eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Zakup środków czystości



Ogłoszenie z dnia 2024-06-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup środków czystości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup środków czystości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59b51bc1-2328-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070998/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Zakup środków czystości

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.powiatchelmski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 61 ust. 1
ustawy, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zamówień
publicznych, zwanej dalej „Platformą”, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.powiatchelmski.pl.
2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (nie dotyczy czynności złożenia oferty), może odbywać sie również za
pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem zamowieniapubliczne@powiatchelmski.pl, którą należy traktować wyłącznie jako
„awaryjną“, w przypadku problemów technicznych.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 67
ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet
Explorer;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez
Wykonawcę.
2. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie podaje następujące informacje na temat
specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
1) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls,
ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip,
7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLen,
2) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych
ZETO PZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku
dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
3. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy
Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
4. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z SWZ niniejszego postępowania i złożyć ofertę zgodnie z jej wymaganiami.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwie tnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO"
Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu
2) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:
„Zakup środków czystości" prowadzonym w trybie podstawowym;
3) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych , dalej „ustawa Pzp”;
4) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
1) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
2) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich
zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
3) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przysługuje:
1) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO pra wo do usunięcia danych osobowych;
2) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z
RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 3 , 00 193
Warszawa.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 3 rozporządzenia
2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od
osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mo wa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz ądzenia 2016/679, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie
Zamówień Publicznych, prawa, o k tórych mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679,
są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OG.272.1.27.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej
w Nowinach , w ramach którego należy realizować sukcesywne dostawy środków
czystości do Domu Pomocy Społecznej w Nowinach, Nowiny 101, 22 105 Okszów

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39831000-6 - Preparaty piorące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

33711900-6 - Mydło

39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia

39811100-1 - Odświeżacze powietrza

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39224310-4 - Szczotki toaletowe

18930000-7 - Worki i torby

39831200-8 - Detergenty

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

39831220-4 - Środki odtłuszczające

39224320-7 - Gąbki

33711610-6 - Szampony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna oferty Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.
2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: cena- 60 %,
termin realizacji dostaw- 40 %
1) Kryterium „cena”:
W kryterium „cena” oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje
najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
P1= najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu/ cena badanej oferty x 60
gdzie:
P1 – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto
2) Kryterium „termin realizacji dostaw”:
W kryterium „termin realizacji dostaw” oceniany będzie zaoferowany termin realizacji dostaw zgodnie z: w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 0,00 pkt, w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 20,00 pkt, w terminie 1 dnia roboczego od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 40,00 pkt
UWAGA: Nie podanie w ofercie terminu realizacji dostaw skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca deklaruje termin realizacji dostaw: 3 dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową. Zaoferowanie terminu dłuższego, niż maksymalny (3
dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową) lub zaoferowanie terminu innego niż określone w tabeli skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
3. Łączna ilość punktów otrzymanych przez Wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach i wagach
danego kryterium:
PO = P1 + P2
gdzie:
PO – suma punktów przyznanych danej ofercie,
P1 – punkty w kryterium „cena”
P2 – punkty w kryterium „termin realizacji dostaw”
4. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najwyższą łączną punktacją, tj. przedstawiającą najkorzystniejszy bilans
kryteriów oceny ofert.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej
Rejowcu , w ramach którego należy realizować sukcesywne dostawy środków
czystości do Domu Pomocy Społecznej w Rejowcu, ul. Przemysłowa 4, 22 360
Rejowiec

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39831000-6 - Preparaty piorące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

39831220-4 - Środki odtłuszczające

39811100-1 - Odświeżacze powietrza

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna oferty Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.
2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: cena- 60 %,
termin realizacji dostaw- 40 %
1) Kryterium „cena”:
W kryterium „cena” oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje
najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
P1= najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu/ cena badanej oferty x 60
gdzie:
P1 – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto
2) Kryterium „termin realizacji dostaw”:
W kryterium „termin realizacji dostaw” oceniany będzie zaoferowany termin realizacji dostaw zgodnie z: w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 0,00 pkt, w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 20,00 pkt, w terminie 1 dnia roboczego od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 40,00 pkt
UWAGA: Nie podanie w ofercie terminu realizacji dostaw skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca deklaruje termin realizacji dostaw: 3 dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową. Zaoferowanie terminu dłuższego, niż maksymalny (3
dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową) lub zaoferowanie terminu innego niż określone w tabeli skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
3. Łączna ilość punktów otrzymanych przez Wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach i wagach
danego kryterium:
PO = P1 + P2
gdzie:
PO – suma punktów przyznanych danej ofercie,
P1 – punkty w kryterium „cena”
P2 – punkty w kryterium „termin realizacji dostaw”
4. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najwyższą łączną punktacją, tj. przedstawiającą najkorzystniejszy bilans
kryteriów oceny ofert.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup środków czystości dla Zespołu Szkół
w Siedliszczu , w ramach którego należy realizować sukcesywne dostawy środków
czystości do Zespołu Szkół w Siedliszczu, ul. Szkolna 64 , 22 130 Siedliszcze

