Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00149114/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00158620/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-30
- 2023/BZP 00162067/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-03
- 2023/BZP 00280469/01 - Wynik z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piwniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU .
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51436d91-c404-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027424/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 dla Gminy Piwniczna-Zdrój.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://piwniczna.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://piwniczna.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.1 Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wyko-nawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://piwniczna.ezamawiajacy.pl w zakładce „ Korespondencja”
13.2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przeka-zywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środ-ków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Techno-logii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
13.3 Ogólne zasady korzystania z Platformy
13.3.1 zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdo-menie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój https://piwniczna.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
13.3.2 Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogo-wania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki proce-su rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
13.3.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Za-mawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
13.5.4 .Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Ko-munikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednic-twem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
13.6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 20 MB w, rtf, pdf , doc, docx,
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrek-tywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
24.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Piwniczna -Zdrój, ul. Rynek 20, 33-350 Piwniczna -Zdrój.
24.2. Miasto i Gmina Piwniczna -Zdrój wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych. Pan Andrzej Włodarczyk, adres e-mail: inspektor@odo.info.pl;
24.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego
24.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnio-na zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
24.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
24.6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczą-cych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
24.7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
24.8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
24.9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RO-DO.
24.10. Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 24.10. Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy
Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępo-wania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp.271.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Część 1 - Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU - zakup i dostawa dwudziestu sztuk komputerów wraz oprogramowaniem.
– zgodnie z Załącznikiem Nr_4.1 Cześć 1 - Opis przedmiotu zamówienia
1.1. Na planowany zakup, materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego.
1.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na dostawy będzie umową ryczałtową.
1.3. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego proce-su, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Na-zwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produk-tów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza moż-liwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równo-ważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaofero-wane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepi-sami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Wa-runków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wy-konawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzają-cych, że te materiały lub urządzenia są równoważne.
1.4. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabez-pieczenia.
1.5. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
1.6. Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania w ramach Programu Opera-cyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Pro-gramie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie.
2. Gwarancja.
2.1. Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu gwarancji opisano w § 5 projektu umo-wy – załącznik nr 3 do SWZ.
2.2. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot umowy tj. dostawy stanowiące przedmiot umowy.
2.3. Termin gwarancji na dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
2.4. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 24 miesięcy - max. 36 miesięcy.
3. kod CPV
Główny kod CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
Dodatkowe kody CPV:
30213000-5 Komputery osobiste
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i sposób oceny oferty
- cena,
- okres gwarancji na sprzęt i urządzenia
Kryterium – „Cena”
Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:
C = WP x Cnaj/cof
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
WP – waga dla kryterium „Cena” 60 pkt
Cnaj – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu nie podlegająca odrzuceniu- dzielna
Cof – cena brutto zawarta w ocenianej ofercie – dzielnik
Kryterium – okres gwarancji na sprzęt i urządzenia
1) okres gwarancji na sprzęt i urządzenia liczony jest w miesiącach;
2) minimalny okres gwarancji na sprzęt i urządzenia wynosi 24 miesięcy - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia krótszego niż 24 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji na sprzęt i urządzenia i ofertę odrzuci;
3) maksymalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesiące - wskazany w formularzu ofertowym okres gwarancji na sprzęt i urządzenia powyżej 36 miesięcy liczony będzie jako okres gwarancji na sprzęt i urządzenia 36 miesiące;
4) Wykonawcy oferują długość okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia w pełnych miesiącach;
5) ocena punktowa oferty nie podlegającej odrzuceniu w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
G = ( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax
G– wartość punktowa, którą należy wyznaczyć
Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium tj. 40 pkt.
G min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj, 24 miesięcy
G max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 36 miesiące
G obliczana – wartość obliczana w danym kryterium – wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu
(Robliczalna-Rmin) – dzielna
(Rmax-Rmin) – dzielnik
Sposób oceny ofert
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:
S = C + G
gdzie:
S – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium - okres gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na sprzęt i urządzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II Część 2 - Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU - zakup i dostawa czterech sztuk urządzeń sieciowych i osprzętu sieciowego pozwalającego na przyłączenie do szerokopasmowego Internetu
– zgodnie z Załącznikiem_Nr_4.2 Opis Przedmiotu zamówienia Część 2
1.1. Na planowany zakup, materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
1.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na dostawy będzie umową ryczałtową.
