Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00090599/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141377 z dnia 2021-08-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI MEDYCZNE OBEJMUJĄCE PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142665904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marsa 110
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-470
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 261-815-220
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2rblog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sarb Państwa, jednostka budżetowa, podsektor rządowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI MEDYCZNE OBEJMUJĄCE PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f587984-d324-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014215/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi medyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090599/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/89/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232692,10 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne), prowadzenia dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy - 2. Regionalna Baza Logistyczna - Komenda Bazy w Warszawie.2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 63551,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne), prowadzenia dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy - 2. Regionalna Baza Logistyczna - Skład Komorowo2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 43959,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne), prowadzenia dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy - 2. Regionalna Baza Logistyczna - Skład PUSZCZA MARIAŃSKA oraz 10 Brygady Logistycznej2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 21242,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne), prowadzenia dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy - 2. Regionalna Baza Logistyczna - Skład Bezwola.2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 38432,13 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne), prowadzenia dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy - 2. Regionalna Baza Logistyczna - WT PILAWA.2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 22031,11 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne), prowadzenia dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy - 2. Regionalna Baza Logistyczna - Skład Warszawa- miejsce przechowywania POMIECHÓWEK.2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20725,56 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne), prowadzenia dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy - 2. Regionalna Baza Logistyczna - Skład Bezwola.2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 22750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62981,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62981,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECJALISTYCZNA PRZYCHODNIA LEKARSKA DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262266523
7.3.3) Ulica: ul. Nowowiejska 31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-911
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ALAB Laboratoria Sp. z o.o., ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa - Diagnostyka laboratoryjna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62981,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34419,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53827,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53827,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zespół zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591436186
7.3.3) Ulica: ul. Duboisa 68
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Ryszard Augustyn Wolff
Ostrów Mazowiecka, ul. Taczanowskiego 17
Zakres zamówienia powierzony podwykonawcy to: badanie lekarza medycyny pracy-badanie wstępne, okresowe, kontrolne, zakończone wystawienie orzeczenia osobom narażonym na promieniowanie jonizujące.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53827,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18277,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24982,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24982,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLINIKA ALFA S.C. M. Krajewski, S. Krajewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371745833
7.3.3) Ulica: ul. Polna 9B
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24982,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34586,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35617,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35617,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371960760
7.3.3) Ulica: ul. Terebelska 57-65
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY W BIAŁEJ PODLASKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY W BIAŁEJ PODLASKIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35617,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu – w zakresie zadań nr 5.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29754,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23404,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23404,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23404,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECJALISTYCZNA PRZYCHODNIA LEKARSKA DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262266523
7.3.3) Ulica: ul. Nowowiejska 31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-911
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ALAB Laboratoria Sp. z o.o., ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa - Diagnostyka laboratoryjna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23404,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu – w zakresie zadań nr 7.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4875,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13650,00
2021-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie wsparcia oraz licencji dla urządzeń Palo Alto Networks, nr postępowania: POST/K/REG/PN/2025/013/JS
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy i profilaktycznej opieki zdrowotnej dla kandydatów do pracy oraz pracowników Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP we Włoszczowie
- Wykonywanie badań potwierdzających obecność wirusów, określających stężenie wirusa B19V, badań potwierdzających obecność RNA HAV w osoczu oraz badań kwalifikacyjnych odczynników serologicznych.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz innych usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Świadczenie usług medycznych z zakresu profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - II procedura
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.