4.2.6.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39811300-3 - Odświeżacze

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39831000-6 - Preparaty piorące

39831220-4 - Środki odtłuszczające

39831240-0 - Preparaty czyszczące

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna oferty Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.
2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: cena- 60 %,
termin realizacji dostaw- 40 %
1) Kryterium „cena”:
W kryterium „cena” oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje
najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
P1= najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu/ cena badanej oferty x 60
gdzie:
P1 – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto
2) Kryterium „termin realizacji dostaw”:
W kryterium „termin realizacji dostaw” oceniany będzie zaoferowany termin realizacji dostaw zgodnie z: w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 0,00 pkt, w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 20,00 pkt, w terminie 1 dnia roboczego od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 40,00 pkt
UWAGA: Nie podanie w ofercie terminu realizacji dostaw skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca deklaruje termin realizacji dostaw: 3 dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową. Zaoferowanie terminu dłuższego, niż maksymalny (3
dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową) lub zaoferowanie terminu innego niż określone w tabeli skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
3. Łączna ilość punktów otrzymanych przez Wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach i wagach
danego kryterium:
PO = P1 + P2
gdzie:
PO – suma punktów przyznanych danej ofercie,
P1 – punkty w kryterium „cena”
P2 – punkty w kryterium „termin realizacji dostaw”
4. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najwyższą łączną punktacją, tj. przedstawiającą najkorzystniejszy bilans
kryteriów oceny ofert.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup środków czystości dla Specjalnego Ośrodka
Szkolno Wychowawczego w Dorohusku , w ramach którego należy realizować
sukcesywne dostawy środków czystości do Specjalnego Ośrodka Szkolno
Wychowawczego w Dorohusku, ul. Graniczna 1, 22 175 Dorohusk

4.2.6.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33764000-3 - Serwetki papierowe

39811300-3 - Odświeżacze

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39831000-6 - Preparaty piorące

39831220-4 - Środki odtłuszczające

39831240-0 - Preparaty czyszczące

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

18930000-7 - Worki i torby

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna oferty Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.
2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: cena- 60 %,
termin realizacji dostaw- 40 %
1) Kryterium „cena”:
W kryterium „cena” oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje
najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
P1= najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu/ cena badanej oferty x 60
gdzie:
P1 – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto
2) Kryterium „termin realizacji dostaw”:
W kryterium „termin realizacji dostaw” oceniany będzie zaoferowany termin realizacji dostaw zgodnie z: w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 0,00 pkt, w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 20,00 pkt, w terminie 1 dnia roboczego od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 40,00 pkt
UWAGA: Nie podanie w ofercie terminu realizacji dostaw skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca deklaruje termin realizacji dostaw: 3 dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową. Zaoferowanie terminu dłuższego, niż maksymalny (3
dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową) lub zaoferowanie terminu innego niż określone w tabeli skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
3. Łączna ilość punktów otrzymanych przez Wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach i wagach
danego kryterium:
PO = P1 + P2
gdzie:
PO – suma punktów przyznanych danej ofercie,
P1 – punkty w kryterium „cena”
P2 – punkty w kryterium „termin realizacji dostaw”
4. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najwyższą łączną punktacją, tj. przedstawiającą najkorzystniejszy bilans
kryteriów oceny ofert.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup profesjonalnych środków czystości dla
Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Dorohusku , w ramach którego
należy realizować sukcesywne dostawy profesjonalnych środków czystości do
Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Dorohusku, ul. Graniczna 1,
22 175 Dorohusk

4.2.6.) Główny kod CPV: 39831210-1 - Detergenty do zmywarek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39831250-3 - Roztwory myjące