1.3. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, któ-ry charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stano-wią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaga-nych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich sa-mych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospo-darczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom posta-wionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych doku-mentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne
1.4 Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpiecze-nia.
1.5. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
1.6.Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania w ramach Programu Operacyj-nego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmoc-nienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wyko-nawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie
2. Gwarancja
2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu gwarancji opisano w § 5 projektu umo-wy – załącznik nr 3 do SWZ.
2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot umowy tj. dostawy stanowiące przedmiot umowy.
2.3 Termin gwarancji na dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
2.4 Wykonawca może zaproponować okres gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 24 miesięcy - max. 36 miesięcy.
3. kod CPV
Główny kod CPV:
32420000-3 Urządzenia sieciowe
Dodatkowe kody CPV:
32410000-0 Lokalna sieć komputerowa
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i sposób oceny oferty
- cena,
- okres gwarancji na sprzęt i urządzenia
Kryterium – „Cena”
Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:
C = WP x Cnaj/cof
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
WP – waga dla kryterium „Cena” 60 pkt
Cnaj – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu nie podlegająca odrzuceniu- dzielna
Cof – cena brutto zawarta w ocenianej ofercie – dzielnik
Kryterium – okres gwarancji na sprzęt i urządzenia
1) okres gwarancji na sprzęt i urządzenia liczony jest w miesiącach;
2) minimalny okres gwarancji na sprzęt i urządzenia wynosi 24 miesięcy - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia krótszego niż 24 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji na sprzęt i urządzenia i ofertę odrzuci;
3) maksymalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesiące - wskazany w formularzu ofertowym okres gwarancji na sprzęt i urządzenia powyżej 36 miesięcy liczony będzie jako okres gwarancji na sprzęt i urządzenia 36 miesiące;
4) Wykonawcy oferują długość okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia w pełnych miesiącach;
5) ocena punktowa oferty nie podlegającej odrzuceniu w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
G = ( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax
G– wartość punktowa, którą należy wyznaczyć
Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium tj. 40 pkt.
G min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj, 24 miesięcy
G max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 36 miesiące
G obliczana – wartość obliczana w danym kryterium – wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu
(Robliczalna-Rmin) – dzielna
(Rmax-Rmin) – dzielnik
Sposób oceny ofert
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:
S = C + G
gdzie:
S – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium - okres gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na sprzęt i urządzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Część 3 - Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU - zakup i dostawa dwóch serwerów wraz z oprogramowaniem Windows Serwer 2022
zgodnie z
– Załącznikiem_Nr_4.3A_ Opis przedmiotu zamówienia Część 3
– Załącznikiem_Nr_4.3B_ Opis przedmiotu zamówienia Część 3
1.1. Na planowany zakup, materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
1.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na dostawy będzie umową ryczałtową.
1.3. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, któ-ry charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stano-wią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaga-nych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich sa-mych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospo-darczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom posta-wionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych doku-mentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne
1.4 Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpiecze-nia.
1.5. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
1.6. Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania w ramach Programu Opera-cyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowe-go „Cyfrowa Gmina” zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wyko-nawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie
2. Gwarancja
2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu gwarancji opisano w § 5 projektu umo-wy – załącznik nr 3 do SWZ.
2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot umowy tj. dostawy stanowiące przedmiot umowy.
2.3 Termin gwarancji na dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
2.4 Wykonawca może zaproponować okres gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 24 miesięcy - max. 36 miesięcy.
