Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00109504/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Część II – Dostawa środków do utrzymania czystości powierzchni okołobasenowych (plaż) na potrzeby Kompleksu Obiektów Basenowych (KOB)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ELBLĄGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000662959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.elblag.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.elblag.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7321461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część II – Dostawa środków do utrzymania czystości powierzchni okołobasenowych (plaż) na potrzeby Kompleksu Obiektów Basenowych (KOB)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf460ca0-b422-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064138/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Część II – Dostawa środków do utrzymania czystości powierzchni okołobasenowych (plaż) na potrzeby Kompleksu Obiektów Basenowych (KOB) MOSiR w Elblągu w okresie 12 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2610.1.2023.OS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20440,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości powierzchni okołobasenowych (plaż) na potrzeby Kompleksu Obiektów Basenowych (KOB) MOSiR w Elblągu.
2. Miejsce i czas dostawy:
1) Wykonawca dostarczać będzie towary bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu cząstkowym Zamawiającego obiektów znajdujących się na terenie miasta Elbląg, tj.:
a) CRW „Dolinka” 82-300 Elbląg ul. Moniuszki 25,
b) Kryta Pływalnia 82-300 Elbląg ul. Robotnicza 68.
2) Dostawa towaru następować będzie w ciągu maksymalnie 7 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz w pojemnikach Wykonawcy.
3) Wykonawca zobowiązany będzie do rozładowania towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia, co Wykonawca akceptuje.
3. Dostawa przedmiotu umowy będzie realizowana według bieżących potrzeb Zamawiającego, w częściach, na podstawie pisemnych zamówień cząstkowych, określających rodzaj i ilość asortymentu, zgodnie z Wykazem asortymentowo-ilościowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawnaArt. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Art. 255
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymagał w poz. 6 w Załączniku do Formularza Ofertowego –Wykazie asortymentowo-ilościowym produktu –„ Płynnego preparatu do czyszczenia drewnianych elementów sauny: ścian, ławek, podestów, zachowującego naturalny kolor, nie powodującego odbarwienia drewna, zawierającego aktywny tlen, który rozjaśnia i czyści drewno, nie pozostawiającego osadów, nie zawierającego alkoholu oraz podczas stosowania w małych kabinach nie powodującego zagrożenia wdychania szkodliwych związków” o minimalnej dacie ważności produktu – 10 miesięcy od dnia potwierdzenia przez Strony odbioru dostawy bez uwag.
Podczas badania otrzymanych ofert zauważono, że zaproponowane przez Wykonawców produkty mają maksymalnie 6-miesięczną datę ważności liczoną od daty produkcji. Po ponownym przeanalizowaniu produktów dostępnych na rynku, okazało się, że na rynku nie ma dostępnych płynnych produktów do czyszczenia i dezynfekcji drewnianych elementów sauny z datą ważności wymaganą pierwotnie przez Zamawiającego, tj. co najmniej 10 miesięcy. Z uwagi na wymagania Zamawiającego, aby produkt ten oparty był na bazie aktywnego chloru, data ważności tego typu produktów wynosi maksymalnie 6 miesięcy od daty produkcji.
W tym stanie rzeczy Załącznik do Formularza Ofertowego –Wykaz asortymentowo-ilościowy posiada niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- KURS PRAWA JAZDY KATEGORII C DLA ŻOŁNIERZY
- Część II - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres od 01.08.2024 r. do 31.07.2025 r."
- ZP/19/2024 Dostawa aparatu USG z funkcją Dopplera
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Obiektów Basenowych MOSiR w Elblągu
- ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU I BRANIEWIE.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup środków czystości
- Dostawy do magazynu Zamawiającego środków czystości, dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia łazienek
- Część II - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres od 01.08.2024 r. do 31.07.2025 r."
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Dostawy środków czystości
- Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości dla Politechniki Lubelskiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.