Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00082986/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Zakup detalicznych ilości paliw dla potrzeb Gminy Baranów Sandomierski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranów Sandomierski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Leopolda Okulickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Baranów Sandomierski
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158118581
1.5.8.) Numer faksu: 158118582
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@baranowsandomierski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f14c059-a3cc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Zakup detalicznych ilości paliw dla potrzeb Gminy Baranów Sandomierski”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f14c059-a3cc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056322/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup detalicznych ilości paliw dla potrzeb Gminy Baranów Sandomierski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082986
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.III.271.1.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 319772,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dot. I części zamówienia obejmuje:a) zakup paliw dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim i jednostek organizacyjnych (spełniającego wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r., poz.1680 ze zm.) w ilości około:
- etylina bezołowiowa Pb 95 – 2 000 dm3,
- etylina bezołowiowa PB 98 – 300 dm3
b) zakup paliw dla potrzeb Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej w Baranowie Sandomierskim benzyny Pb 95 (spełniającego wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r., poz.1680 ze zm.), w ilości około 2 500 dm3,
c) Punkt odbioru paliw musi być zlokalizowany na terenie gminy Baranów Sandomierski,
d) Zamawiający ustala dla celów obliczenia ceny oferty cenę jednostkową hurtową netto za jeden litr benzyny na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu tj. na dzień 04.02.2023 r. która zgodnie z cennikiem sprzedaży paliw płynnych PKN Orlen, zamieszczonym na stronie internetowej www.orlen.pl wynosi: E 95 – 5,25 zł/l, E 98 – 5,56 zł/l.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 25926,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dot. II części zamówienia obejmuje:1) Sukcesywna dostawa oleju napędowego (spełniającego wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r., poz.1680 ze zm.) w planowanej ilości ON około 47 000 litrów.
2) Zamawiający ustala dla celów obliczenia ceny oferty cenę jednostkową hurtową netto za jeden litr oleju napędowego na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu tj. na dzień 04.02.2023 r. która zgodnie z cennikiem sprzedaży paliw płynnych PKN Orlen, zamieszczonym na stronie internetowej www.orlen.pl wynosi 5,81 zł/l.
3) Dostawy oleju napędowego mają odbywać się w godzinach 7.00 do 15.00 w dni robocze.
4) Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia dostaw, celem ciągłego zaspokajania potrzeb Zamawiającego na paliwo, stanowiące przedmiot zamówienia, na odrębne zamówienie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż dwa dni robocze od otrzymania zamówienia drogą e-mailową lub telefoniczną.
5) Dostawa oleju napędowego będzie następować do zbiornika o pojemności 2 500 l, będącego własnością Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej w Baranowie Sandomierskim. Zbiornik zlokalizowany jest na terenie Oczyszczalni ścieków w Baranowie Sandomierskim, ul. Mickiewicza 53.
6) Ilość pobranego oleju napędowego będzie rozliczana w odniesieniu do temperatury referencyjnej 15°C..
7) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
8) Płatności z tytułu dostawy paliwa dokonywane będą przez dwóch płatników tj. Gminny Zakład Użyteczności Publicznej w Baranowie Sandomierskim lub Gminę Baranów Sandomierski. Informacje o płatniku zamówienia Wykonawca otrzyma wraz zamówieniem o którym mowa w pkt. 4.
9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 293845,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postepowanie dot. I części zamówienia unieważniono z uwagi na fakt iż nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321940,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325900,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321940,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WITOSPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930669038
7.3.4) Miejscowość: Wola Rzędzińska 487d
7.3.5) Kod pocztowy: 33-150
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321940,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy ustala się od dnia 01.03.2023 r.
2. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się do dnia 29.02.2024 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica"
- Zakup pliwa
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawa paliw ciekłych
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.