Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00108249/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2023 do kotłowni administrowanych przez Dom Pomocy Społecznej „JUNIOR” w Miłkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "JUNIOR"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LIPOWA 18
1.5.2.) Miejscowość: Miłków
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-535
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757610227
1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dpsjunior.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjunior.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22211a71-b37a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2023 do kotłowni administrowanych przez Dom Pomocy Społecznej „JUNIOR” w Miłkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22211a71-b37a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071598/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa pelletu w 2023 do kotłowni administrowanych przez Dom Pomocy Społecznej „JUNIOR” w Miłkowie spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus/A1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS/ZP/2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są „dostawy pelletu w sezonie grzewczym 2023 do kotłowni administrowanych przez Dom Pomocy Społecznej „JUNIOR” w Miłkowie wraz z załadunkiem, transportem przy użyciu samochodu-autocysterny przystosowanej do transportu pelletu i rozładunkiem pelletu do magazynów za pomocą złącza pneumatycznego, dla potrzeb grzewczych Domu Pomocy
Społecznej „JUNIOR” w Miłkowie w ilości 120 ton +/- 30%, w 2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175644,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237783,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Poli Trade Polska Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Nie dotyczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562460464
7.3.3) Ulica: Biblioteczna 10/22
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W dniu 09.03.2023 r. Zamawiający, Dom Pomocy Społecznej "JUNIOR" dokonał otwarcia ofert w postępowaniu prowadzonym pod nazwą:
Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2023 do kotłowni administrowanych przez Dom Pomocy Społecznej „JUNIOR” w Miłkowie.
W Specyfikacji Warunków Zamówienia, zadanie ujęte jest pod nazwą: Sukcesywna dostawa pelletu w 2023 do kotłowni administrowanych przez Dom Pomocy Społecznej „JUNIOR” w Miłkowie spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus/A1.
W części IV SWZ: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, zawarto opis, że: przedmiotem zamówienia są „sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus/A1 wraz z załadunkiem, transportem przy użyciu samochodu-autocysterny przystosowanej do transportu pelletu i rozładunkiem pelletu do magazynów za pomocą złącza pneumatycznego, dla potrzeb grzewczych Domu Pomocy Społecznej „JUNIOR” w Miłkowie w ilości 120 ton +/- 30%,
w 2023.
W związku z tym, Zamawiający zakłada wymóg dostarczania pelletu zgodnego z wymogami normy jakościowej DIN plus/A1.
Otwarto oferty złożone przez następujących Wykonawców:
Przedsiębiorstwo Obrotu Węglem i Pelletem Węglo-Pelet Kazimierz Łącki – 175 644,00 brutto
MARCIN MIELCZARKOWSKI PROPERTY SERVICES – 237 783,60 brutto
Poli Trade Polska Sp. z o.o. – 210 000,00 brutto
Grange sp. z o.o. – 224 040,00 brutto
ROLTOM Stanisław Tomaszewski – 202 212,00 brutto
Następujące oferty zawierały dołączone certyfiaty, gdzie:
Poli Trade Polska Sp. z o.o. dostarczyło certyfikat potwierdzający spełnienie wymogów normy jakościowej ENplus A1 w zakresie produkcji pelletu, natomiast Przedsiębiorstwo Obrotu Węglem
i Pelletem Węglo-Pelet Kazimierz Łącki dostarczyło certyfikat potwierdzający spełnienie wymogów normy ENplus w zakresie dystrybucji pelletu.
Zgodnie z powszechnie obowiązującym systemem certyfikacji pelletów drzewnych, norma DIN plus odnosi się do spełnienia zgodności z normą EN 14961-2 w klasie A1 dla pelletów drzewnych z przeznaczeniem dla kotłów centralnego ogrzewania, natomiast norma ENplus A1 odnosi się do spełnienia zgodności z normą EN 14961-2 w zakresie procesu produkcji, z kolei ENplus A2 dotyczy łańcucha dostaw. Standard normy ENplus opiera się na kontroli łańcucha dostaw pelletu od produkcji aż po produkt finalny. Zatem norma dotyczy tych podmiotów, których działalność obejmuje: granulację, przechowywanie, pakowanie, sprzedaż pelletu, transport do domowych pieców oraz kotłów.
W związku z powstałymi wątpliwościami, wystąpiono do wszystkich oferentów, którzy złożyli oferty w ramach postępowania o dostarczenie odpowiedniego certyfikatu potwierdzającego spełnienie norm jakościowych paliwa, czyli DIN plus / A1.
W odpowiedzi uzyskano informacje zwrotne od dwóch oferentów.
Firma Poli Trade Polska Sp. z o.o. dostarczyła certyfikat potwierdzający spełnienie wymogów normy jakościowej ENplus A1, natomiast Przedsiębiorstwo Obrotu Węglem i Pelletem Węglo-Pelet Kazimierz Łącki dostarczyło certyfikat potwierdzający spełnienie wymogów normy ENplus A2.
INNE PRZETARGI MIŁKÓW
więcej: przetargi MIŁKÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.