Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141330 z dnia 2021-08-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja fortu nr 52 BOREK przy ul. Fortecznej 146 w Krakowie na dz.nr 188/1, jedn. ewid. Podgórze, obr. 69” – remont fosy fortu – część 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja fortu nr 52 BOREK przy ul. Fortecznej 146 w Krakowie na dz.nr 188/1, jedn. ewid. Podgórze, obr. 69” – remont fosy fortu – część 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-250e81fc-f8ec-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie zastosowania art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych przy udzieleniu zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i konserwatorskich. Wykonanie zadania : „Rewitalizacja fortu nr 52 BOREK przy ul. Fortecznej 146 w Krakowie na dz. Nr 188/1, jedn. ewid. Podgórze, obr. 69” – remont fosy fortu – cz. 1, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej nr 007/45653/19/Z z dnia 29.07.2019 r.
Roboty budowlane w ramach zamówienia podobnego obejmują wykonanie rewitalizacji fosy. Roboty podobne będą polegały na powtórzeniu robót ziemnych, rozbiórkowych, żelbetowych, betonowych i zabezpieczających.
Z uwagi na charakter i zakres opisanych robót, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej, koniecznym staje się udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 tj.: w trybie zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 74/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1341346,89 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 854375,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych w zakresie robót ziemnych, rozbiórkowych, żelbetowych, betonowych i zabezpieczających.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1050778,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1050778,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1050778,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH BUDMEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341002400
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "BUDMEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "BUDMEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1050778,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1)możliwość udzielenia takiego zamówienia, została przewidziana przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zam. dla zam.podst.nr60/2019
2)w ogłoszeniu o zamówieniu w został określony przedmiot przewidywanych zamówień podobnych (zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego), ich zakres (do wart.30% wartości szacun.Zam.podst.), oraz zostały określone warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne
3)zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy tj.:PPH BUDMEX sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu ul. Magazynowa 2
4)zamówienie jest zgodne z przedmiotem umowy podst., bowiem zachodzi związek funkcjonalny pomiędzy robotami wykonywanymi w ramach zam.podobnego i zam.podst., gdyż dotyczą tego samego obiektu budowlanego, tj. nieruchomości położonej przy ul. Fortecznej 146 w Krakowie oraz wspólnych zamierzeń inwestycyjnych, tj.:
-„Rewitalizacja Fortu nr 52 BOREK przy ul. Fortecznej 146 w Krakowie na dz. Nr 188/1, 301. 187/40, 187/82 obr. 69 oraz dz. nr 647/5 obr. 68 , polegająca na remoncie, odbudowie, rozbudowie istniejącego budynku koszar i kaponiery zapola wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi wraz z urządzeniami technicznymi oraz zagospodarowaniem terenu; remoncie i odbudowie nasypów ziemnych, budowie drogi wewnętrznej wraz miejscami parkingowymi, montażu stacji transformatorowej”
oraz
-„Rewitalizacja fortu nr 52 BOREK przy ul. Fortecznej 146 w Krakowie na dz. Nr 188/1, jedn. ewid. Podgórze, obr. 69, polegająca na oczyszczeniu, remoncie konserwatorskim i odbudowie istniejącej fosy fortu, remoncie konserwatorskim elewacji istniejących budowli kaponier barkowych i kaponiery czołowej oraz murów oporowych fosy, remoncie oraz odbudowie masywów ziemnych stoku i przeciwstoku fosy”
5)Zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego – umowa podstawowa została zawarta dnia 29.07.2019 r. r.
Zgodnie z informacjami zamieszczonymi w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym, zamówienia podobne nie mogą przekroczyć 30% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego,
Przedstawione powyżej okoliczności wyczerpują przesłanki do udzielenia zamówienia podobnego w trybie zamówienia z wolnej ręki, określone w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Istniejące uwarunkowania, jak obowiązująca w tym zakresie regulacja wynikająca z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzą do jednoznacznego wniosku, że wykonanie robót polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest możliwie i zasadne, a przy tym należy je powierzyć dotychczasowemu Wykonawcy umowy.
Wykonawca zam.podst.ma zorganizowany zespół pracowników, dysponuje na miejscu wykwalifikowaną kadrą kierowniczą, która zna przedmiot zamówienia oraz daje możliwości i gwarancję wykonania przedmiotu zamówienia w możliwie szybkim terminie. Organizacja pracy przez innego wykonawcę, organizacja zaplecza budowy, zgromadzenie odpowiednich materiałów wygenerowałaby dodatkowe koszty i czas, które nie zostaną poniesione w przypadku zlecenia prac budowlanych w trybie zamówienia podobnego dotychczasowemu wykonawcy. Ponadto, z przyczyn organizacyjnych, wykonywanie w tych samych miejscach robót przez dwóch różnych wykonawców byłoby utrudnione, gdyż w celu wykonania robót przez kolejnego wykonawcę następuje ingerencja w roboty poprzednio już wykonane przez wykonawcę realizującego zamówienie podstawowe (konieczna stałaby się wówczas inwentaryzacja robót). Z uwagi na technologiczne powiązanie robót, sytuacja taka mogłaby również wywoływać wątpliwości, co do zakresu odpowiedzialności poszczególnych wykonawców.
Zlecenie zamówienia podobnego Wykonawcy zamówienia podstawowego umożliwi w szybkim tempie kontynuowanie robót budowlanych w zakresie zamówienia.
2021-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.