eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie"Przebudowa Glorietty w Końskich wraz z zagospodarowaniem terenu".



Ogłoszenie z dnia 2025-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa Glorietty w Końskich
wraz z zagospodarowaniem terenu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkonskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c234cfb2-5b36-4458-8035-03a8b18c0bb0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa Glorietty w Końskich
wraz z zagospodarowaniem terenu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c234cfb2-5b36-4458-8035-03a8b18c0bb0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140837

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025686/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa Glorietty wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053778

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP- 271.1.4.2025.EP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1070417,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dotyczącą przebudowy części południowej Parku Miejskiego im. Małachowskich. Zagospodarowaniem objętych jest część działek o nr ewidencyjnych: nr: 3128/2, 3128/3, 3128/4.
Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych w polegających na:
− rozbiórce nawierzchni i elementów małej architektury, w tym:
- nawierzchni asfaltowych, z trylinki, kostki i płyt betonowych wraz z podbudową i obrzeżami,
- przęseł metalowych ogrodzenia parkowego przy Glorietcie,
− przebudowie i rozbudowie kablowej instalacji elektrycznej nN oświetlenia bez słupów i opraw,
− rozbudowie kanalizacji teletechnicznej w zakresie robót ziemnych i ułożeniu rur ochronnych w wykopie, montaż rozdzielni aparatury modułowej oraz budowa studni telekomunikacyjnych,
− demontażu niepotrzebnych, istniejących instalacji i opraw oświetleniowych,
− przebudowie i rozbudowie układu komunikacyjnego parku, w tym przebudowie i rozbudowie układu komunikacji pieszej i pieszo-jezdnej (bez realizacji alejek żwirowych),
− wykonanie prac z zakresu konserwacji zabytków przy Glorietcie zgodnie z „Ramowym programem prac konserwatorskich” będący integralną częścią projektu budowlanego,
− zagospodarowaniu zielenią w zakresie niezbędnym po wykonanych robotach budowlanych, tj. usunięcie drzew i krzewów (roboty w zakresie oczyszczania terenu z drzew i krzewów kolidujących z inwestycją i zagrażających zabytkom), prace agrotechniczne porządkowe i przygotowawcze dla wykonania trawników.
Prace te wykonane zostaną w oparciu o „Ramowy programem prac konserwatorskich” będący integralną częścią projektu budowlanego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- dokumentacja projektowa -
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
- przedmiar robót (forma pomocnicza)



Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia załączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy kalkulacji ceny ofertowej. Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej obowiązującymi przepisami, normami.

UWAGI:

1) Wypełnić obowiązki wynikające z decyzji Starosty Koneckiego i Konserwatora Zabytków.
2) Przystąpienie do realizacji prac związanych z infrastrukturą należy zgłosić w formie pisemnej do ww. gestorów sieci, w celu wyznaczenia nadzoru technicznego.
3) Obowiązkiem Wykonawcy Robót jest zawiadomienie zainteresowanych właścicieli działek i budynków o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego (pisma i tablice informacyjne).
4) O planowanym terminie wykonania wykopów należy zawiadomić Użytkowników istniejących rurociągów i kabli.
5) Wypełnić obowiązki wynikające z pisma znak: In.671.31.8.2021.GZ z dnia 09.02.2022r., dotyczącego przekazania po ścięciu Panu Leszkowi Makuch 5 szt. drzew zlokalizowanych na działce będącej jego własnością o nr ewidencyjnym 3132/15 w Końskich.
6) Zakończone prace należy zgłosić do odbioru wraz z dokumentacją powykonawczą zawierającą m.in. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, co najmniej 14 dni przed planowanym odbiorem.
7) Uzyskanie decyzji na użytkowanie lub zawiadomienie Nadzoru budowlanego o zakończeniu robót należy do obowiązków Wykonawcy.
8) W przypadku rozbieżności w dokumentacji, a udzielonymi odpowiedziami w postępowaniu przetargowym, należy brać pod uwagę udzielone odpowiedzi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45262210-6 - Fundamentowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 964911,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2: Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku magazynowego o powierzchni zabudowy 417,0 m2 oznaczonego w projekcie rozbiórek nr B. Budynek do rozbiórki jest obiektem jednokondygnacyjnym w konstrukcji murowej, fundamenty z betonu lub gruzobetonu, ściany fundamentowe murowane z cegły, ściany zewnętrzne w konstrukcji szkieletowej, drewnianej, ocieplone płytami styropianowymi i otynkowane, kominy murowane, dach o konstrukcji drewnianej dwuspadowy, przykryty blachą stalową falistą, ocynkowaną, więźba drewniana, podłoga betonowa na gruncie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- dokumentacja projektowa
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
- przedmiar robót (forma pomocnicza)

Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia załączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy kalkulacji ceny ofertowej. Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej obowiązującymi przepisami, normami.

UWAGI:
1) Wypełnić obowiązki wynikające z decyzji Starosty Koneckiego i Konserwatora Zabytków.
2) Przystąpienie do realizacji prac związanych z odłączeniem infrastruktury należy zgłosić w formie pisemnej do ww. gestorów sieci, w celu wyznaczenia nadzoru technicznego.
3) Obowiązkiem Wykonawcy Robót jest zawiadomienie zainteresowanych właścicieli działek i budynków o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego (pisma i tablice informacyjne).
4) Zakończone prace należy zgłosić do odbioru wraz z dokumentacją powykonawczą zawierającą m.in. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, co najmniej 14 dni przed planowanym odbiorem.
5) zawiadomienie Nadzoru budowlanego o zakończeniu robót rozbiórkowych należy do obowiązków Wykonawcy.
6) W przypadku rozbieżności w dokumentacji, a udzielonymi odpowiedziami w postępowaniu przetargowym, należy brać pod uwagę udzielone odpowiedzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 105506,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1176557,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1852677,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1176557,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamieniarka1 sp. zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991975739

7.3.4) Miejscowość: Śmiłów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1176557,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121016,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU KARASIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581193557

7.3.4) Miejscowość: Końskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.