eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaWykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 30 (II ETAP)



Ogłoszenie z dnia 2022-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku
I Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 30 (II ETAP)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748500400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku
I Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 30 (II ETAP)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-360fc2bc-a5ec-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016680/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy – II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089764/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.272.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 909200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 30 (II ETAP)
UWAGA: Zakres prac do wykonania obejmuje wyłącznie wejściową (frontową) część budynku a w szczególności:

− Elewację północno – wschodnią (frontową)
− Elewację południowo – wschodnią (od strony placu wewnętrznego)
− Elewację północno – zachodnią (boczną od ulicy Czwartaków)
− Elewację południowo – zachodnią (boczną od ulicy Rycerskiej)
− Remont dachu
− Ocieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją użytkową.

ZAKRES PRAC ZOSTAŁ WSKAZANY W ZAŁĄCZNIKACH
nr 9 – Dokumentacja projektowa II Etap ORAZ nr 10 – Zdjęcia z opisem prac
1.2. Opis prac:
Zakres prac do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie niniejszego zadania obejmuje wyjściową (frontową) część budynku a w szczególności:

1. Elewacja północno – wschodnia (frontowa):
- remont (częściowa wymiana) tynków
- oczyszczenie, uzupełnienie i malowanie elementów wystroju architektonicznego,
- malowanie elewacji farbą silikatową,
- remont balkonu nad wejściem głównym,
- remont i malowanie drzwi wejściowych i wrót do pomieszczenia gospodarczego,
- montaż lamp solarnych,
- wymiana rur spustowych,
- wymiana pionowych zwodów instalacji odgromowej,
- malowanie krat i elementów metalowych w elewacji budynku,
2. Elewacja południowo – wschodnia (od strony placu wewnętrznego):
– wymiana tynków na ciepłochronne,
- malowanie elewacji,
- remont balkonu,
- wymiana drzwi,
- zamurowanie otworu drzwiowego (wrót)
- malowanie krat,
- wymiana rur spustowych,
- wymiana pionowych zwodów instalacji odgromowej,
3. Elewacja północno – zachodnia (boczna od ulicy Czwartaków):
- ocieplenie ściany szczytowej styropianem z wykonaniem wyprawy elewacyjnej,
- wymiana tynków na ciepłochronne na klatce schodowej,
- malowanie elewacji,
- wymiana drzwi,
- zamurowanie otworu okiennego,
4. Elewacja południowo – zachodnia (boczna od ulicy Rycerskiej):
- remont (częściowa wymiana) tynków
- oczyszczenie, uzupełnienie i malowanie elementów wystroju architektonicznego,
- malowanie elewacji,
- montaż lampy solarnej
- malowanie krat i elementów metalowych w elewacji budynku
5. Remont dachu:
- wymiana orynnowania wraz z naprawą, regulacją i malowaniem rynhaków,
- uzupełnienie gąsiorów,
- uzupełnienie brakujących (uszkodzonych) dachówek
- przełożenie części pokrycia dachowego,
- naprawa tynków i malowanie komina,
- uszczelnienie pokrycia dachowego od wewnątrz,
- impregnacja więźby dachowej,
6. Ocieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją użytkową:
- ułożenie wełny mineralnej na istniejącej posadzce strychu,
- wykonanie pomostów komunikacyjnych z płyt OSB

UWAGA: Zgodnie z warunkami konserwatorskimi realizacji zadania określonymi
w piśmie z dnia 07.10.2019r. Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu, w trakcie realizacji prac konieczne będzie uzgodnienie z WKZ faktury
i kolorystyki tynków ciepłochronnych oraz wypraw tynkarskich planowanych do wykonania na ścianach podlegających ociepleniu, a także uzgodnienia szczegółowego zakresu renowacji wypraw tynkarskich w tym rozwiązań technologicznych
i materiałowych, mających na celu zachowanie specyficznej struktury, barwy i faktury powierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261410-1 - Izolowanie dachu

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 760476,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849616,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 760476,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMBUD Laskowski Emil, Usługi Budowlano-Remontowe Kątki 14, 58-124 Marcinowice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884-27-50-846

7.3.3) Ulica: Kątki 14, 58-124 Marcinowice

7.3.4) Miejscowość: Kątki 14, 58-124 Marcinowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-124

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 760476,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.