eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRealizacja kursów dla uczniów/słuchaczy i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowa Małopolska"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja kursów dla uczniów/słuchaczy i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowa Małopolska”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121464310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Teatralne 4a

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-945

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zjewm@kancelariaasds.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Kancelaria Radców Prawnych Anna Studencka Dawid Studencki - Anna Studencka - Pełnomocnik Zamawiającego

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751760157

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Topolowa 31/1

1.11.4.) Miejscowość: Kraków

1.11.5.) Kod pocztowy: 31-506

1.11.6.) Województwo: małopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@kancelariaasds.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.zjewm.krakow.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja kursów dla uczniów/słuchaczy i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowa Małopolska”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b22b1d5-8a67-423c-96a9-7db870a7b8c8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061688/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Realizacja kursów dla uczniów/słuchaczy i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowa Małopolska"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.12 Edukacja – projekty Województwa Małopolskiego, Typ B: Koordynacja kształcenia zawodowego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b22b1d5-8a67-423c-96a9-7db870a7b8c8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 15.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
15.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
15.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani Anna Studencka, e-mail: zjewm@kancelariaasds.pl
15.4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b22b1d5-8a67-423c-96a9-7db870a7b8c8
15.5. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 15.7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
15.8. Wykonawca dla pełnego korzystania z Platformy, w tym złożenia oferty, powinien oprócz rejestracji dokonać również aktywacji konta podmiotu oraz nadać pełne uprawnienia dla użytkowników. Interaktywne instrukcje dostępne są na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
15.9. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
15.10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.

19.4. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub osobistym, lub w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym (art. 63 ust. 2 PZP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 27.1. Zamawiający informuje, że:
27.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający.
27.1.2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: tel.: 12 644 28 71, email: iod@zjewm.krakow.pl
27.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
Zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO w związku z ustawą Pzp. W razie realizacji zamówienia publicznego dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania
umowy, tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
27.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp oraz art. 74-76 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej.
27.1.4.1. Zasada jawności na zastosowanie do wszystkich danych osobowych, za wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1
RODO (szczególna kategoria danych);
27.1.4.2. Zgodnie z art. 18 ust 6 ustawy Pzp Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu
umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich
wniesienie.
27.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983
r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.). i przepisów do tej ustawy.
27.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
27.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO.
27.1.8. Posiada Pani/Pan:
27.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
27.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa
do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
27.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
27.1.8.4. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez
administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa.
27.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
27.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
27.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 27.1. Zamawiający informuje, że:
27.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający.
27.1.2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: tel.: 12 644 28 71, email: iod@zjewm.krakow.pl
27.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
Zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO w związku z ustawą Pzp. W razie realizacji zamówienia publicznego dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania
umowy, tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
27.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp oraz art. 74-76 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej.
27.1.4.1. Zasada jawności na zastosowanie do wszystkich danych osobowych, za wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1
RODO (szczególna kategoria danych);
27.1.4.2. Zgodnie z art. 18 ust 6 ustawy Pzp Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu
umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich
wniesienie.
27.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983
r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.). i przepisów do tej ustawy.
27.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
27.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO.
27.1.8. Posiada Pani/Pan:
27.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
27.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa
do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
27.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
27.1.8.4. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez
administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa.
27.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
27.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
27.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
27.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dalsze informacje w zakresie RODO znajdują się w pkt 27 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/PZP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Kurs „Implantoprotetyka”
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu
„Implantoprotetyka” dla 10 słuchaczy Małopolskiego Zespołu Jednostek
Edukacyjnych w Krakowie w ramach realizacji projektu pn. ,,Zawodowa
Małopolska”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Kurs „Integracja sensoryczna”
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „Integracji sensorycznej”
dla 15 słuchaczy Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach
w ramach realizacji projektu pn. ,,Zawodowa Małopolska”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Kurs „Masaż tkanek głębokich” dla nauczyciela
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu masażu tkanek głębokich dla
1 nauczyciela Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach w
ramach realizacji projektu pn. ,,Zawodowa Małopolska’’.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Kurs „Opieka nad pacjentem z ranami przewlekłymi”
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu dla
15 słuchaczy Szkoły Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach w
ramach realizacji projektu pn. „Zawodowa Małopolska”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Kurs „Podologia dla początkujących”- pedicure podologiczny
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „Podologia dla
początkujących - pedicure podologiczny” dla 13 słuchaczy i 3 nauczycieli w Małopolskim Zespole
Jednostek Medycznych w Nowym Sączu, w ramach realizacji projektu pn. ,,Zawodowa Małopolska”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Kurs „Integracja sensoryczna” dla nauczycieli
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „Integracji sensorycznej”
dla 2 nauczycieli Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi
w Krakowie w ramach realizacji projektu pn. ,, Zawodowa Małopolska ’’.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Kurs „Masaż twarzy Kobido” dla nauczycieli
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu “Masaż twarzy Kobido” dla
6 nauczycieli Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
w ramach realizacji projektu pn. ,,Zawodowa Małopolska”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 - Kurs „Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne - I stopień”
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „Metoda Ruchu
Rozwijającego Weroniki Sherborne - I stopień” dla 11 słuchaczy Zespołu Jednostek Edukacyjnych
Województwa Małopolskiego w Krakowie w ramach realizacji projektu
pn. ,,Zawodowa Małopolska”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 - Kurs „Druk 3D od A do Z”
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „Druk 3D od A do Z” dla
2 nauczycieli Małopolskiego Zespołu Jednostek Edukacyjnych w Krakowie kształcących w zawodzie
technik dentystyczny w ramach realizacji projektu pn. ,,Zawodowa Małopolska”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 - Kurs „Prawo jazdy kat. B”
Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu
„Prawa jazdy kat. B” dla 5 słuchaczy Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu
nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie w ramach realizacji projektu
pn. ,,Zawodowa Małopolska’’.
Celem zamówienia jest przygotowanie kursantów ubiegających się o uprawnienia do
kierowania pojazdami silnikowymi w zakresie prawa jazy kat. B w sposób niezagrażający
bezpieczeństwu i porządkowi ruchu drogowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 - Kurs „Prawo jazdy kat. B”
Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu
„Prawa jazdy kat. B” dla 5 słuchaczy Małopolskiego Zespołu Jednostek
Edukacyjnych w Nowym Sączu z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 61 w Nowym
Sączu (33-300) w ramach realizacji projektu pn. ,,Zawodowa Małopolska’’.
Celem zamówienia jest przygotowanie kursantów ubiegających się o uprawnienia do
kierowania pojazdami silnikowymi w zakresie prawa jazy kat. B w sposób niezagrażający
bezpieczeństwu i porządkowi ruchu drogowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

