Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047790/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00055523/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00057424/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-18
- 2021/BZP 00060258/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141066 z dnia 2021-08-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SVA/U/4620-17/2021: Dostawa urządzeń spalinowych zgodnie z formularzem cenowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/U/4620-17/2021: Dostawa urządzeń spalinowych zgodnie z formularzem cenowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0d294e7-ae45-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047790/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/U/4620-17/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159950.00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup kos spalinowych żyłkowych, dmuchaw spalinowych plecakowych do liści, dmuchaw-odkurzaczy spalinowych do liści, kosiarek spalinowych na kołach, pił łańcuchowych spalinowych, nożyc spalinowych do żywopłotu, opryskiwaczy spalinowych plecakowych, glebogryzarek spalinowych, zamiatarek spalinowych oraz odkurzaczy spalinowych do liści na kołach dla potrzeb AMW Sinevia Sp. z o.o. Dział Utrzymania Czystości w Jarosławiu.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy, nieużywany, odpowiadał obowiązującym normom, posiadał stosowne certyfikaty oraz spełniał wymagania dotyczące sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać z wyżej wymienionymi warunkami oraz zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, a także opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych
16400000-9 - Maszyny natryskujące używane w rolnictwie lub ogrodnictwie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154477.68
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159986.10
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154477.68
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JACEK DMOCHOWSKI HURT DETAL "AGRO-METAL"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 550326780
7.3.3) Ulica: Inwalidów Wojennych nr 5
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154477.68
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
2021-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Remont dróg wewnętrznych szpitala z wjazdem od ul. Miodowej w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/W/J/4620-18/2024 Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę i montaż paneli kancelaryjnych
- SVA/U/4620-82/2024: Budowa przyłącza c.o. od bud. nr 5 do bud. nr 3 na terenie kompleksu wojskowego w m. Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka.
- SVA/W/J/4620-19/2024 Wykonanie remontu wewnętrznych posadzek i klatki schodowej w ramach zadania 1904/2- Remont budynku nr 1 w Przemyślu przy ul. Okrzei 3 Etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- SVA/U/4620-89/2024: Docieplenie budynków: nr 1 przy ul. Szkolnej 2 oraz nr 1 przy ul. 1 Maja 48 na terenie kompleksu wojskowego w Woli Uhruskiej; 22-230 Wola Uhruska
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa opryskiwacza polowego przyczepianego
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego"
- Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Zaleszany
- Dostawa sprzętu rolniczego III
- "Rozbudowa przedszkola i utworzenie żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i wyposażeniem"
- Modernizacja i doposażenie infrastruktury komunalnej w miejscowościach popegeerowskich w Gminie Tarnów
więcej: Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.