Ogłoszenie z dnia 2023-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00407314/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
- 2022/BZP 00407316/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-24
- 2022/BZP 00411968/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-26
- 2022/BZP 00414195/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury SP ZOZ w Obornikach, w tym: wykonanie nowego ogrodzenia, wykonanie wiaty przy wjeździe i wiaty dla karetek oraz wykonanie wiaty na pojemniki do odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306609
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna
1.5.2.) Miejscowość: Oborniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzp.powiatobornicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatobornicki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury SP ZOZ w Obornikach, w tym: wykonanie nowego ogrodzenia, wykonanie wiaty przy wjeździe i wiaty dla karetek oraz wykonanie wiaty na pojemniki do odpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1ef5fcd-53c6-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053829/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa i przystosowanie infrastruktury szpitalnej w zwiazku z COVID-19
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407314/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 482984,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – II etap (dotyczy ogrodzenia)Przedmiotem zamówienia w zakresie tej części są roboty budowlane polegające na rozbiórce starego i wykonaniu nowego ogrodzenia wraz bramą, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury SP ZOZ w Obornikach poprzez dostosowanie prosektorium do potrzeb placówki oraz adaptacja istniejącego budynku na potrzeby zaplecza magazynowego i archiwum szpitalnego wraz z budową miejsc stacjonowania karetek pogotowia ratunkowego i przebudową zaplecza komunikacyjnego i parkingowego”.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
Przedmiar robót stanowi integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 119816,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – III etap (dotyczy wiaty przy wjeździe i wiaty dla karetek)Przedmiotem zamówienia w zakresie tej części są roboty budowlane polegające na wykonaniu wiaty przy wjeździe oraz wiaty dla karetek, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury SP ZOZ w Obornikach poprzez dostosowanie prosektorium do potrzeb placówki oraz adaptacja istniejącego budynku na potrzeby zaplecza magazynowego i archiwum szpitalnego wraz z budową miejsc stacjonowania karetek pogotowia ratunkowego i przebudową zaplecza komunikacyjnego i parkingowego”.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
Przedmiar robót stanowi integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.5.) Wartość części: 282328,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – IV etap (dotyczy wiaty na pojemniki z odpadami)Przedmiotem zamówienia w zakresie tej części są roboty budowlane polegające na wykonaniu wiaty na pojemniki do odpadów, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury SP ZOZ w Obornikach poprzez dostosowanie prosektorium do potrzeb placówki oraz adaptacja istniejącego budynku na potrzeby zaplecza magazynowego i archiwum szpitalnego wraz z budową miejsc stacjonowania karetek pogotowia ratunkowego i przebudową zaplecza komunikacyjnego i parkingowego”.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
Przedmiar robót stanowi integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.5.) Wartość części: 80838,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225567,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225567,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRB ADAM Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361766343
7.3.3) Ulica: Romana Maya 28
7.3.4) Miejscowość: Szamotuły
7.3.5) Kod pocztowy: 64-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRB ADAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRB ADAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225567,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w zakresie części wskazanej powyżej, została złożona jedna oferta.
W dniu 14 listopada 2022 roku dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, a następnie w dniu 23 stycznia 2023 roku, Wykonawca został zaproszony do podpisania umowy. W treści zaproszenia do podpisania umowy, Zamawiający wskazał, że podpisania umowy, odbędzie się w dniu 24 stycznia 2023 roku o godz. 12:00, w siedzibie Zamawiającego.
Jednocześnie Zamawiający w zaproszeniu do podpisania umowy wskazał, że nie stawienie się lub brak wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w terminie wskazanym w zaproszeniu, oznaczać będzie uchylenie się od zawarcia umowy.
Do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego w zaproszeniu do podpisania umowy, Wykonawca nie stawił się oraz nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 Ustawy.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 7 Ustawy w zw. z art. 263 Ustawy.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu, w zakresie części wskazanej powyżej, została złożona jedna oferta.
W dniu 14 listopada 2022 roku dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, a następnie w dniu 23 stycznia 2023 roku, Wykonawca został zaproszony do podpisania umowy. W treści zaproszenia do podpisania umowy, Zamawiający wskazał, że podpisania umowy, odbędzie się w dniu 24 stycznia 2023 roku o godz. 12:00, w siedzibie Zamawiającego.
Jednocześnie Zamawiający w zaproszeniu do podpisania umowy wskazał, że nie stawienie się lub brak wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w terminie wskazanym w zaproszeniu, oznaczać będzie uchylenie się od zawarcia umowy.
Do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego w zaproszeniu do podpisania umowy, Wykonawca nie stawił się oraz nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 Ustawy.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 7 Ustawy w zw. z art. 263 Ustawy.
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Świadczenie usług pocztowych
- Dzierżawa zbiornika kriogenicznego 3 tony na tlen medyczny ciekły wraz z parownicą i dostawą tlenu w autocysternach przez okres 24 miesięcy dla SP ZOZ w Obornikach
- "Usługi w zakresie transportu drogowego osób z niepełnosprawnością (dowozy mieszkańców Gminy Oborniki do ŚDS w Rogoźnie w 2025 r.)"
- Przebudowa układu komunikacyjnego w obrębie ulic: Ks. Szymańskiego, Marszałka Józefa Piłsudskiego i Adama Mickiewicza w Obornikach.
- Przebudowa pomieszczenia w budynku starostwa na Terenowy Punkt Paszportowy
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- SZP/242-237/2024 Częściowy remont i konserwacja elewacji zachodniej budynku Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy pl. Piastowskim 25
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.