po 10 sztuk, op., 10

Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom oraz zasady i warunki realizacji Zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3 do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot Zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu Zamówienia, czyli w Formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa– załącznik nr 1A do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umownych – załącznik nr 3 do SWZ. Dokumenty te wskazują parametry jakich oczekuje Zamawiający. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu Zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot Zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu Zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował kryterium najniższej ceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Preparaty do mycia i dezynfekcji II

Lp. Przedmiot zamówienia, Poj. op., Jednostka miary, Ilość
1. Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, 100 sztuk w op., op., 2146
2. Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, 50 zestawów w op., op., 336
3. Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, 100 sztuk w op., op., 1

Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom oraz zasady i warunki realizacji Zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3 do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot Zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu Zamówienia, czyli w Formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa– załącznik nr 1A do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umownych – załącznik nr 3 do SWZ. Dokumenty te wskazują parametry jakich oczekuje Zamawiający. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu Zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot Zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu Zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował kryterium najniższej ceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - Preparaty do mycia i dezynfekcji III

Lp. Przedmiot zamówienia, Poj. op., Jednostka miary, Ilość
1. Preparat do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych, małych powierzchni i miejsc trudnodostępnych odpornych na działanie alkoholi, 1000 ml z atomizerem, op., 42
2. Gotowe do użycia chusteczki do dezynfekcji wyrobów medycznych i powierzchni odpornych na działanie alkoholi, Flow pack - 100 szt., op., 1042
3. Chusteczki do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych (w tym sond USG), a 50 szt., op., 760
4. Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji wyrobów medycznych i powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi, a 200 sztuk, op. ,384
5. Pianka do mycia i dezynfekcji powierzchni medycznych i wyrobów medycznych (w tym sond USG), 750 ml każde opakowanie z końcówką spieniającą, op., 70
6. Gaziki do dezynfekcji wyrobów medycznych, 100 szt. (saszetek), op., 9
7. Alkoholowy preparat do dezynfekcji wyrobów medycznych, 250 ml, op., 69
8. Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu medycznego w tym endoskopów giętkich, 6 kg, op., 47
9. Preparat na bazie enzymów przeznaczony do dezynfekcji i mycia powierzchni, sprzętu medycznego, 5000 ml plus końcówka dozująca, op., 20
10. Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni medycznych, 1000 ml plus końcówka dozująca, op., 18
11. Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni medycznych, 5000 ml plus końcówka dozująca, op., 2
12. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego, 2000 ml z dozownikiem przelewowym, op., 1
13. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego, 6000 ml plus końcówka dozująca, op., 1
14. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego, 1000 ml, op., 82
15. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego, 5000 ml, op., 65
16. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego, 100 ml, op., 70
17. Gotowy do użycia preparat przeznaczony do wstępnej dezynfekcji i mycia narzędzi, 750 ml z końcówką spieniającą, op., 47
18. Preparat do dezynfekcji rozlanych płynów ustrojowych i wydalin, 160 g, op., 1
19. Preparat do dezynfekcji rozlanych płynów ustrojowych i wydalin, 200g, op., 10

Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom oraz zasady i warunki realizacji Zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3 do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot Zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu Zamówienia, czyli w Formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa– załącznik nr 1A do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umownych – załącznik nr 3 do SWZ. Dokumenty te wskazują parametry jakich oczekuje Zamawiający. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu Zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot Zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu Zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował kryterium najniższej ceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 - Preparaty do mycia i dezynfekcji IV

Lp. Przedmiot zamówienia, Poj. op., Jednostka miary, Ilość
1. Jednorazowe chusteczki z włókna syntetycznego, do nasączania preparatem dezynfekcyjnym, x, op., 2072
2. Wiaderko na suche chusteczki do nasączania środkiem dezynfekcyjnym, x, szt., 54
3. Jednorazowe chusteczki z włókna syntetycznego, do nasączania preparatem dezynfekcyjnym, x, op., 1500
4. Jednorazowe chusteczki z włókna syntetycznego, do nasączania preparatem dezynfekcyjnym, x, op., 1000
5. Sporobójcze chusteczki do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych (w tym sond USG), Flow pack - 100 szt., op., 776
6. Chusteczki alkoholowe do szybkiej dezynfekcji sprzętu medycznego i powierzchni, Flow pack - 60 szt., op., 180
7. Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji wyrobów medycznych i powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi, Flow pack - 100 szt., op., 50

Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom oraz zasady i warunki realizacji Zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3 do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot Zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu Zamówienia, czyli w Formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa– załącznik nr 1A do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umownych – załącznik nr 3 do SWZ. Dokumenty te wskazują parametry jakich oczekuje Zamawiający. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu Zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot Zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu Zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował kryterium najniższej ceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 - Środki do mycia i dezynfekcji V

