Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00139666/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00149114/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00158620/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-30
- 2023/BZP 00162067/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piwniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piwniczna.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51436d91-c404-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027424/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 dla Gminy Piwniczna-Zdrój.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139666
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Część 1 - Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU - zakup i dostawa dwudziestu sztuk komputerów wraz oprogramowaniem.– zgodnie z Załącznikiem Nr_4.1 Cześć 1 - Opis przedmiotu zamówienia
1.1. Na planowany zakup, materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego.
1.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na dostawy będzie umową ryczałtową.
1.3. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego proce-su, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Na-zwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produk-tów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza moż-liwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równo-ważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaofero-wane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepi-sami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Wa-runków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wy-konawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzają-cych, że te materiały lub urządzenia są równoważne.
1.4. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabez-pieczenia.
1.5. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
1.6. Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania w ramach Programu Opera-cyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Pro-gramie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie.
2. Gwarancja.
2.1. Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu gwarancji opisano w § 5 projektu umo-wy – załącznik nr 3 do SWZ.
2.2. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot umowy tj. dostawy stanowiące przedmiot umowy.
2.3. Termin gwarancji na dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
2.4. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 24 miesięcy - max. 36 miesięcy.
3. kod CPV
Główny kod CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
Dodatkowe kody CPV:
30213000-5 Komputery osobiste
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 99268,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zmiana opisu II Część 2 - Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU - zakup i dostawa czterech sztuk urządzeń sieciowych i osprzętu sieciowego pozwalającego na przyłączenie do szerokopasmowego Internetuw zakresie zmiany opisu załączników:
Załącznik_Nr_4.2_Opis Przedmiotu zamówienia Część 2 i Załącznik_do_Oferty i Umo-wy_Nr_4_2_Część_2
Zmiana dotyczy ilości portów oraz zapisu dotyczącego wymogu obudowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 6260,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.Zmiana opisu III. Część 3 - Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU - zakup i dostawa dwóch serwerów wraz z oprogramowaniem Windows Serwer 2022zgodnie z
– Załącznikiem_Nr_4.3A_Opis przedmiotu zamówienia Część 3 i Załączniki_do_Oferty i Umowy_Nr_4_3A_Część_3
– Załącznikiem_Nr_4.3B_Opis przedmiotu zamówienia Część 3 i Załączniki_do_Oferty i Umowy_Nr_4_3B_Część_3
Zmiana dotyczy opisu szafy serwerowej w zakresie opisu wymagań co do przodu i tyłu szafy serwerowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48821000-9 - Serwery sieciowe
48822000-6 - Serwery komputerowe
48823000-3 - Serwery plików
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 174390,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Zmiana opisu IV. Część 4 - Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU - zakup i dostawa rozbudowa dwóch sztuk zabezpieczeń logicznych - zgodnie z Załącznikiem _Nr 4 _4_Opis przedmiotu zamówienia do Części 4Zmiana dotyczy wprowadzenia dodatkowego opisu dla drugiej sztuki zabezpieczenia logicznego opi-sanego Załącznikiem_Nr 4 _4B_Opis przedmiotu zamówienia do Części 4, w zakresie obniżenia wy-magań dla drugiego urządzenia.
Wobec powyższego dla Części 4 zamówienia Zamawiający wymaga:
Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Prioryte-towej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU - zakup i dostawa rozbudowa dwóch sztuk zabezpieczeń logicznych - zgodnie z
Załącznikiem _Nr 4 _4A_Opis przedmiotu zamówienia do Części 4
Załącznikiem _Nr 4 _4B_Opis przedmiotu zamówienia do Części 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Wartość części: 26829,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90921,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149629,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93972,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FOREX - IT Paweł Gwóźdź,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342142824
7.3.3) Ulica: ul. Nawojowska 160,
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93972,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10046,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23915,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10046,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXnIT Sp. z o.o,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762477502
7.3.3) Ulica: Podole 60,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-395
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10046,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166958,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184216,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166958,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXnIT Sp. z o.o, Podole 60,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762477502
7.3.3) Ulica: Podole 60
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-394
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166958,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27618,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32876,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27618,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXnIT Sp. z o.o, ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762477502
7.3.3) Ulica: Podole 60
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-394
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27618,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Zakup urządzeń sieciowych wraz z konfiguracją
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie stworzenia Arcarium - cyfrowe, kompleksowe i uniwersalne środowisko pracy z rękopisami w Bibliotece Jagiellońskiej, zintegrowane z Jagiellońską Biblioteką Cyfrową .
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.