eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleU/19/2023 - Sukces. świad. usług caterin. podczas org. różn. rodz. urocz., konf. nauk., spotkań innego typu, w tym realiz. w ramach proj. unijn., na rzecz jedn. org. UO na terenie i w obiektach Zam.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
U/19/2023 - Sukces. świad. usług caterin. podczas org. różn. rodz. urocz., konf. nauk., spotkań innego typu, w tym realiz. w ramach proj. unijn., na rzecz jedn. org. UO na terenie i w obiektach Zam.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774527063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/872810

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

U/19/2023 - Sukces. świad. usług caterin. podczas org. różn. rodz. urocz., konf. nauk., spotkań innego typu, w tym realiz. w ramach proj. unijn., na rzecz jedn. org. UO na terenie i w obiektach Zam.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed0bd535-afae-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051074/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 [127] Usługi cateringowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków lista nazw projektów lub programów z których może zostać sfinansowane zamówienie została wskazana w SWZ.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041882

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: U/19/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 214814,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywne świadczenie usług cateringowych podczas organizacji różnego rodzaju uroczystości, konferencji naukowych, spotkań innego typu, w tym realizowanych w ramach projektów unijnych, na rzecz jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego na terenie i w obiektach Zamawiającego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1A do SWZ.

3. Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację przedmiotu umowy.

4. Zamawiający zastrzega, że umowa zawarta w przedmiotowym postępowaniu wygaśnie mimo niewykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (tj. wartości maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy określonego w pkt 18.13. SWZ), a po upływie terminu wskazanego w pkt. 4.1. SWZ lub w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (tj. wartości maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w pkt 18.13. SWZ) mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 4.1. SWZ.

5. Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest do sukcesywnego wykonania usługi cateringowej, po każdym bieżącym zamówieniu Zamawiającego, w terminie maksymalnie dwunastu [ 12 ] dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt. 4.4. SWZ.

6. Termin wskazany w pkt. 4.3. SWZ jest terminem maksymalnym na sukcesywne świadczenie usług cateringowych. Wykonawca w ofercie może wskazać krótszy termin, jaki potrzebuje na przygotowanie usługi, co zostało określone w kryterium oceny ofert – patrz pkt. 19 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PeKaDe Partners Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542779561

7.3.3) Ulica: Oleska 11

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-052

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.