Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00088103/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00139846/01 - Wynik z dnia 2021-08-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141510 z dnia 2021-08-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi technologicznej oraz wymiana wewnętrznej instalacji hydrantowej wraz z przyłączem wodociągowym na terenie budynków Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mikolowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi technologicznej oraz wymiana wewnętrznej instalacji hydrantowej wraz z przyłączem wodociągowym na terenie budynków Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14a416ba-d024-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000832/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja drogi technologicznej oraz wymiana wewnętrznej instalacji hydrantowej wraz z przyłączem wodociagowym na terenie warsztatów szkolnych ZST w Mikołowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088103/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 354981,35 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: „Modernizacja drogi technologicznej na terenie budynków Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Pokoju 2”Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania 1 obejmuje wykonanie nowej nawierzchni jezdni i chodników z uwzględnieniem wymiany uszkodzonych elementów konstrukcji drogi w celu uzyskania prawidłowych parametrów technicznych oraz poprawienia warunków korzystania z drogi i podniesienia stanu bezpieczeństwa użytkowników.
W zakres zadania wchodzą:
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (rozebranie istniejącej nawierzchni betonowej gr. 25 cm z podbudową oraz nawierzchni bitumicznej, rozebranie istniejących chodników z płytek betonowych, demontaż krawężników i obrzeży),
b) Wymiana uszkodzonych krawężników i obrzeży,
c) Regulacja wpustów ulicznych i włazów studni rewizyjnych z wymianą obudowy,
d) Regulacja wpustów ulicznych z wymianą obudowy,
e) Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej - 4 cm AC8S + 4 cm AC11S,
f) Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej z podbudową - 4 cm AC8S + 4 cm AC11S + 25 cm podbudowa z tłucznia łamanego,
g) Wykonanie nowej nawierzchni parkingu - 8 cm kostka szara + 15/20 cm podbudowa z tłucznia łamanego,
h) Wykonanie nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej szarej gr. 8 cm,
i) Wyrównanie i uprzątnięcie przyległego terenu,
j) Wykonanie nowych trawników.
Kody zamówienia wg CPV:
45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic
Charakterystyka drogi technologicznej – stan istniejący.
Przedmiotowa droga technologiczna zlokalizowana jest pomiędzy budynkami Warsztatów Szkolnych. Posiada skomunikowanie z drogą gminną publiczną – ulica Pokoju.
Droga posiada zróżnicowaną nawierzchnię jezdni o szerokości zmiennej 3,6–9,8 m. w tym:
- nawierzchnia bitumiczna z licznymi deformacjami przekroju, wykruszeniami i łatami z asfaltu lanego – pow. 647,4 m2,
- nawierzchnia betonowa z licznymi wykruszeniami i ubytkami – pow. 668,2 m2.
Obramowanie nawierzchni jezdni stanowi krawężnik betonowy w stanie złym.
Chodniki z popękanych płytek betonowych (50x50x7 cm) o szerokościach 5,4 , 4,3 oraz 2 m. Na fragmentach obramowanie chodnika stanowią obrzeża betonowe.
Odwodnienie nawierzchni drogi i chodników odbywa się przez nadane spadki poprzeczne i podłużne oraz poprzez wpusty uliczne do kanalizacji deszczowej.
Opis rozwiązań projektowych.
Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 2a do SWZ – branża budowlana – Projekt budowlano–wykonawczy modernizacji drogi technologicznej na terenie budynków Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Pokoju 2 (przedmiar robót, projekt budowlano–wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych)
1.2. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia tj. na roboty budowlane wraz z wbudowanymi materiałami wynosi 60 miesięcy.
1.3 Przy sporządzaniu oferty należy wziąć pod uwagę, że roboty będą prowadzone na terenie czynnych obiektów Warsztatów Szkolnych, w związku z tym prowadzone roboty nie mogą skrajnie przeszkadzać w funkcjonowaniu obiektu – harmonogram realizacji robót musi być uzgodniony z Zamawiającym i przedstawicielem Zamawiającego. Należy przewidzieć umożliwienie wejścia do budynku dydaktycznego przynajmniej jednym wejściem.
1.4 Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenie w całości przedmiotu zamówienia, w tym ubezpieczenie terenu budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowlane t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami ( bez franszyzy redukcyjnej lub z franszyzą redukcyjną nie wyższą niż 5% wartości kontraktu - sumy ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej: deliktowej i kontraktowej, na sumę nie mniejszą niż kwota wynagrodzenia brutto, wynikająca z oferty wykonawcy , na okres od dnia zawarcia umowy do czasu odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 279804,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: „Wymiana wewnętrznej instalacji hydrantowej wraz z przyłączem wodociągowym w budynkach Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Pokoju 2”Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania 2 obejmuje wykonanie nowej wewnętrznej instalacji hydrantowej (wody do celów przeciwpożarowych) w celu uzyskania prawidłowych parametrów technicznych oraz wymiana przyłącza wodociągowego.