3. kod CPV
Główny kod CPV:
48800000-6 Serwery
Dodatkowe kody CPV:
48821000-9 Serwery sieciowe
48822000-6 Serwery komputerowe
48823000-3 Serwery plików
72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, interne-towe i wsparcia
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48821000-9 - Serwery sieciowe
48822000-6 - Serwery komputerowe
48823000-3 - Serwery plików
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i sposób oceny oferty
- cena,
- okres gwarancji na sprzęt i urządzenia
- Kryterium jakościowe
Kryterium – „Cena”
Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:
C = WP x Cnaj/cof
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
WP – waga dla kryterium „Cena” 60 pkt
Cnaj – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu nie podlegająca odrzuceniu- dzielna
Cof – cena brutto zawarta w ocenianej ofercie – dzielnik
Kryterium – okres gwarancji na sprzęt i urządzenia
1) okres gwarancji na sprzęt i urządzenia liczony jest w miesiącach;
2) minimalny okres gwarancji na sprzęt i urządzenia wynosi 24 miesięcy - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia krótszego niż 24 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji na sprzęt i urządzenia i ofertę odrzuci;
3) maksymalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesiące - wskazany w formularzu ofertowym okres gwarancji na sprzęt i urządzenia powyżej 36 miesięcy liczony będzie jako okres gwarancji na sprzęt i urządzenia 36 miesiące;
4) Wykonawcy oferują długość okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia w pełnych miesiącach;
5) ocena punktowa oferty nie podlegającej odrzuceniu w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
G = ( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax
G– wartość punktowa, którą należy wyznaczyć
Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium tj. 30 pkt.
G min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj, 24 miesięcy
G max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 36 miesiące
G obliczana – wartość obliczana w danym kryterium – wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu
(Robliczalna-Rmin) – dzielna
(Rmax-Rmin) - dzielnik
Kryterium jakościowe – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów (max.10 pkt) w zależności od zaoferowanych parametrów technicz-nych dotyczących serwerów
1.Wykonawca zaoferuje
opcjonalne (dodatkowe) parametry techniczne dotyczące serwerów
Funkcjonalność pamięci RAM - Memory Rank Sparing, Memory Mirror, Failed DIMM isola-tion, Memory Address Parity Protection, Memory Thermal Throttling - 5 pkt
2.Wykonawca zaoferuje
opcjonalne (dodatkowe) parametry techniczne dotyczące serwerów
Wbudowany czujnik otwarcia obudowy współ-pracujący z BIOS i kartą zarządzającą.- 5 pkt
Sposób oceny ofert
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:
S = C + G + J
gdzie:
S – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium - okres gwarancji
J – liczba punktów uzyskanych w kryterium – kryterium jakościowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na sprzęt i urządzenia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakościowe
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. Część 4 - Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU - zakup i dostawa rozbudowa dwóch sztuk zabezpieczeń logicznych - zgodnie z Załącznikiem _Nr 4 _4_Opis przedmiotu zamówienia do Części 4
1.1. Na planowany zakup, materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
1.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na dostawy będzie umową ryczałtową.
1.3. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, któ-ry charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stano-wią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaga-nych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich sa-mych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospo-darczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom posta-wionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych doku-mentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne
1.4 Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpiecze-nia.
1.5. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
1.6. Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania w ramach Programu Opera-cyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowe-go „Cyfrowa Gmina” zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wyko-nawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie
2. Gwarancja
2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu gwarancji opisano w § 5 projektu umo-wy – załącznik nr 3 do SWZ.
2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot umowy tj. dostawy stanowiące przedmiot umowy.
2.3 Termin gwarancji na dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
2.4 Wykonawca może zaproponować okres gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 24 miesięcy - max. 36 miesięcy.
3. kod CPV
Główny kod CPV:
32420000-3 Urządzenia sieciowe
Dodatkowe kody CPV:
32424000-1 Infrastruktura sieciowa
32410000-0 Lokalna sieć komputerowa
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena,
- okres gwarancji na sprzęt i urządzenia
- Kryterium jakościowe
Kryterium – „Cena”
Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:
C = WP x Cnaj/cof
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
WP – waga dla kryterium „Cena” 60 pkt
Cnaj – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu nie podlegająca odrzuceniu- dzielna
Cof – cena brutto zawarta w ocenianej ofercie – dzielnik
Kryterium – okres gwarancji na sprzęt i urządzenia
1) okres gwarancji na sprzęt i urządzenia liczony jest w miesiącach;
2) minimalny okres gwarancji na sprzęt i urządzenia wynosi 24 miesięcy - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia krótszego niż 24 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji na sprzęt i urządzenia i ofertę odrzuci;
3) maksymalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesiące - wskazany w formularzu ofertowym okres gwarancji na sprzęt i urządzenia powyżej 36 miesięcy liczony będzie jako okres gwarancji na sprzęt i urządzenia 36 miesiące;
4) Wykonawcy oferują długość okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia w pełnych miesiącach;
5) ocena punktowa oferty nie podlegającej odrzuceniu w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
G = ( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax
G– wartość punktowa, którą należy wyznaczyć
Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium tj. 30 pkt.
