eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoPrzedszkole Miejskie Nr 1, ul. Bohaterów Westerplatte 24 - budowa przedszkola



Ogłoszenie z dnia 2021-08-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141870 z dnia 2021-08-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przedszkole Miejskie Nr 1, ul. Bohaterów Westerplatte 24 - budowa przedszkola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedszkole Miejskie Nr 1, ul. Bohaterów Westerplatte 24 - budowa przedszkola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29a38aa8-ca9a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004015/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przedszkole Miejskie Nr 1, ul. Bohaterów Westerplatte 24 - budowa przedszkola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080477/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.43.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 2894/2 przy ul. Bohaterów Westerplatte 24 w Krośnie oraz roboty budowlane polegające na rozbiórce istniejącego na ww. działce przedszkola miejskiego nr 1, budynku gospodarczego, wiaty oraz pozostałej infrastruktury wskazanej w dokumentacji projektowej. Obręb ewidencyjny Śródmieście w Krośnie.
Charakterystyczne parametry budynku:
- powierzchnia zabudowy przedszkola – 1414,70 m2,
- powierzchnia użytkowa przedszkola – 1258,15 m2,
- kubatura – 6850,0 m3,
- powierzchnia tarasu zewnętrznego – 298.00 m2,
- powierzchnia schodów zewnętrznych – 22,00 m2,
- 6 oddziałów dla łącznej liczby dzieci 150.
Wywóz nadmiaru ziemi z wykopów samochodami do 5 ton na górną stację wyciągu narciarskiego w Czarnorzekach leży po stronie wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SWZ Projekcie budowlanym, Projektach wykonawczych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.
Uwaga: Oświetlenie zewnętrzne, stolarkę okienną i drzwiową, oraz plac zabaw należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym.
Zakres zadania nie obejmuje wykonania sieci obwodowej zewnętrznej, wyposażenia przedszkola tj. sal, administracji, wycinki drzew kolidujących
z projektowaną inwestycją.
Ponadto zakres zadania nie obejmuje również wykonania klimatyzacji poza niżej wymienionymi robotami:
W zakresie klimatyzacji należy wykonać następujące roboty:
- przewidzieć zapas i miejsce w rozdzielni i tablicach elektrycznych w celu podłączenia wszystkich 4 układów,
- wykonanie przepustów i szachtów technicznych umożliwiających przeprowadzenie zasilania i instalacji freonowej z poziomu przestrzeni sufitu podwieszanego na poziom dachu do poszczególnych urządzeń - jednostek zewnętrznych (zaizolowane
i zabezpieczone przed wpływami zewnętrznymi przejścia przez wszystkie warstwy dachowe, min 50 cm nad pokrycie),
- wykonanie rurarzu podtynkowo dla instalacji sterowników ściennych
w poszczególnych pomieszczeniach (z poziomu przestrzeni stropu podwieszanego na wysokość 1,5 m od posadzki) oraz zasilania elektrycznego urządzeń.
Zakres zadania obejmuje wykonanie elementów wyposażenia specjalnego
(ciągi komunikacyjne dla osób niedowidzących, tablica tyflograficzna
z opisami w alfabecie Braille’a z mapami dotykowymi wyposażona w dzwonek z linią doprowadzająca, tabliczki przy wejściach do pomieszczeń z alfabetem Braille’a z numeracją oraz nazwą pomieszczeń) oraz wyposażenie gastronomii kuchni wraz zapleczem technologicznym tj. pomieszczeń nr 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 z wyłączeniem zmywarko-wyparzarki oraz pieca konwekcyjnego gazowego. W ramach wykonywanych robót wykonawca zobowiązany jest do wykonania instalacji i montażu pieca konwekcyjnego elektrycznego zamontowanego w miejscu pieca gazowego, który jest w posiadaniu użytkownika obiektu o następujących parametrach (moc 11 kW, zabezpieczenie 3x16A, przyłącz do sieci elektrycznej 3NAC400VO).
2. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do:
a) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami;
c) wykonania niezbędnych prac rozbiórkowych i odtworzeniowych w przypadku zniszczenia elementów sąsiadującej infrastruktury technicznej,
d) uporządkowania terenu po zakończeniu robót,
e) wykonania pomiarów dla wykonanych instalacji oraz dostarczenia dla
Zamawiającego protokołów,
f) wykonania rozruchu technologicznego i uruchomienia systemów instalacyjnych,
g) przeprowadzenia niezbędnych odbiorów wraz z poniesieniem wszelkich opłat z tym związanych,
h) wykonania wszelkich czynności i poniesienia kosztów związanych z przyłączeniem obiektu do sieci ciepłowniczej, elektroenergetycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej w zakresie określonym w wydanych warunkach technicznych przyłączenia i umowach przyłączeniowych,
i) koordynacji robót z uwzględnieniem przyłączenia obiektu do sieci gazowej.
j) poniesienia opłat za zużycie energii i wody.
Koszt wykonania prac i materiałów wyszczególnionych w punktach 1 i 2
wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie wykonania zamówienia.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę następujących osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, w roboty: ziemne, betoniarskie, zbrojarskie, murarskie, konstrukcyjne, tynkarskie, posadzkowe, dekarskie, brukarskie, malarskie, instalacyjne elektryczne i teletechniczne oraz sanitarne, w tym m.in. wod.-kan., wentylacyjne, c.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7154446,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9196000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7154446,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SOLKAN” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962965307

7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Reja 12

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-211

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7154446,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.