W zakres zadania wchodzą:
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (demontaż istniejącej instalacji hydrantowej i przyłącza wodociągowego),
b) Wykonanie nowej wewnętrznej instalacji hydrantowej z rur stalowych DN32 i DN50,
c) Wykonanie nowego przyłącza wodociągowego z rury PE 100 mm,
d) Wyrównanie i uprzątnięcie terenu,
e) Odtworzenie trawników.
Kody zamówienia wg CPV:
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
Charakterystyka – stan istniejący.
Do budynku Warsztatów Szkolnych woda na cele socjalne i ppoż. jest doprowadzona istniejącym przyłączem wodnym podłączonym do miejskiej sieci wodociągowej. Zestaw główny wodomierzowy zlokalizowany jest w studni wodomierzowej oddalonej od budynku o ok. 60 m. Przyłącze wody do budynku znajduje się w kanale technicznym.
W budynku obecnie nie jest wykonany rozdział instalacji na instalację socjalną i przeciwpożarową - hydrantową.
Opis rozwiązań projektowych.
a) Wymiana skorodowanego przyłącza wodociągowego na rurę PE 100,
b) Pomiary oraz wytyczenie tras prowadzenia projektowanych przewodów,
c) Demontaż istniejącej instalacji wodnej oraz szafek z zaworami hydrantowymi DN52,
d) Montaż rur ochronnych,
e) Wykonanie mocowań przewodów instalacji wodnych ppoż.
f) Ułożenie przewodów instalacji ppoż wraz z ich mocowaniem poprzez połączenia gwintowane
g) Montaż podejść, pionów oraz zabudowa uzbrojenia (wewnętrznych hydrantów DN25),
h) Montaż armatury zwrotno-odcinającej,
i) Montaż przejść oddzielenia ppoż.
j) Wykonanie prób szczelności i badań,
k) przeprowadzenie regulacji hydraulicznej instalacji hydrantowej,
l) Wykonanie płukania instalacji,
m) Oznaczenie instalacji,
n) Zabezpieczenie rury do zaworu w budynku – klasa EI 60
o) Roboty murarskie i wykończeniowe.
Szczegółowy zakres robót objętych przetargiem określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 2b do SWZ– branża instalacyjna – Projekt techniczny wewnętrznej instalacji wodnej do celów przeciwpożarowych na terenie budynków Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Pokoju 2 (przedmiar robót, projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych)
1.2. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia tj. na roboty budowlane wraz z wbudowanymi materiałami wynosi 60 miesięcy.
1.3 Przy sporządzaniu oferty należy wziąć pod uwagę, że roboty będą prowadzone na terenie czynnych obiektów Warsztatów Szkolnych, w związku z tym prowadzone roboty nie mogą skrajnie przeszkadzać w funkcjonowaniu obiektu – harmonogram realizacji robót musi być uzgodniony z Zamawiającym i przedstawicielem Zamawiającego. Należy przewidzieć umoż-liwienie wejścia do budynku dydaktycznego przynajmniej jednym wejściem.
1.4 Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenie w całości przedmiotu zamówienia, w tym ubezpieczenie terenu budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowlane t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami ( bez franszyzy redukcyjnej lub z franszyzą redukcyjną nie wyższą niż 5% wartości kontraktu - sumy ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej: deliktowej i kontraktowej, na sumę nie mniejszą niż kwota wynagrodzenia brutto, wynikająca z oferty wykonawcy , na okres od dnia zawarcia umowy do czasu odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 75176,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARSEM Marcin Piaszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542462428
7.3.3) Ulica: Przyjaźni 13/2
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-866
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114390,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114390,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MAGNAT MAGDALENA HALEMBA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492202998
7.3.3) Ulica: TYSIĄCLECIA 9/1
7.3.4) Miejscowość: OŚWIĘCIM
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA MAGNAT MAGDALENA HALEMBA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA MAGNAT MAGDALENA HALEMBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114390,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-152021-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego
- Budowa oświetlenia na ul. Bolesława Śmiałego w Mikołowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyburzenie budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
- Budowa doświetlenia dwunastu przejść dla pieszych - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego etap II, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa doświetlenia pięciu przejść dla pieszych - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego etap I ul. Okrzei 2 szt., ul. św. Wojciecha 3 szt. w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Świerkowej w Mikołowie
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Dubienka
- ,, Modernizacja świetlicy wiejskiej w Daszowie,,
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.