Og³oszenie z dnia 2025-03-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. ¦wierkowej w Miko³owie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miko³ów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mikolow.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. ¦wierkowej w Miko³owie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5c6e7d1e-34d4-489b-8f8b-82ef5572d1f2
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00151380
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00016910/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Przebudowa ul. ¦wierkowej w Miko³owie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://mikolow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej – platformy https://mikolow.ezamawiajacy.pl
Porozumiewanie siê z Zamawiaj±cym w inny sposób ni¿ opisany powy¿ej jest niedopuszczalne i nie wywiera ¿adnych skutków faktycznych ani prawnych.
Za datê wp³ywu ofert, o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania na serwerach platformy.
Ofertê, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jako za³±cznik.
Korzystanie z platformy jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 7.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, loguje siê do systemu na subdomenie: https://mikolow.ezamawiajacy.pl, wyszukuje odpowiednie postêpowanie, wybiera opcjê „Przyst±p do postêpowania”. W dalszej kolejno¶ci zostaje poinformowany o mo¿liwo¶ci za³o¿enia bezp³atnego konta lub zalogowania do konta ju¿ istniej±cego. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego – podaje adres e-mail, ustanawia has³o, powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
Rejestracja konta nastêpuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym
w potwierdzeniu lub je¿eli u¿ytkownik nie skontaktuje siê telefoniczne, konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych.
Po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ korzystania ze wszystkich funkcjonalno¶ci oferowanych przez platformê.
Szczegó³owa instrukcja dotycz±ca tworzenia konta Wykonawcy, oraz z³o¿enia oferty dostêpna jest w zak³adce „Baza Wiedzy” platformy https://mikolow.ezamawiajacy.pl
Wykonawca ma dostêp do formularzy umo¿liwiaj±cych wykonanie wszystkich czynno¶ci w postêpowaniu, a w szczególno¶ci z³o¿enia oferty.
Przed terminem sk³adania ofert wykonawca ma mo¿liwo¶æ wycofania b±d¼ zmiany oferty (poprzez jej wycofanie oraz z³o¿enie nowej oferty – z uwagi na zaszyfrowan± ofertê brak mo¿liwo¶ci edycji z³o¿onej oferty).
Dokumenty elektroniczne w tym oferta, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± jako za³±czniki, formularz oferty pod rygorem niewa¿no¶ci musi byæ z³o¿ony jako za³±cznik w formie elektronicznej
z podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
We wszelkiej korespondencji elektronicznej zwi±zanej z postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem identyfikacyjnym:
TP1.6-2025
7.4. Wymagania techniczne:
- Oferta w formie elektronicznej - opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym winna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w formacie danych .doc, .docx, .odt, .xls, .ods, .xml (jako efekt podpisania dokumentu tekstowego podpisem zaufanym), pdf., txt, .7zip, .7z.
Nale¿y zwróciæ uwagê, ¿e w przypadku gdy dla wa¿no¶ci sk³adanych o¶wiadczeñ (oferta jest o¶wiadczeniem wykonawcy) wymagane jest wspó³dzia³anie dwóch lub wiêcej osób, ka¿da z nich jest zobowi±zana do z³o¿enia odpowiednio kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
- Dokumenty wymagane przez Zamawiaj±cego opisane w SWZ lub og³oszeniu o zamówieniu, winny byæ za³±czone w formie plików w formacie odpowiednio .xml (tylko dla dokumentów podpisanych profilem zaufanym), .doc, .docx, .odt, .xls, .ods, pdf., txt, .7zip, .7z.
- Wymagania sprzêtowe – aplikacyjne dla wykonawcy:
a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
d) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki
w formacie .pdf.
- Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
7.5. Maksymalny rozmiar przesy³anych plików wynosi 2 GB.
Kontakt z operatorem platformy:
Telefon: +48 22 257 22 23, w godzinach od 9:00 do 17:00,
e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miko³ów z siedzib± 43-190 Miko³ów, Rynek 16, reprezentowan± przez Burmistrza Miko³owa;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w jest Grzegorz Szymañski – tel. 32 3248422,
e-mail grzegorz.szymanski@mikolow.eu;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z ustaw± Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je-¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP1.6-2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac:
a) Droga:
- W ramach zamierzenia inwestycyjnego przewiduje siê rozbudowê ulicy ¦wierkowej na d³ugo¶ci ok. 211 m. od skrzy¿owania z ul. Sadow± do skrzy¿owania z ul. Paprotek - boczn±. Rozbudowa ulicy ¦wierkowej obejmuje wykonanie ca³ej konstrukcji jezdni dostosowanej do istniej±cego natê¿enia ruchu (KR 1) oraz warunków gruntowo-wodnych tj. grupy no¶no¶ci G4, ograniczonej z obu stron krawê¿nikiem betonowym 15x22 cm wystaj±cym 4 cm ponad nawierzchniê jezdni. Zaprojektowano jezdniê z betonu asfaltowego o szeroko¶ci od 3,5 do 5,0 m uwzglêdniaj±c poszerzenia na ³ukach poziomych W KM od 0+100,00 do 0+125,00 zaprojektowano mijankê. Ponadto projektuje siê zjazdy indywidualne do posesji gospodarstw rolnych znajduj±cych siê wzd³u¿ ul. ¦wierkowej. Rozbudowa ul. ¦wierkowej wymaga³a bêdzie jednostronnego poszerzenia granic pasa drogowego. Zaprojektowano te¿ wyniesione skrzy¿owanie.
- W ramach rozbudowy ul. ¦wierkowej przewidziano budowê kanalizacji deszczowej (jako kontynuacjê kanalizacji deszczowej w istniej±cym odcinku ul. ¦wierkowej) z pod³±czeniem do istniej±cej studni K444 . Zaprojektowano 11 studni betonowych, w³azowych, o ¶rednicy wewnêtrznej 1200 mm, wykonane z elementów prefabrykowanych. W³azy studzienek kanalizacyjnych wykonane winny byæ z ¿eliwa sferoidalnego o ¶rednicy równej 600 mm
z monolitycznie odlanym logo miasta Miko³ów, typu ciê¿kiego (klasa D400).
- Zaprojektowano 8 wpustów betonowych o ¶rednicy wewnêtrznej 500 mm, wykonane z elementów prefabrykowanych oraz 8 wpustów betonowych ø500 (wewn.).
- Parametry techniczne projektowanej drogi:
klasa drogi - D
kategoria drogi - gminna
kategoria ruchu - KR1
prêdko¶æ projektowa - Vp = 30 km/h
szeroko¶æ jezdni - 3,5 m - 5,0 m
b) O¶wietlenie uliczne:
Budowa sieci o¶wietlenia ulicznego – 9 s³upów z oprawami LED.
c) Przebudowa sieci elektroenergetycznych.
d) Tymczasowa i Docelowa organizacja ruchu.
e) Przygotowanie niezbêdnych dokumentów do zg³oszenia zakoñczenia budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
f) Sporz±dzenie dokumentacji odbiorowej w wersji papierowej oraz elektronicznej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
15.1. Warunki podmiotowe:15.1.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
15.1.1.1. Posiadaj± zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym – s± wpisani do rejestru handlowego lub zawodowego: nie dotyczy
15.1.1.2. Posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: nie dotyczy.
W/w warunek jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ug, do których te zdolno¶ci s± wymagane.
15.1.1.3. Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy.
15.1.1.4. Posiadaj± zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±:
1) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie drogi o jezdni z mieszanek mineralno-asfaltowych o warto¶ci min. 700 000,00 z³ brutto. Zamawiaj±cy nie uznaje robót polegaj±cych na wykonaniu wy³±cznie: przepustów, umacniania rowów, budowy chodników, dróg rowerowych, o¶wietlenia ulicznego, mostów, wiaduktów, estakad, skrzy¿owañ.
2) skieruj± do realizacji zamówienia:
- 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 16.1. Stosownie do zapisu art. 273 ust. 1 ustawy zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
14.4 Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13.04.2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (DzU z 2022, poz. 835) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
- wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci.