39831230-7 - Środki rozpuszczające tłuszcze

39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna oferty Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.
2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: cena- 60 %,
termin realizacji dostaw- 40 %
1) Kryterium „cena”:
W kryterium „cena” oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje
najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
P1= najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu/ cena badanej oferty x 60
gdzie:
P1 – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto
2) Kryterium „termin realizacji dostaw”:
W kryterium „termin realizacji dostaw” oceniany będzie zaoferowany termin realizacji dostaw zgodnie z: w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 0,00 pkt, w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 20,00 pkt, w terminie 1 dnia roboczego od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 40,00 pkt
UWAGA: Nie podanie w ofercie terminu realizacji dostaw skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca deklaruje termin realizacji dostaw: 3 dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową. Zaoferowanie terminu dłuższego, niż maksymalny (3
dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową) lub zaoferowanie terminu innego niż określone w tabeli skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
3. Łączna ilość punktów otrzymanych przez Wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach i wagach
danego kryterium:
PO = P1 + P2
gdzie:
PO – suma punktów przyznanych danej ofercie,
P1 – punkty w kryterium „cena”
P2 – punkty w kryterium „termin realizacji dostaw”
4. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najwyższą łączną punktacją, tj. przedstawiającą najkorzystniejszy bilans
kryteriów oceny ofert.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup środków czystości dla Domu Dziecka w
Siedliszczu , w ramach którego należy realizować sukcesywne dostawy środków
czystości do Domu Dziecka w Siedliszczu, ul. Szkolna 66, 22 130 Siedliszcze

4.2.6.) Główny kod CPV: 33711610-6 - Szampony

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

18937100-7 - Torby do pakowania towarów

19510000-4 - Produkty z gumy

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

24311520-8 - Wodorotlenek sodu

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

33711120-4 - Środki przeciwpotne

33711400-1 - Produkty upiększające

33711410-4 - Płatki bawełniane

33711600-3 - Preparaty i artykuły do włosów

33711710-7 - Szczoteczki do zębów

33711720-0 - Pasta do zębów

33711810-8 - Kremy do golenia

33711900-6 - Mydło

33721200-2 - Maszynki do golenia

33741000-6 - Produkty do pielęgnacji rąk

33741200-8 - Płyny do rąk i ciała

33762000-9 - Chusteczki higieniczne papierowe

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33771100-6 - Podpaski lub tampony

39224200-0 - Szczotki

39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

39224310-4 - Szczotki toaletowe

39224320-7 - Gąbki

39514200-0 - Ścierki

39811100-1 - Odświeżacze powietrza

39830000-9 - Środki czyszczące

39831000-6 - Preparaty piorące

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

39831230-7 - Środki rozpuszczające tłuszcze

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna oferty Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.
2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: cena- 60 %,
termin realizacji dostaw- 40 %
1) Kryterium „cena”:
W kryterium „cena” oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje
najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
P1= najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu/ cena badanej oferty x 60
gdzie:
P1 – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto
2) Kryterium „termin realizacji dostaw”:
W kryterium „termin realizacji dostaw” oceniany będzie zaoferowany termin realizacji dostaw zgodnie z: w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 0,00 pkt, w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 20,00 pkt, w terminie 1 dnia roboczego od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową- 40,00 pkt
UWAGA: Nie podanie w ofercie terminu realizacji dostaw skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca deklaruje termin realizacji dostaw: 3 dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową. Zaoferowanie terminu dłuższego, niż maksymalny (3
dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznego oraz drogą mailową) lub zaoferowanie terminu innego niż określone w tabeli skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
3. Łączna ilość punktów otrzymanych przez Wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach i wagach
danego kryterium:
PO = P1 + P2
gdzie:
PO – suma punktów przyznanych danej ofercie,
P1 – punkty w kryterium „cena”
P2 – punkty w kryterium „termin realizacji dostaw”
4. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najwyższą łączną punktacją, tj. przedstawiającą najkorzystniejszy bilans
kryteriów oceny ofert.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup profesjonalnych środków czystości dla Domu
Dziecka w Siedliszczu , w ramach którego należy z realizować jednorazową dostawę
profesjonalnych środków czystości do Domu Dziecka w Siedliszczu, ul. Szkolna 66,
22 130 Siedliszcze

4.2.6.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33741300-9 - Środek odkażający do rąk

