eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Część II - Dostawa środków do utrzymania czystości powierzchni okołobasenowych (plaż) na potrzeby Kompleksu Obiektów Basenowych (KOB)



Ogłoszenie z dnia 2023-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Część II – Dostawa środków do utrzymania czystości powierzchni okołobasenowych (plaż) na potrzeby Kompleksu Obiektów Basenowych (KOB)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ELBLĄGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000662959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.elblag.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.elblag.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/732146

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część II – Dostawa środków do utrzymania czystości powierzchni okołobasenowych (plaż) na potrzeby Kompleksu Obiektów Basenowych (KOB)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf460ca0-b422-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064138/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Część II – Dostawa środków do utrzymania czystości powierzchni okołobasenowych (plaż) na potrzeby Kompleksu Obiektów Basenowych (KOB) MOSiR w Elblągu w okresie 12 miesięcy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.2610.1.2023.OS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20440,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości powierzchni okołobasenowych (plaż) na potrzeby Kompleksu Obiektów Basenowych (KOB) MOSiR w Elblągu.
2. Miejsce i czas dostawy:
1) Wykonawca dostarczać będzie towary bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu cząstkowym Zamawiającego obiektów znajdujących się na terenie miasta Elbląg, tj.:
a) CRW „Dolinka” 82-300 Elbląg ul. Moniuszki 25,
b) Kryta Pływalnia 82-300 Elbląg ul. Robotnicza 68.
2) Dostawa towaru następować będzie w ciągu maksymalnie 7 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz w pojemnikach Wykonawcy.
3) Wykonawca zobowiązany będzie do rozładowania towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia, co Wykonawca akceptuje.
3. Dostawa przedmiotu umowy będzie realizowana według bieżących potrzeb Zamawiającego, w częściach, na podstawie pisemnych zamówień cząstkowych, określających rodzaj i ilość asortymentu, zgodnie z Wykazem asortymentowo-ilościowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna
Art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Art. 255
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.”

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymagał w poz. 6 w Załączniku do Formularza Ofertowego –Wykazie asortymentowo-ilościowym produktu –„ Płynnego preparatu do czyszczenia drewnianych elementów sauny: ścian, ławek, podestów, zachowującego naturalny kolor, nie powodującego odbarwienia drewna, zawierającego aktywny tlen, który rozjaśnia i czyści drewno, nie pozostawiającego osadów, nie zawierającego alkoholu oraz podczas stosowania w małych kabinach nie powodującego zagrożenia wdychania szkodliwych związków” o minimalnej dacie ważności produktu – 10 miesięcy od dnia potwierdzenia przez Strony odbioru dostawy bez uwag.
Podczas badania otrzymanych ofert zauważono, że zaproponowane przez Wykonawców produkty mają maksymalnie 6-miesięczną datę ważności liczoną od daty produkcji. Po ponownym przeanalizowaniu produktów dostępnych na rynku, okazało się, że na rynku nie ma dostępnych płynnych produktów do czyszczenia i dezynfekcji drewnianych elementów sauny z datą ważności wymaganą pierwotnie przez Zamawiającego, tj. co najmniej 10 miesięcy. Z uwagi na wymagania Zamawiającego, aby produkt ten oparty był na bazie aktywnego chloru, data ważności tego typu produktów wynosi maksymalnie 6 miesięcy od daty produkcji.
W tym stanie rzeczy Załącznik do Formularza Ofertowego –Wykaz asortymentowo-ilościowy posiada niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.