W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiaj±cy odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertê takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty wstêpnej, oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w konkursie, nie zaprasza do z³o¿enia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 16.2. Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, aktualne na dzieñ sk³adania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia te sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostepniaj±cych zasoby wykonawca za³±cza równie¿ o¶wiadczenia podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
16.3. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
16.3.1. wykazu robót budowlanych (wskazanych w pkt 15.1.1.4 ppkt 1), wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
16.3.2. wykazu osób (wskazanych w pkt 15.1.1.4 ppkt 2), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
11.2.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.11.2.2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi lub roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
11.2.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi lub roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
11.2.4. W przypadku, o którym mowa w ust. 11.2.2 i 11.2.3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi lub roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy wchodz±cy w sk³ad konsorcjum.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie:1) zmian w zakresie finansowym:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, z tym zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie do wysoko¶ci obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia,
z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, z tym zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie;
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, z tym zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobligowany ponie¶æ w przypadku zmiany przepisów dotycz±cych zasad gromadzenia lub wp³at podstawowych finansowanych przez podmiot zatrudniaj±cy do pracowniczych planów kapita³owych w odniesieniu do osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie;
e) zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia,
z tym zastrze¿eniem, ¿e:
– minimalny poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów, uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 % w stosunku do cen lub kosztów wskazanych w ofercie Wykonawcy z³o¿onej w postêpowaniu o przedmiotowe zamówienie;
– maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy, to ³±cznie 10 % w stosunku do warto¶ci wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 6 ust. 2 umowy;
- zmiana mo¿e nast±piæ jeden raz w okresie realizacji przedmiotu Umowy, najwcze¶niej po up³ywie 6 miesiêcy od zawarcia niniejszej Umowy, poprzez zestawienie cen materia³ów i kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia oraz wska¼nika zmiany ceny produkcji budowlano-monta¿owej og³oszonego w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, ustalonego w stosunku do miesi±ca, w którym zosta³a z³o¿ona oferta Wykonawcy w przedmiotowym postêpowaniu o zamówienie publiczne. Zmiana wynagrodzenia mo¿e polegaæ zarówno na jego wzro¶cie jak i obni¿eniu.
2) Zmiany zakresu/sposobu realizacji ¶wiadczenia, w przypadku:
a) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych zwi±zanych z istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ¶ciany szczelne itp.) skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych lub materia³owych;
b) wycofania z produkcji materia³ów przyjêtych w dokumentacji projektowej;
c) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane
w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji
lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-04 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://mikolow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-04 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Dalszy ci±g opisu zmian w umowie wskazanych w sekcji VII.7.4)3) Zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, o którym mowa w §2, w przypadku:
a) dzia³ania organów administracji lub gestorów sieci zwi±zanego z przekroczeniem okre¶lonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.;
b) w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot Umowy lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych stanowi±cych przedmiotu Umowy przez organ administracji publicznej, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
c) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
d) konieczno¶ci realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego, wynikaj±cych z art. 36a ust. 1 Ustawy Prawo budowlane lub powoduj±cych wstrzymanie
lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych Przedmiotu Umowy
e) w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady deszczu nawalnego, ¶niegu, temperatury powy¿ej +30 C, temperatury poni¿ej -2 C) powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie ca³o¶ci wykonywanych robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot Umowy, w okresie d³u¿szym ni¿ 3 nastêpuj±ce po sobie dni kalendarzowe. Podstaw± udokumentowania zaistnienia zdarzenia wynikaj±cego z warunków atmosferycznych bêdzie pisemna informacja np. z Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej za³±czona do dziennika budowy i potwierdzona pisemnie przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
f) wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów, które mog± skutkowaæ w ¶wietle dotychczasowych za³o¿eñ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
g) wyst±pienia warunków terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w Dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
h) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa lub z powodu wprowadzenia w trakcie wykonywania Przedmiotu Umowy nowo¶ci technicznych
lub technologicznych korzystnych dla Zamawiaj±cego, a celowych do wprowadzenia w Przedmiocie Umowy
i) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
k) wyst±pienia Si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci np.: wojna, po¿ar, atak terrorystyczny, epidemia itp. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej. Termin wykonania przed³u¿a siê o czas trwania si³y wy¿szej.
Dalsze informacje dot. zmian umowy zawarto w § 14 wzoru umowy
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Budowa do¶wietlenia piêciu przej¶æ dla pieszych - Poprawa bezpieczeñstwa niechronionych uczestników ruchu drogowego etap I ul. Okrzei 2 szt., ul. ¶w. Wojciecha 3 szt. w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. ¦wierkowej w Miko³owie
- Dostawa materia³ów opatrunkowych i nici chirurgicznych
- Kompleksowa przebudowa os. Mickiewicza w Miko³owie - etap zachodni
- Zakup i dostawa urz±dzeñ sieciowych na wyposa¿enie jednostek organizacyjnych Gminy Miko³ów-Centrum Us³ug Wspólnych w Miko³owie oraz jednostek obs³ugiwanych w ramach Programu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Razem dla Bujakowa - czyli dla ka¿dego co¶ dobrego - budowa sceny (Bud¿et Obywatelski) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wêz³a cieplnego c.o. w budynku Zespo³u Szkó³ Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej przy ul. Poniatowskiego 1 w Widawie
- Budowa hali maszyn z zakupem ziemi
- Przebudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej w Przêsocinie - etap III
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Skrzyszowie
- Budowa oznakowanego przej¶cia dla pieszych w ci±gu ulicy Ko¶ciuszki w Bojszowie w rejonie ul. Ko¶cielnej
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.