Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00072544/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ogrodu Przedszkola nr 211 ul. Dąbrówki 20 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ogrodu Przedszkola nr 211 ul. Dąbrówki 20 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35e3cf29-955a-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019968/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja ogrodu Przedszkola nr 211 przy ul. Dąbrówki 20
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072544/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/6/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 279250,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja ogrodu Przedszkola nr 211 przy ul. Dąbrówki 20” w Warszawie. Inwestycja zlokalizowana jest na działce ew. nr 142 z obrębu 30104 w Dzielnicy Praga-Południe.
Celem inwestycji jest modernizacja ogrodu przedszkolnego.
STAN ISTNIEJĄCY
Teren przedszkola ogrodzony, od północy i południowej sąsiaduje z zabudową mieszkaniową. Od strony wschodniej z ulicą Irlandzką od zachodniej z ulicą Dąbrówki. Obszar objęty inwestycją porośnięty jest trawą i drzewami. Na trawnikach znajdują się stałe i ruchome urządzenia zabawowe.
Brak możliwości wjazdu ciężkiego sprzętu na tern ogrodu.
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI
• Powierzchnia działki 1827 m2
• Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych 732 m2
• Powierzchnia krzewów i roślin okrywowych 394 m2
ZAKRES ZADANIA (zlecenia)
1) Prace przygotowawcze (zabezpieczenie terenu BHP, wytyczenie geodezyjne itp.).
2) Prace demontażowe (w tym wywóz i utylizacja zdemontowanych elementów małej architektury i betonowych obrzeży).
3) Przygotowanie ternu pod ułożenie mat przerostowych tj. wyrównanie terenu, nawiezienie ziemi urodzajnej gr. warstwy min. 7 cm.
4) Założenie trawnika pod matami przerostowymi.
5) Zakup, dostawa i montaż mat przerostowych, kolor czarny do wykonania nawierzchni bezpiecznej.
6) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia (tj. ławek zabezpieczających drzewa, donic ogrodowych, trejaży, ogrodzenia pełnego-panelowego, płotka wewnętrznego niskiego wraz z furtkami, pergoli łukowej z 2 donicami, tablicy z regulaminem).
7) Zakup, dostawa roślin, wykonanie nasadzeń zieleni i gospodarki drzewostanem.
8) Wykonanie instalacji nawodnienia terenu, przeprowadzenie instruktarzu obsługi.
9) Wybudowanie chodnika przy donicach ogrodowych z nowych płyt betonowych 50x50x7 cm.
10) Wykonanie ścieżki sensorycznej.
11) Rekultywacja trawnika.
12) Wymiana deskowania piaskownicy na deski z kompozytu PCV.
13) Elementy uzupełniające tj. demontaż, zabezpieczenie i ponowny montaż istniejących urządzeń zabawowych tj. huśtawki „bocianie gniazdo”, zestawu „dżdżownica”, piaskownicy oraz montaż nowego urządzenia zabawowego zestaw „żaba” dostarczonego przez użytkownika.
14) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej, w tym certyfikat (stwierdzający wysokie bezpieczeństwo) z kontroli pomontażowej placu zabaw.
2. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 7,8,9,10,11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427000,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. COMPO Janusz Krzysztof Soin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7571252767
7.3.3) Ulica: pl. Obrońców Różana 11
7.3.4) Miejscowość: Różan
7.3.5) Kod pocztowy: 06-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
OLIKAR Sp. z o. o. ul. Wileńska 76/14 05-200 Wołomin NIP 1251653349 w następującym zakresie: roboty ziemne, wykonanie nawierzchni z mat przerostowych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. "COMPO" Janusz Krzysztof Soin
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "COMPO" Janusz Krzysztof Soin
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Dobczyce w 2025 r.
- "Przebudowa dróg na terenie gminy Czerwonka"
- Budowa ul. Cmentarnej w Warce w ramach zadania: "Przebudowa dróg na terenie gminy Warka"
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich"
- Remont (wzmocnienie) nawierzchni drogi powiatowej nr 1204F na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1203F przez m. Karczyn, do zjazdu na drogę leśną - dojazd pożarowy nr 34
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.