Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00139541/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór ze szkół przesyłek podlegających szczególnej ochronie i ich dostarczenie do wskazanych odbiorców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631286835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gronowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-655
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 85 40 160
1.5.8.) Numer faksu: 61 85 21 441
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oke.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69aaac61-b37d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór ze szkół przesyłek podlegających szczególnej ochronie i ich dostarczenie do wskazanych odbiorców2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69aaac61-b37d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00105926/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór ze szkół przesyłek podlegających szczególnej ochronie i ich dostarczenie do wskazanych odbiorców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139541
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OKEP-WOA.260.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 280276,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór ze szkół i placówek na terenie województw: lubuskiego, wielkopolskiego i zachodniopomorskiego (zwanych dalej Szkołami) przesyłek podlegających szczególnej ochronie przed nieuprawnionym ujawnieniem, naruszeniem lub utratą (zwanych daje Przesyłkami) oraz ich dostarczenie do wskazanych przez Zamawiającego odbiorców. Szczegółowe wykazy Szkół w rozbiciu terytorialnym przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ. Odbiór Przesyłek musi być dokonany w dwunastu wskazanych dniach w podanym dla każdej Szkoły przedziale czasowym. Zamawiający ustala trzy przedziały czasowe: pierwszy w godzinach od 15:00 do 17:30, drugi w godzinach od 13:30 do 16:00, trzeci w godzinach od 18:30 do 21:00 (odbiór Przesyłek w innym czasie wymaga każdorazowo uzgodnienia z dyrektorem danej Szkoły). Daty i godziny odbioru Przesyłek z poszczególnych Szkół przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ. Odbiór Przesyłek ze Szkół nastąpi na podstawie wydanych przez Zamawiającego upoważnień do dokonania czynności służbowych. Wskazane jest, by na poszczególnych trasach wskazanych w koncepcji realizacji zamówienia, o której mowa w pkt. 8. poniżej, odbiór i przewóz Przesyłek realizowany był przez te same osoby. Każdorazowe przekazanie Przesyłek w relacjach: Nadawca – Kurier oraz Kurier – Odbiorca wymaga pisemnego pokwitowania. Zamawiający przekaże Wykonawcy wzór przedmiotowego pokwitowania, które dla każdej Przesyłki sporządzać należy poprzez wypełnienie właściwych odcinków przeznaczonych dla nadawcy, kuriera i odbiorcy. Pokwitowanie odbioru Przesyłki zawiera imię, nazwisko Przewoźnika, nr upoważnienia oraz podpis. Najpóźniej w dniu 4 maja (w pierwszym dniu realizacji zamówienia) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania każdemu dyrektorowi Szkoły harmonogramu odbioru Przesyłek wskazującego dane i godziny przyjazdu kuriera do Szkoły we wszystkich kolejnych dniach realizacji zamówienia, a także do podania imienia i nazwiska osoby koordynującej działanie na danym obszarze lub trasie oraz telefonicznego numeru kontaktowego. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odebranych w danym dniu Przesyłek do 9 punktów odbioru określonych w Załączniku nr 2 do SWZ według podziału terytorialnego – następnego dnia roboczego w godzinach od 8:00 do 10:00 z zastrzeżeniem, iż w przypadku przesyłek z egzaminu przeprowadzonego w dniu 5 maja 2023 roku, z uwagi na jego masowość, przesyłki muszą być dostarczone następnego dnia, tj. w sobotę, 6 maja 2023 r., w godzinach od 8:00 do 10:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określone zostały w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339065,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344739,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344739,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344739,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-04 do 2023-05-22INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Żabnie w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Tczew
- "Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Skierniewice usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Giżycko
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku
więcej: Usługi kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.