Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00510714/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Grodzisku etap I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodzisk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-315
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.niewiarowska@gminagrodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Grodzisku etap I.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aeb41d5-8150-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043658/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Grodzisku etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510714
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4024390,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegająca na modernizacji budynku Zespołu Szkół w Grodzisku.
2. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, każda z nich stanowi oddzielne postępowanie przetargowe.
3. Zamówienie obejmuje:
3.1. Etap 1 – obejmuje:
a) wielobranżową dokumentację projektową (projekt budowlany i projekty wykonawcze)
b) uzyskanie wszystkich koniecznych aktualnych map do celów projektowych, warunków, uzgodnień,
c) przeprowadzenie wszystkich innych koniecznych procedur administracyjnych zakończonych uzyskaniem pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagane),
d) centralę wentylacyjną z odzyskiem ciepła itd.,
e) instalację wentylacji mechanicznej,
f) przebudowę wewnętrznych instalacji c.o. z grzejnikami,
g) przebudowę instalacji c.u.w.,
h) demontaż instalacji C.O.,
i) demontaż instalacji ciepłej wody użytkowej,
j) instalację oddymiania,
k) instalację systemu przyzywowego,
l) instalację oświetleniową,
m) instalację komputerową – tablice interaktywne,
n) instalacje elektryczne pozostałe,
o) instalację CCTV,
p) instalację LAN,
q) instalację AV,
r) przesunięcie kan. deszczowej do ścian fundamentu,
s) instalacje elektryczne zasilające windę,
t) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów powykonawczych;
u) inwentaryzację powykonawczą,
v) nadzór autorski projektanta.
2.2. Etap 2 – obejmuje:
a) przesunięcie kan. deszczowej do ścian fundamentu,
b) docieplenie ścian fundamentowych,
c) wymianę stolarki okiennej,
d) remont posadzek w szkole na parterze i piętrze z wymianą na wykładzinę PCV wraz z robotami towarzyszącymi,
e) remont sal po wymianie instalacji,
f) wymianę parapetów wewnętrznych,
g) wymianę drzwi wewnętrznych na parterze i piętrze,
h) przebudowę wiatrołapu w części przedszkola.
i) inwentaryzację powykonawczą,
j) nadzór autorski projektanta.
4. Zamawiający będzie zobowiązany do zapewnienia i udostępnienia terenu budowy.
5. Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej – Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71315100-0 - Usługi doradcze w zakresie materiałów budowlanych
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5158671,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8487000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5158671,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,JAN” Usługi Remontowo-Budowlane Janusz Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 451197453
7.3.3) Ulica: Bryki 28a
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAN" Usługi Remontowo-Budowlane Janusz Jabłoński
jakie przetargi wygrała firma
"JAN" Usługi Remontowo-Budowlane Janusz Jabłoński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5158671,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31INNE PRZETARGI GRODZISK
więcej: przetargi GRODZISK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie kanalizacji wsi Zbożenna i ul. Kolejowej w Skrzyńsku
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz ze wstępną koncepcją wielobranżową dla zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa pow. magazynowej (...)". Pełna nazwa zamówienia w sekcji IX Ogłoszenia.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.