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna oferty Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.
2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert
1)Cena-60 %
2)Termin realizacji dostawy-40 %
1) Kryterium „cena”(P1):
W kryterium „cena” oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje
najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
P1= najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu/cena badanej oferty x 60
gdzie:
P1 – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto
2) Kryterium „termin realizacji dostawy”(P2):
W kryterium „termin realizacji dostawy” oceniany będzie zaoferowany termin realizacji dostawy (maksymalnie 14 dni od dnia
podpisania umowy). Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najkrótszy termin realizacji dostawy,
pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
P2= najkrótszy termin dostawy z ofert niepodlegających odrzuceniu/termin dostawy badanej oferty x 40
gdzie:
P2 – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za termin realizacji dostawy
UWAGA: Nie podanie w ofercie terminu realizacji dostawy skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca deklaruje termin realizacji dostawy- 14 dni od dnia podpisania umowy. Zaoferowanie terminu dłuższego niż 14 dni będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego.
3) Łączna ilość punktów otrzymanych przez Wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach i wagach
danego kryterium:
PO = P1 + P2
gdzie:
PO – suma punktów przyznanych danej ofercie,
P1 – punkty w kryterium „cena”
P2 – punkty w kryterium „termin realizacji dostawy”.
3. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najwyższą łączną punktacją, tj. przedstawiającą najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na
zasadach określonych w art. 118 ustawy oraz zamierzających powierzyć wykonanie
części zamówienia Podwykonawcom:
12. Zamawiający nie żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia,
których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, którzy nie są podmiotami
udostępniającymi zasoby, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców.
Informacja dla Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(w tym spółki
13.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
14.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
oświadczenie, o którym mowa w pkt. XV.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie . Oświadczenie to potwierdza
brak podstaw wykluczenia.
15. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umów stanowiących: załącznik
nr 3 (część numer 1), załącznik nr 3a (część numer 2), załącznik nr 3b (część numer 3),
załącznik nr 3c (część numer 4) załącznik nr 3d (część numer 5), załącznik nr 3e
(część numer 6) oraz załącznik nr 3f (część numer 7 ) do SWZ , zawierającym
projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
2.Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na
podstawie art. 454-455 ustawy oraz projektowanych postanowień umów.
3. Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu.
4. Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przenoszone bez zgody stron na rzecz osób trzecich.
5.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku.
1) zmiany przepisów prawa jeżeli wpłynie ona na zakres lub warunki wykonania przez strony
świadczeń wynikających z umowy, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i
usług,(dotyczy części 1-7 zamówienia)
2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, epidemie)
mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia, (dotyczy części 1-7
zamówienia)
3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i
usług oraz podatku akcyzowego. Stawka i kwota podatku oraz wynagrodzenia brutto
ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki
podatku, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub
zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy wynikającej ze zmniejszonej lub
zwiększonej stawki podatku dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w
dniu zmiany stawki podatku jeszcze nie zrealizowano. Zmiana następuj e na wniosek
Wykonawcy. (dotyczy części 1-6 zamówienia).
6.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku
wzrostu kosztów transportu, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy,
(dotyczy części 1-6 zamówienia).
7.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku
wzrostu kosztów zakupu poszczególnych „artykułów” u producenta, z zastrzeżeniem, że wzrost ten będzie wynosił minimum 10% w stosunku do ceny oferowanej w postępowaniu
przetargowym. (dotyczy części 1-6 zamówienia).
8.Wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji począwszy od pełnego miesiąca
kalendarzowego, od pisemnego złożenia wniosku wraz z uzasadnieniem wzrostu kosztów ze
szczegółowymi wyliczeniami ich zmian (np. w przypadku zwyżki cen „artykułów” popartymi kopiami faktur zakupu u producenta), producenta), po zatwierdzeniu go przez Zamawiającego.
9.Wykonawca może występować o waloryzację cen nie częściej niż raz na kwartał.
10.Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w wynik u waloryzacji maksymalnie do 20% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust 1 projektowanych
postanowień umowy stanowiących Załącznik 3-3e do SWZ.
11.Wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji, w stosunku do wynagrodzenia określonego w § 3 ust 1 projektowanych postanowień u mowy stanowiących Załącznik 3-3e
do SWZ, maksymalnie do poziomu wzrostu wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych (ogłaszanych przez GUS) liczonych od dnia podpisania umowy do dnia złożenia wniosku, o którym mowa w XVI.8 SWZ.
12.Postanowień umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje się od chwili osiągnięcia
limitu o którym mowa w pkt. XVI.10 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.powiatchelmski.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.