Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00186320/01 - Wynik z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór ze szkół przesyłek podlegających szczególnej ochronie i ich dostarczenie do wskazanych odbiorców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631286835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gronowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-655
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 85 40 160
1.5.8.) Numer faksu: 61 85 21 441
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oke.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór ze szkół przesyłek podlegających szczególnej ochronie i ich dostarczenie do wskazanych odbiorców
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69aaac61-b37d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00105926/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór ze szkół przesyłek podlegających szczególnej ochronie i ich dostarczenie do wskazanych odbiorców
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69aaac61-b37d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej sekretariat@oke.poznan.pl. Oferty należy składać w języku polski za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar wiadomości przesyłanej na adres e-mail sekretariat@oke.poznan.pl nie może przekroczyć łącznie z załącznikami 20 MB. Poczta elektroniczna nie przyjmuje załączników typu EXE, MSI itp.
Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia to 250 MB. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych jest Okręgowa Komisja Egzaminacyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Gronowej 22, kod 61-655. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Marcin Jakubowski. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych, proszę kontaktować się pisemnie na adres siedziby OKE, pocztą elektroniczną na adres iod@oke.poznan.pl lub telefonicznie (61) 85 40 171. Dane osobowe będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OKEP-WOA.260.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 264006,32 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór ze szkół i placówek na terenie województw: lubuskiego, wielkopolskiego i zachodniopomorskiego (zwanych dalej Szkołami) przesyłek podlegających szczególnej ochronie przed nieuprawnionym ujawnieniem, naruszeniem lub utratą (zwanych daje Przesyłkami) oraz ich dostarczenie do wskazanych przez Zamawiającego odbiorców. Szczegółowe wykazy Szkół w rozbiciu terytorialnym przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ. Odbiór Przesyłek musi być dokonany w dwunastu wskazanych dniach w podanym dla każdej Szkoły przedziale czasowym. Zamawiający ustala trzy przedziały czasowe: pierwszy w godzinach od 15:00 do 17:30, drugi w godzinach od 13:30 do 16:00, trzeci w godzinach od 18:30 do 21:00 (odbiór Przesyłek w innym czasie wymaga każdorazowo uzgodnienia z dyrektorem danej Szkoły). Daty i godziny odbioru Przesyłek z poszczególnych Szkół przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ. Odbiór Przesyłek ze Szkół nastąpi na podstawie wydanych przez Zamawiającego upoważnień do dokonania czynności służbowych. Wskazane jest, by na poszczególnych trasach wskazanych w koncepcji realizacji zamówienia, o której mowa w pkt. 8. poniżej, odbiór i przewóz Przesyłek realizowany był przez te same osoby. Każdorazowe przekazanie Przesyłek w relacjach: Nadawca – Kurier oraz Kurier – Odbiorca wymaga pisemnego pokwitowania. Zamawiający przekaże Wykonawcy wzór przedmiotowego pokwitowania, które dla każdej Przesyłki sporządzać należy poprzez wypełnienie właściwych odcinków przeznaczonych dla nadawcy, kuriera i odbiorcy. Pokwitowanie odbioru Przesyłki zawiera imię, nazwisko Przewoźnika, nr upoważnienia oraz podpis. Najpóźniej w dniu 4 maja (w pierwszym dniu realizacji zamówienia) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania każdemu dyrektorowi Szkoły harmonogramu odbioru Przesyłek wskazującego dane i godziny przyjazdu kuriera do Szkoły we wszystkich kolejnych dniach realizacji zamówienia, a także do podania imienia i nazwiska osoby koordynującej działanie na danym obszarze lub trasie oraz telefonicznego numeru kontaktowego. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odebranych w danym dniu Przesyłek do 9 punktów odbioru określonych w Załączniku nr 2 do SWZ według podziału terytorialnego – następnego dnia kalendarzowego w godzinach od 8:00 do 9:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określone zostały w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-04 do 2023-05-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba wyznaczonych tras
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) posiadają koncesję na ochronę osób i mienia, o której mowa w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j.:Dz.U. z 2021 r., poz. 1995 z późn. zmianami) i prowadzą działalność w tym zakresie,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj.:
• Wykonawcy posiadają samochody zabezpieczone przed dostępem osób nieuprawnionych, w tym przed kradzieżą Przesyłek, a także w pojemniki zapewniające bezpieczne ich przewożenie, gwarantujące ich nienaruszalność – jeżeli konstrukcja pojazdu tego nie zapewnia,
• Wykonawcy dysponują warunkami, umożliwiającymi przechowywanie i sortowanie Przesyłek w pomieszczeniach gwarantujących ochronę przed nieuprawnionym ujawnieniem, naruszeniem lub utratą (kradzieżą) Przesyłek,
monitorowanych i objętych całodobową ochroną.
c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia z mocy art. 108 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
d) złożą w ustalonym terminie właściwą ofertę.
Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń, dostarczonych przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy do oferty muszą dołączyć:
1. Skan koncesji na ochronę osób i mienia.
2. Koncepcję realizacji zamówienia – Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Skan z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej albo skan z Krajowego Rejestru Sądowego – z datą wydania nie wcześniejszą niż 7 dni przed terminem składania ofert, aktualny na dzień złożenia oferty.
4. Skan pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy.
5. Wypełniony i podpisany Formularz oferty – Załącznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-30 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-30 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-28
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Urzędu Gminy Bochnia
- Świadczenie usług pocztowych
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich: Zad. 1 - Usługi kurierskie
- Świadczenie usług pocztowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.
więcej: Usługi kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.