11.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:
11.1.1. spełnia warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku;
11.1.2. spełnia warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który:
11.1.2.1. Część 10  Kurs „Prawo jazdy kat. B”
wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1210 z późn. zm.).
11.1.2.2. Część 11  Kurs „Prawo jazdy kat. B”
wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1210 z późn. zm.).
11.1.3. spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku;
11.1.4. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który:
11.1.4.1. Część 1 – Kurs „Implantoprotetyka”
dysponuje lub będzie dysponować osobą/osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą później realizować zamówienie, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej średnie wykształcenie kierunkowe z techniki dentystycznej i min. 5 letni staż pracy zawodowej jako technik dentystyczny. Osoba ta musi mieć doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 kursów/szkoleń z tematyki, której dotyczy niniejsza część postępowania.
11.1.4.2. Część 2 – Kurs „Integracja sensoryczna”
dysponuje lub będzie dysponować osobą/osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą później realizować zamówienie, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie magisterskie w zakresie pedagogiki oraz certyfikat terapeuty integracji sensorycznej. Osoba ta musi mieć doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 kursów/szkoleń z tematyki, której dotyczy niniejsza część postępowania.
11.1.4.3. Część 3 – Kurs „Masaż tkanek głębokich” dla nauczyciela
dysponuje lub będzie dysponować osobą/osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą później realizować zamówienie, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w technice masażu tkanek głębokich. Osoba ta musi mieć doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 kursów/szkoleń z tematyki, której dotyczy niniejsza część postępowania.
11.1.4.4. Część 4 – Kurs „Opieka nad pacjentem z ranami przewlekłymi”
dysponuje lub będzie dysponować osobą/osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą później realizować zamówienie, tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą tytuł licencjata pielęgniarstwa i ukończony kurs specjalistyczny z zakresu leczenia ran lub tytuł lekarza specjalisty, lub lekarza specjalizującego się w dziedzinie chirurgii ogólnej. Osoba ta musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w tematyce dotyczącej prowadzonego kursu oraz doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 kursów/szkoleń z tematyki, której dotyczy niniejsza część postępowania.
11.1.4.5. Część 5 – Kurs „Podologia dla początkujących”  pedicure podologiczny
dysponuje lub będzie dysponować osobą/osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą później realizować zamówienie, tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą tytuł licencjata lub magistra w kierunku kosmetologii. Trener prowadzący zajęcia praktyczne, musi posiadać certyfikaty specjalistyczne w zakresie profilaktyki schorzeń podologicznych. Osoba ta musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w tematyce dotyczącej prowadzonego kursu oraz doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 kursów/szkoleń z tematyki, której dotyczy niniejsza część postępowania.
11.1.4.6. Część 6 – Kurs „Integracja sensoryczna” dla nauczycieli
dysponuje lub będzie dysponować osobą/osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą później realizować zamówienie, tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie magisterskie w zakresie fizjoterapii lub pedagogiki oraz certyfikat terapeuty integracji sensorycznej. Osoba ta musi mieć doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 kursów/szkoleń z tematyki, której dotyczy niniejsza część postępowania.
11.1.4.7. Część 7 – Kurs „Masaż twarzy Kobido” dla nauczycieli
dysponuje lub będzie dysponować osobą/osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą później realizować zamówienie, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu fizjoterapii oraz ukończony kurs masażu twarzy Kobido. Osoba ta musi mieć doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 kursów/szkoleń z tematyki, której dotyczy niniejsza część postępowania.
11.1.4.8. Część 8 – Kurs „Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne  I stopień”
dysponuje lub będzie dysponować osobą/osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą później realizować zamówienie, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, certyfikat International Sherborne Foundation uprawniający do prowadzenia szkoleń w zakresie Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne oraz co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu ww. szkoleń. Osoba ta musi mieć doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 kursów/szkoleń z tematyki, której dotyczy niniejsza część postępowania.
11.1.4.9. Część 9 – Kurs „Druk 3D od A do Z”
dysponuje lub będzie dysponować osobą/osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą później realizować zamówienie, tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne. Osoba ta musi mieć doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 kursów/szkoleń z tematyki, której dotyczy niniejsza część postępowania.