G min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj, 24 miesięcy
G max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 36 miesiące
G obliczana – wartość obliczana w danym kryterium – wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu
(Robliczalna-Rmin) – dzielna
(Rmax-Rmin) - dzielnik
Kryterium jakościowe – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów (max.10 pkt) w zależności od parametrów zaoferowanych parame-trów technicznych dotyczących serwerów
Wykonawca zaoferuje opcjonalne (dodatkowe) parametry techniczne dotyczące serwerów :
1.System Firewall musi posiadać wbudowany port konsoli szeregowej oraz gniazdo USB umożliwiające podłączenie modemu 3G/4G oraz instalacji oprogramowania z klucza USB.-2pkt
2.Możliwość wykorzystania w polityce bezpie-czeństwa zewnętrznych repozytoriów zawiera-jących: kategorie url, adresy IP, nazwy dome-nowe, hash'e złośliwych plików.-2pkt
3.IPSec VPN - Wsparcie dla Pracy w topologii Hub and Spoke oraz Mesh, w tym wsparcie dla dynamicznego zestawiania tuneli pomiędzy SPOKE w topologii HUB and SPOKE-2.pkt
4.Funkcje SD-WAN - System powinien umożliwiać wykorzystanie protokołów dynamicznego rou-tingu przy konfiguracji równoważenia obciąże-nia do łączy WAN. Reguły SD-WAN powinny umożliwiać określenie aplikacji jako argumen-tu dla kierowania ruchu-2pkt.
5.System musi zapewniać możliwość zarządzania pasmem dla wybranych kategorii URL.-2pkt
Razem w kryterium Jakościowym -10 pkt
Sposób oceny ofert
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:
S = C + G + J
gdzie:
S – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium - okres gwarancji
J – liczba punktów uzyskanych w kryterium – kryterium jakościowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na sprzęt i urządzenia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakościowe
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – Załącznik nr 5 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
9.1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca wypełnił oraz dołączył do oferty szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik do Oferty nr 4.1, 4.2, 4.3A ,4.3B, 4.4 ( odpo-wiednio do części na które jest składana oferta)9.2 Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych
9.3 W przypadku niezłożenia wymaganego przedmiotowego środka dowodowego, oferta Wy-konawcy podlegać będzie odrzuceniu
9.4 Instrukcja wypełnienia ww. załączników zostały zamieszczone pod szczegółowym określe-niem przedmiotu zamówienia ( pod tabelą) odpowiednio dla Załączników do Oferty nr 4.1, 4.2, 4.3A ,4.3B, 4.4
a) Niewypełnienie pozycji oznakowanej *) lub wypełnienie w sposób niejednoznaczny umoż-liwiający zweryfikowanie jaki sprzęt zaoferował Wykonawca, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art.226 ust.1 pkt.5 ustawy PZP jako niezgodnej z warunkami zamówie-nia.
b) Pozycję oznaczoną symbolem **) należy wypełnić w przypadku jeżeli oferowany towar posiada parametry inne, przynajmniej równoważne lub wyższe
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
8.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ do: Cześć 1, Część 2, Część 3, Części 4, wraz z załącznikami8.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
8.3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wyko-nawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8.4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z doku-mentów załączonych do oferty).
*Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy.Z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków.Zamawiającyinformuje, iż projekt umowy, w tym ewentualne treści zmian do umowy określone są w § 11 stanowiący załącznik 3 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://piwniczna.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , warunków jego wykonania oraz warunków udziału w postępowaniu znajduje sięw SWZ oraz załącznikach
stanowiących jej integralną część. Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych
znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.