eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym".



Ogłoszenie z dnia 2025-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472349582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wólczańska 49

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-608

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuplodz.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1043735

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9efa363e-62c7-4888-9bee-3db97a7890a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046124/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.41 Usługi szkoleniowe w zakresie działalności gospodarczej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00058059

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-18/24-USL/15

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 26569,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz sporządzania biznesplanu dla potrzeb realizacji projektu pt. "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023-2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” w formie indywidualnej dla maksymalnie 40 uczestników projektu.
2. KOD CPV: 80500000 – 9 (usługi szkoleniowe)
3. Realizacja szkolenia powinna mieć miejsce wyłącznie w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Dokładny termin uzależniony będzie od przebiegu procesu rekrutacji do projektu i zostanie ustalony przez strony po podpisaniu umowy.
4. Usługa powinna zostać zrealizowana w formie stacjonarnej w miejscu zapewnionym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi.
5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
a) Przeprowadzenie szkolenia w formule indywidualnej: trener – uczestniczka/uczestnik projektu,
b) zapewnienie trenera/trenerów posiadającego/-ych kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze wskazanego zakresu tematycznego, zgodnie z wymogami Zamawiającego (trener/trenerzy posiadający wykształcenie wyższe: tytuł licencjata, inżyniera, magistra, magistra inżyniera lub tytuł równorzędny),
c) udokumentowanie przeprowadzenia szkoleń poprzez co najmniej prowadzenie listy obecności uczestników oraz uzupełnianie dzienników zajęć,
d) przygotowanie i przeprowadzenie nie mniej niż dwóch testów porównawczych (Pierwszy test porównawczy przed rozpoczęciem szkolenia, w celu sprawdzenia poziomu wiedzy i kompetencji uczestników przed przeprowadzonym szkoleniem. Drugi test będzie przeprowadzony jako walidacja efektów nabycia kompetencji zgodnie z 4 etapami nabywania kompetencji po ukończonym szkoleniu, uczestnicy w wyniku przeprowadzonego drugiego testu otrzymają zaświadczenie o ukończonym szkoleniu),
e) zapewnienie miejsca do realizacji szkolenia wraz z niezbędnym wyposażeniem,
f) zapewnienie sprawnego sprzętu wykorzystywanego podczas szkoleń,
g) zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej np. prezentacji multimedialnych z każdego modułu szkolenia dostępne na nośniku przenośnym typu pendrive,
h) przekazywanie na żądanie Zamawiającego wszystkich dokumentów oraz informacji związanych z prowadzonym szkoleniem i mających wpływ na realizacji przedmiotowej umowy,
i) ubezpieczenie uczestnika/uczestniczki na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, w przypadku wskazania takiej konieczności przez Zamawiającego,
j) przeprowadzenia ankiety dla Uczestnika służącej do oceny szkolenia zgodnie ze wzorem, który będzie stanowił załącznik do umowy.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił sale przeznaczone na potrzeby organizacji szkolenia spełniające wymogi bezpieczeństwa, oświetleniowe (w których zapewnione musi być oświetlenie dzienne), bez zakłócającego pracę hałasu z zewnątrz, posiadające sprawną i wydajną klimatyzację. Wykonawca odpowiada za zapewnienie miejsca realizacji usługi oraz infrastruktury towarzyszącej, które będą umożliwiać swobodny i samodzielny dostęp dla osób z niepełnosprawnościami (niepełnosprawność ruchowa oraz osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich). Dla uczestników szkolenia muszą być dostępne w szczególności: toaleta, szatnia/wieszak na odzież zewnętrzną. Sale powinny być estetyczne, uporządkowane i zapewniać komfort dla uczestników wydarzenia. Wykonawca odpowiada za posprzątanie sal po zorganizowanych szkoleniach.
7. W ramach przeprowadzonego szkolenia uczestnicy muszą nabyć kwalifikacje lub kompetencje potwierdzone odpowiednim dokumentem (uzyskanie kwalifikacji lub kompetencji musi być zgodne z załącznikiem nr 2 do Wytycznych w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2021-2027). Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i wydrukowania zaświadczeń dla wszystkich uczestników szkolenia. „Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia” powinno zawierać następujące informacje: imię i nazwisko uczestnika szkolenia, datę szkolenia, zakres tematyczny szkolenia wraz z liczbą godzin szkolenia w poszczególnych blokach tematycznych, logotypy zgodne z wytycznymi w zakresie promocji projektów finansowanych z FEŁ, podpisy osób prowadzących i osób reprezentujących Zamawiającego.
8. Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z Księgą Tożsamości Wizualnej marki Fundusze Europejskie 2021-2027 oraz Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027. Zamawiający wymaga również aby materiały spełniały co najmniej minimalne warunki dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z przepisami Ustawy o dostępności cyfrowej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz.1440 z późn. zm.).
9. Realizacja szkoleń powinna spełniać wymagania wynikające z Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027, przepisów Ustawy o dostępności cyfrowej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz.1440 z późn. zm.) oraz Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2240) oraz Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans mężczyzn i kobiet w ramach Funduszy unijnych na lata 2021-2017 w szczególności z załącznikiem nr 2 Standardy dostępności Polityki Spójności na lata 2021-2027.
10. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Zmówienie stanowi część postępowania na usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
13. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II niniejszej SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 w związku z art. 266 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu oraz na podstawie art. 255 pkt 3 w związku z art. 266 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.