Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mięsa drobiowego, mięsa wieprzowego, podrobów oraz mięsa wołowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Sztumie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowiejskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55 267 28 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_sztum@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa drobiowego, mięsa wieprzowego, podrobów oraz mięsa wołowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a36b6fc-14d7-4526-be32-0a062cfce904
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092581/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mięsa drobiowego, wieprzowego, wołowego oraz podrobów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a36b6fc-14d7-4526-be32-0a062cfce9043.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Sztumie, z siedzibą w Sztumie, przy ul. Nowowiejskiego 14;
• dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail marta.czajka@sw.gov.pl, telefon 55 267 28 46;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Przetarg podstawowy na dostawę mięsa drobiowego, mięsa wieprzowego i podrobów oraz mięsa wołowego. Numer sprawy: 2232.2.Ż.2025", prowadzonym w trybie przetargu podstawowego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 72 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2232.02.Ż.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Mięso gulaszowe drobiowe w ilości 2000 kg;
filet z kurczaka i/lub indyka, mięso świeże, schłodzone, nie mrożone, w kawałkach nie mniejszych niż około 5 cm, bez skór i błon, bez kości. Mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń. Barwa mięsa jasnoróżowa do czerwonej, dopuszczalne zmatowienie, niedopuszczalny jest odcień szary lub zielonkawy, konsystencja jędrna i elastyczna, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia. Niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości mięsa lub inny obcy. Mięso hermetycznie pakowane w opakowaniach jednostkowych VAC 2 do 5 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż: 6 dni od daty dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-01 do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso wieprzowe, podroby i mięso wołowe
1. mięso gulaszowe wieprzowe
mięso wieprzowe świeże klasy II A – 70/30, schłodzone, nie mrożone, w kawałkach nie mniejszych niż około 5 cm, bez kości z niewielką zawartością ścięgien i tłuszczu do 30 %. Mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń. Barwa mięsa jasnoróżowa do czerwonej, powierzchnia sucha lub lekko wilgotna, niedopuszczalna mokra, obślizgła, niedopuszczalny jest odcień szary lub zielonkawy, konsystencja jędrna i elastyczna, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia. Niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości mięsa lub inny obcy. Mięso hermetycznie pakowane w opakowaniach jednostkowych VAC 2 do 5 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż: 6 dni od daty dostawy.
2. wątroba wieprzowa
wątroba złożona z czterech płatów oddzielonych od siebie trzema głębokimi wcięciami; woreczek żółciowy usunięty, przekrwienia powstałe wskutek obrażeń mechanicznych muszą być usunięte; dopuszcza się cięcia powstałe podczas badania lekarsko-weterynaryjnego. Struktura nieznacznie ziarnista; powierzchnia gładka, lekko błyszcząca i wilgotna; dopuszcza się zmatowienie powierzchni spowodowane częściowym obeschnięciem; niedopuszczalna powierzchnia mokra, oślizgła lub ze śladami pleśni. Barwa ciemno czerwona do brązowo wiśniowej, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń, konsystencja jędrna, zapach swoisty. Niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości. Podroby pakowane w opakowania zbiorcze- skrzynki, zabezpieczone folią, opakowania przeznaczone do kontaktu z żywnością Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż: 4 dni od daty dostawy.
3. serca wieprzowe
serca o kształcie owalnym budowy zwartej, z uwypukleniem ściany komory lewej, wewnątrz oczyszczone ze skrzepów krwi , przekrwienia powstałe wskutek obrażeń mechanicznych muszą być usunięte; dopuszcza się cięcia powstałe podczas badania lekarsko-weterynaryjnego, powierzchnia sucha do lekko wilgotnej; niedopuszczalna powierzchnia mokra, oślizgła lub ze śladami pleśni. Barwa czerwona do ciemno czerwonej, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń, konsystencja ścisła i jędrna, zapach swoisty. Niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości. Podroby pakowane w opakowania zbiorcze- skrzynki, zabezpieczone folią, opakowania, przeznaczone do kontaktu z żywnością. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż: 4 dni od daty dostawy.
4. schab wieprzowy
część zasadnicza wieprzowiny, odcięty z odcinka piersiowo lędźwiowego wzdłuż linii cięć półtuszy, bez kości, bez słoniny, produkt świeży, Mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń. Barwa mięsa jasnoróżowa do czerwonej, powierzchnia sucha lub lekko wilgotna, niedopuszczalna mokra, obślizgła, niedopuszczalny jest odcień szary lub zielonkawy, konsystencja jędrna i elastyczna, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia. Niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości mięsa lub inny obcy lub płciowy. Mięso hermetycznie pakowane w opakowaniach jednostkowych VAC 2 do 5 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż: 6 dni od daty dostawy.
5. Mięso gulaszowe wołowe
mięso wieprzowe świeże klasy II, schłodzone, nie mrożone, w kawałkach nie mniejszych niż około 5 cm, bez kości z niewielką zawartością ścięgien i tłuszczu do 30 %. Mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń. Barwa mięsa czerwona, ciemnoczerwona, powierzchnia sucha lub lekko wilgotna, niedopuszczalna mokra, obślizgła, niedopuszczalny jest odcień szary lub zielonkawy, barwa tłuszczu biała do żółtej konsystencja jędrna i elastyczna, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia. Niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości mięsa lub inny obcy. Mięso hermetycznie pakowane w opakowaniach jednostkowych VAC 2 do 5 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż: 6 dni od daty dostawy.
1. mięso gulaszowe wieprzowe w ilości 4000 kg
2. wątroba wieprzowa w ilości 2500 kg
3. serca wieprzowe w ilości 2500 kg
4. schab wieprzowy w ilości 900 kg
5. mięso gulaszowe wołowe w ilości 450 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-01 do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
Za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 112 ust. 2 według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z Rozdziałem XIV niniejszej specyfikacji
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-19 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Dostawa mięsa drobiowego, mięsa wieprzowego, podrobów oraz mięsa wołowego
- Dostawa wędlin wieprzowych oraz podrobów
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Sztumie wraz z innymi robotami budowlanymi
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów dla nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Miasta i Gminy Sztum.
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Bolęcinie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 7 im. Wróbelka Elemelka w Grodzisku Mazowieckim
- Dostawa wędlin do Zakładu Karnego w Nowogardzie.
- Dostawa mięsa drobiowego, mięsa wieprzowego, podrobów oraz mięsa wołowego
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych w okresie od 25.04.2025 do 30.09.2025 roku do Ośrodka Kolonijno-Wczasowego "Bajka" w Łukęcinie przy ul. Słonecznej 10 w Kamieniu Pomorskim (72-400)
- Dostawy produktów żywnościowych - mięso, drób, wędliny dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.