Lp. Przedmiot zamówienia, Poj. op., Jednostka miary, Ilość
1. Preparat do chemiczno-termicznej dezynfekcji narzędzi, obuwia, itp., 5 l, op., 10
2. Preparat do maszynowej chemiczno-termicznej neutralizacji,   5 l, op., 6
3. Preparat do mycia i płukania kaczek i basenów szpitalnych, 5 l, op., 14
4. Środek do konserwacji narzędzi medycznych, 400 ml., op., 1

Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom oraz zasady i warunki realizacji Zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3 do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot Zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu Zamówienia, czyli w Formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa– załącznik nr 1A do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umownych – załącznik nr 3 do SWZ. Dokumenty te wskazują parametry jakich oczekuje Zamawiający. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu Zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot Zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu Zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował kryterium najniższej ceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 - Płyny do endoskopów

Lp. Przedmiot zamówienia, Poj. op., Jednostka miary, Ilość
1. Preparat do maszynowego mycia sprzętu medycznego, 5 l, op., 25
2. Preparat do maszynowego przeprowadzania dezynfekcji, odkamieniania i usuwania osadów, 5 l, op., 33

Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom oraz zasady i warunki realizacji Zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3 do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot Zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu Zamówienia, czyli w Formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa– załącznik nr 1A do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umownych – załącznik nr 3 do SWZ. Dokumenty te wskazują parametry jakich oczekuje Zamawiający. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu Zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot Zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu Zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował kryterium najniższej ceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 - Środki do fumigacji

Lp. Przedmiot zamówienia, Poj. op., Jednostka miary, Ilość
1. Preparat do zamgławiania pomieszczeń, 1000 ml, op., 54
2. Preparat do zamgławiania pomieszczeń, 1000 ml, op., 1

Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom oraz zasady i warunki realizacji Zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3 do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot Zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu Zamówienia, czyli w Formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa– załącznik nr 1A do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umownych – załącznik nr 3 do SWZ. Dokumenty te wskazują parametry jakich oczekuje Zamawiający. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu Zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot Zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu Zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował kryterium najniższej ceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 - Środki do stosowania w myjniach-dezynfektorach

Lp. Przedmiot zamówienia, Poj. op., Jednostka miary, Ilość
1. Preparat do maszynowej dezynfekcji narzędzi i sprzętu, 5 l, op., 10
2. Preparat do maszynowej dezynfekcji narzędzi i sprzętu, 5 l, op., 3
3. Preparat do maszynowej dezynfekcji narzędzi i sprzętu, 5 l, op., 28
4. Preparat do maszynowej dezynfekcji narzędzi i sprzętu, 5 l, op., 1

Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom oraz zasady i warunki realizacji Zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3 do SWZ - wymagania określone na podstawie

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot Zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu Zamówienia, czyli w Formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa– załącznik nr 1A do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umownych – załącznik nr 3 do SWZ. Dokumenty te wskazują parametry jakich oczekuje Zamawiający. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu Zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot Zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu Zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował kryterium najniższej ceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 9- Preparaty do mycia i dezynfekcji VI

Lp. Przedmiot zamówienia, Poj. op., Jednostka miary, Ilość
1. Preparat  o działaniu dezynfekcyjnym do narzędzi i endoskopów, 1 l, op., 306
2. Preparat do dezynfekcji endoskopów giętkich, wideoendoskopów, sprzętu i oprzyrządowania okulistycznego, 5 l, op., 91
3. Paski testowe, 100 szt, op., 19

Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom oraz zasady i warunki realizacji Zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3 do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot Zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu Zamówienia, czyli w Formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa– załącznik nr 1A do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umownych – załącznik nr 3 do SWZ. Dokumenty te wskazują parametry jakich oczekuje Zamawiający. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu Zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot Zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu Zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował kryterium najniższej ceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 10 - Wodny roztwór oksydantów

Lp. Przedmiot zamówienia, Poj. op., Jednostka miary, Ilość
1. Wodny roztwór oksydantów, pojemność 990-1000 ML, op., 409

Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom oraz zasady i warunki realizacji Zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3 do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot Zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu Zamówienia, czyli w Formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa– załącznik nr 1A do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umownych – załącznik nr 3 do SWZ. Dokumenty te wskazują parametry jakich oczekuje Zamawiający. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu Zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot Zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu Zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował kryterium najniższej ceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (dotyczy Wykonawców oferujących produkty lecznicze), którzy są uprawnieni do sprzedaży leczniczych produktów leczniczych Zamawiającemu, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne.
Informacje dodatkowe: Warunek, o którym mowa powyżej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane, musi spełniać ten spośród Wykonawców, który będzie sprzedawał produkty lecznicze.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY, WEZWIE WYKONAWCĘ KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA DO ZŁOŻENIA W WYZNACZONYM, NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI, TERMINIE, AKTUALNYCH NA DZIEŃ ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH TJ.:
1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2B do SWZ
2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY, W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WEZWIE WYKONAWCĘ, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA DO ZŁOŻENIA W WYZNACZONYM, NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI, TERMINIE, AKTUALNYCH NA DZIEŃ ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH TJ.:
dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnienia do sprzedaży produktów leczniczych Zamawiającemu (dotyczy Wykonawców oferujących produkty lecznicze):
1) Podmioty określone w art. 72 ustawy Prawo farmaceutyczne (hurtownie, składy konsygnacyjne i składy celne) - Kopia ważnego aktu administracyjnego (koncesji, zezwolenia) wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF, MZ) uprawniającego do prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, składu konsygnacyjnego, składu celnego lub kopia równoważnego dokumentu wydanego przez właściwe organy państw członkowskich UE, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające - odpowiednio wymagane zezwolenie.
2) Podmioty określone w art. 23 ustawy Prawo farmaceutyczne (podmioty odpowiedzialne) - Kopia ważnego pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Radę Unii Europejskiej albo Komisję Europejską na wniosek podmiotu odpowiedzialnego.
3) Podmioty określone w art. 42 ustawy Prawo farmaceutyczne (wytwórcy) - Kopia ważnego pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Radę Unii Europejskiej albo Komisję Europejską na wniosek podmiotu odpowiedzialnego zawierającego w wykazie wytwórców, u których następuje zwolnienie serii, nazwę i adres Wykonawcy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu Zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu odpowiednich dokumentów dla zaoferowanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2D do SWZ):
a) produktów leczniczych – tj. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r. oraz w aktach wykonawczych do nich, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej – dotyczy Wykonawców którzy zaoferowali produkt leczniczy;
b) wyrobów medycznych - tj. certyfikatu CE lub deklaracji zgodności CE lub dokumentu potwierdzającego dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokumentu potwierdzającego dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium dopuszczający wyrób medyczny do stosowania na terenie RP, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. oraz w aktach wykonawczych do nich oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r (MDR) – dotyczy Wykonawców którzy zaoferowali wyrób medyczny;
c) produktów kosmetycznych - tj. potwierdzenie przekazania informacji o kosmetyku do Portalu Zgłaszania Produktów Kosmetycznych CPNP zgodnie z rozporządzeniem WE nr 1223/2009 - dotyczy Wykonawców którzy zaoferowali produkt kosmetyczny
d) produktów biobójczych - tj. pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych., zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych oraz w aktach wykonawczych do niej, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej. - dotyczy Wykonawców którzy zaoferowali produkt biobójczy;
e) preparatów sklasyfikowanych jako substancje i mieszaniny niebezpieczne - tj. karty charakterystyki substancji i mieszanin niebezpiecznych zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 25 lutego 2011 o substancjach chemicznych i ich mieszaninach oraz Rozporządzeniu WE 1907/2006 (REACH) i WE 1272/2008 (CLP) - dotyczy Wykonawców którzy zaoferowali preparaty sklasyfikowane jako substancje i mieszaniny niebezpieczne.
2) Oświadczenie o posiadaniu badań potwierdzających wymagane spektrum biobójcze preparatów i zobowiązanie do ich przedłożenia na każde wezwanie Zamawiającego - dotyczy Wykonawców którzy zaoferowali produkt biobójczy, wyrób medyczny i produkt leczniczy.
3) Dokumenty potwierdzające, że oferowane parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 1A do SWZ tj. Ulotki informacyjne/foldery/katalogi ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim - Zamawiający prosi o zaznaczenie w/w dokumentach - zapisów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów, z dopisaniem pakietu i pozycji z załącznika nr 1A do SWZ;
4) dokument potwierdzający kompatybilność zaoferowanego środka z urządzeniem Nocospray wystawiony przez producenta urządzenia – dotyczy pakietu 7.
Zamawiający oceniać będzie potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w punkcie II.8.1) SWZ. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej „spełnia/nie spełnia”.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1. formularz – asortymentowy - szczegółowa oferta cenowa – sporządzony odpowiednio wg załącznika nr 1A do SWZ. – podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, Formularz nie podlega uzupełnieniu, zawierający wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania. Formularz nie podlega uzupełnieniu. (Zamawiający dodatkowo zaleca, ale nie wymaga dołączenie formularza w wersji edytowalnej).
2. oświadczenie wymienione w pkt. V.1) SWZ podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
3. przedmiotowe środki dowodowe wymienione w pkt. II.8) SWZ; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
4. pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.;
5. pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.;
6. oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia (dotyczy Wykonawców oferujących produkty lecznicze) - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe informacje zostały zawarte w V.9) SWZ - WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e–Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.