Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00019791/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji elektrycznych starej części budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego w zakresie zasilania głównego budynku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 635-42-90
1.5.8.) Numer faksu: (42) 635-43-05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: diir@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont instalacji elektrycznych starej części budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego w zakresie zasilania głównego budynku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-670cb6e4-90da-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019791
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/DIR/UŁ/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 179421,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu instalacji elektrycznych starej części Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego w zakresie zasilania głównego budynku, mieszczącej się w Łodzi, przy ul. Matejki 32/38 - zgodnie z dokumentacją projektową (stanowiącą Załącznik nr 10 do SWZ) oraz kosztorysami nakładczymi (stanowiącymi Załącznik nr 11 do SWZ) - do pobrania w wersji elektronicznej na Platformie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192258,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203704,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192258,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.H.U. ELEKTROMAX Bolczak Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311647551
7.3.3) Ulica: Krubiczew 5
7.3.4) Miejscowość: Leoncin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-155
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Z.H.U. " Elektromax" Bolczak Krzysztof
jakie przetargi wygrała firma
Z.H.U. " Elektromax" Bolczak Krzysztof
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192258,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- SZP.281.5.2025 - Dostawa aparatu do badań słuchu, wiertarki otologicznej i narzędzi okulistycznych dla Instytutu "CZMP"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych ESCO , dla uczestników projektu "Kompetentni na start" współfinansowanego z EFS Plus - RUNDA I
- Świadczenie usług ochrony imprez o charakterze kulturalno-rozrywkowym organizowanych [...] w 2025 roku
- SZP.281.3.2025 - Dostawa odzieży ochronnej i akcesoriów dla Pracowni Leku Cytotoksycznego i Pracowni Żywienia Pozajelitowego dla Instytutu "CZMP"
- SZP.281.9.2025 - Dostawa mleka modyfikowanego i kaszek dla Instytutu "CZMP"
- Sukcesywna dostawa gazów do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.(nr sprawy 1/ZP/2025)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UZYTKOWANIA LOKALU PRZY UL. WYZWOLENIA 2 W SUSZCU
- Przebudowa pomieszczeń w szkole podst. nr 1 na potrzeby adaptacji Publicznego Żłobka Miejskiego w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
- Przebudowa i remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Tursku w ramach formuły "Zaprojektuj, wybuduj"
- Remont oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej Filialnej w Trzebawiu.
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 25 w Zabrzu
- Adaptacja pomieszczeń w celu utworzenia nowych miejsc opieki w Żłobku nr 10 w Kędzierzynie-Koźlu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.