eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockDostawa prowadników FFR, wewn±trznaczyniowych g³owic ultrad¼wiêkowych dla potrzeb Pracowni Hemodynamiki Oddzia³u Kardiologicznego WSZ w P³ocku.



Og³oszenie z dnia 2023-03-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa prowadników FFR, wewn±trznaczyniowych g³owic ultrad¼wiêkowych dla potrzeb Pracowni Hemodynamiki Oddzia³u Kardiologicznego WSZ w P³ocku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W P£OCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650070

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Medyczna 19

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 36 46 313

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie.przetargi@wszplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wszplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa prowadników FFR, wewn±trznaczyniowych g³owic ultrad¼wiêkowych dla potrzeb Pracowni Hemodynamiki Oddzia³u Kardiologicznego WSZ w P³ocku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-be1f3003-c4ab-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00140724

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00013558/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa prowadników FFR, wewn±trznaczyniowych g³owic ultrad¼wiêkowych dla potrzeb Pracowni Hemodynamiki Oddzia³u Kardiologicznego WSZ w P³ocku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be1f3003-c4ab-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej opisane s± w pkt XVI SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZ.2910.4.(7/ZP/23).2023.MS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wewn±trznaczyniowa g³owica ultrad¼wiêkowa

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33111710-1 - Wyroby do angiografii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 94

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy (dni)

4.3.6.) Waga: 6

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadniki FFR.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33111710-1 - Wyroby do angiografii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 94

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy (dni)

4.3.6.) Waga: 6

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez zamawiaj±cego.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u
w postêpowaniu, okre¶lone a art. 112 ust.2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych dotycz±ce :
2.1 zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:

Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.

3. Ocena warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o przekazane Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê o¶wiadczenia i dokumenty wymagane w SWZ w systemie „spe³nia/nie spe³nia”.
4. Sposób spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
a) Warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym musi spe³niaæ ka¿dy wykonawca sk³adaj±cy ofertê wspóln±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie lub dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia. dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego:
a) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia na ww. podstawie prawnej,
b) informacja z wykazów okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014,
c) informacja z listy rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
d) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy, które s± niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania.
4.1 na wszystkie wyroby medyczne wystêpuj±ce w opisie przedmiotu zamówienia nale¿y przed³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu lub u¿ywania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 05.04.2017r. oraz ustawy z dnia 7.04.2022r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do ustawy tj.:
• deklaracjê zgodno¶ci – o¶wiadczenie producenta, ¿e wyrób ni± objêty jest zgodny z ww. rozporz±dzeniem.
• certyfikat zgodno¶ci – dokument wydany przez jednostkê notyfikowan± w zakresie wyrobów po¶wiadczaj±cy przeprowadzenie procedury oceny zgodno¶ci, potwierdzaj±cej, ¿e wyrób jest zgodny z wymaganiami ww. rozporz±dzenia (je¶li zgodnie z przepisami prawa o których mowa wy¿ej certyfikacja dotyczy wyrobu),

4.2. materia³y promocyjne opisuj±ce przedmiot zamówienia okre¶lony w za³±czniku nr 1 do SWZ,
bêd±ce oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych potwierdzaj±ce zgodno¶æ oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiaj±cego.
W przypadku, gdy nie opracowano dla przedmiotu zamówienia materia³ów promocyjnych lub brak jest w materia³ach promocyjnych potwierdzenia zgodno¶ci oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganymi przez Zamawiaj±cego parametrami Wykonawca mo¿e przed³o¿yæ nastêpuj±cy równowa¿ny ¶rodek dowodowy (wg wyboru Wykoawcy): specyfikacjê techniczn± producenta lub jej wyci±g, instrukcjê obs³ugi lub jej wyci±g, zdjêcie potwierdzaj±ce powy¿sze lub o¶wiadczenie producenta lub jego upowa¿nionego przedstawiciela w Unii Europejskiej.
W przypadku braku potwierdzenia wymagañ, cech w dokumentach, o których mowa w niniejszym punkcie (brak informacji w dokumentach lub niezgodne informacje), Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy w trybie odpowiednio art. 226 ust. 2 lit. c lub ust. 5 ustawy Pzp.


W przypadku braku potwierdzenia wymagañ, cech w dokumentach, o których mowa w niniejszym punkcie (brak informacji w dokumentach lub niezgodne informacje), Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy w trybie odpowiednio art. 226 ust. 2 lit. c lub ust. 5 ustawy Pzp..

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe wskazane w pkt. 5.8.
Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych wraz z ofert± lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki
dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. Zamawiaj±cy
nie wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami
lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta
podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy wymaga zgody obu stron umowy oraz formy pisemnej elektronicznej lub dokumentowej (w postaci
zawarcia aneksu do umowy) pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem art. 454 ustawy Pzp.
2. Dopuszczalne zmiany umowy zawarte s± w tre¶ci §10 za³±cznika nr 3 do SWZ (projekt umowy).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-24 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-24 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-22

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.