11.1.4.10. Część 10 – Kurs „Prawo jazdy kat. B”
dysponuje lub będzie dysponować osobą/osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą później realizować zamówienie, tj. dysponuje co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia instruktora nauki jazdy kategorii B. Osoby te muszą mieć doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 1 kursu z tematyki, której dotyczy niniejsza część postępowania.
11.1.4.11. Część 11  Kurs „Prawo jazdy kat. B”
dysponuje lub będzie dysponować osobą/osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą później realizować zamówienie, tj. dysponuje co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia instruktora nauki jazdy kategorii B. Osoby te muszą mieć doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 1 kursu z tematyki, której dotyczy niniejsza część postępowania.

UWAGA (do wszystkich części): Zamawiający wymaga, aby te same osoby świadczyły później usługi objęte przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem możliwości zmiany tych osób na warunkach określonych w umowie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.1.8. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w danej części, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Dotyczy Części 10 i 11
12.1.8.1. dokument potwierdzający wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1210 z późn. zm).
Dotyczy wszystkich części
12.1.8.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt
12.1.3. SWZ tj. dokumentów potwierdzających doświadczenie w przeprowadzeniu przez wskazane w wykazie osób osoby
kursów/warsztatów/szkoleń potwierdzających ich doświadczenie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

12.1. Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
12.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z KRS lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika, należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby.
12.1.2. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SWZ;
12.1.3. Wykaz osób – stanowiący załącznik nr 5 do SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie w przeprowadzeniu przez wskazane osoby kursów/warsztatów/szkoleń (dokumenty składane w celu przyznania dodatkowych punktów w ramach kryterium, o którym mowa w pkt 22.3. SWZ). Nieprzedłożenie wykazu osób wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie z ofertą będzie skutkowało nieprzyznaniem punktów w dodatkowym kryterium oceny ofert. Z uwagi na swój charakter załącznik nr 5 (wykaz osób) wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIEU!
12.1.4. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w pkt. 10.1 oraz 11.1 SWZ - Wzór oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
12.1.5. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 14.1. SWZ.
12.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.3. składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
12.1.7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o który mowa w pkt 12.1.3. także oświadczenie takie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
12.1.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają dodatkowo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 PZP).
12.1.9. W Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w danej części, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Dotyczy Części 10 i 11
12.1.9.1. dokument potwierdzający wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1210 z późn. zm).
Dotyczy wszystkich części
12.1.9.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

11.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
11.2.1. Szczególny sposób spełniania przez takich Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa.
11.2.2. Wykonawcy tacy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
11.2.3. Do Wykonawców takich stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.
11.2.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowne znajdują się w załączniku nr 3 do SWZ - wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-20 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

10.1. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone
w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5, 7-10 PZP oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.