eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipskoWykonanie prac projektowych dla planowanych inwestycji na drogach powiatowych na terenie powiatu lipskiego (4 zadania)



Ogłoszenie z dnia 2025-03-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie prac projektowych dla planowanych inwestycji na drogach powiatowych na terenie powiatu lipskiego (4 zadania)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230474

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Lipsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzdpl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdplipsko.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie powiatu lipskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac projektowych dla planowanych inwestycji na drogach powiatowych na terenie powiatu lipskiego (4 zadania)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e92bd95-2fdf-44e0-ae1b-a47a2e325409

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030396/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie prac projektowych dla planowanych inwestycji na drogach powiatowych na terenie powiatu lipskiego (4 zadania)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.powiatlipsko.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.powiatlipsko.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcami (oferta, składanie oświadczeń, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa
się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: dostępnego w ramach platformy do przeprowadzania postępowań :
pzp.powiatlipsko.pl 2) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się
numerem ogłoszenia w BZP lub Identyfikatorem Postępowania PZDP.TP.02.PP.2025 3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub
elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako
załączniki. 4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia
2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem
niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego 2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi
ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Małgorzata Potręć, adres email: inspektor@cbi24.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZDP.TP.02.PP.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot i zakres opracowania
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej dot. zadania „ Przebudowa drogi
powiatowej nr 1906W Czerwona- Ciepielów wraz z wykonanie chodnika na odcinku o długości 1300,00mb w miejscowości
Wielgie”.
Zakres prac projektowych obejmuje m.in.:
a) przebudowę drogi powiatowej w tym poszerzenie istniejącej jezdni do szerokości 6,0m
w uzgodnieniu z Zamawiającym,
b) zaprojektowanie wzdłuż drogi powiatowej chodnika z kostki brukowej na całej długości odcinka drogi powiatowej tj.
1300,00mb wraz ze zjazdami,
c) opracowanie PSOR uwzględniając poziome oraz pionowe oznakowanie,
d) w miarę możliwości zaprojektowanie elementów uspokojenia ruchu drogowego w obrębie Przedszkola Publicznego w m.
Wielgie.
2. Lokalizacja inwestycji
Teren objęty opracowaniem położony jest w województwie mazowieckim, powiat lipski na terenie gminy Ciepielów w
miejscowości Wielgie. Początek odcinka drogi powiatowej znajduje się na skrzyżowaniu dróg powiatowych 1906W z drogą
4519W, natomiast koniec na długości odcinka ok. 1,3km w kierunku Ciepielowa (skrzyżowanie z drogami gminnymi).
Inwestycja zlokalizowana jest na działkach ewidencyjnych nr 755, które stanowią granice pasa drogowego drogi powiatowej.
Droga przechodzi przez teren zabudowany (zabudowa zagrodowa) na końcowym odcinku drogi powiatowej w miejscowości
Wielgie oraz częściowo niezabudowany. Dokładna lokalizacja została określona na planie orientacyjnym -rys.1 lokalizacja
1906W
3. Ogólna charakterystyka obiektu
Istniejąca droga powiatowa, umożliwia dojazd do lokalnych zabudowań oraz sąsiadujących gruntów rolnych, leśnych. Droga
powiatowa nr 1906 posiada nawierzchnie bitumiczną o zmiennej szerokości średnio 5,0 m, typ półuliczny oraz drogowy
z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości do 1,0 m. Odwodnienie powierzchniowe w kierunku poboczy i dalej na
przyległy teren i do obustronnych rowów przydrożnych. Wzdłuż drogi powiatowej przebiega rów przydrożny, który należy
odmulić z namułu z uwagi na duży osad uniemożliwiający prawidłowy przepływ wód opadowych. Wzdłuż drogi
zlokalizowany jest chodnik z kostki brukowej na początku odcinka drogi powiatowej w m. Wielgie, który kwalifikuje się do
przebudowy. Pod koroną drogi powiatowej zlokalizowane są istniejące przepusty, które należy uwzględnić w przebudowie
drogi powiatowej.
4. Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
a) Projekt budowlany w ilości 4 egz.
b) Projekt techniczny w ilości 4 egz.
c) Przedmiar robót w ilości 2 egz.
d) Kosztorys inwestorski w ilości 2 egz.
e) Kosztorys ofertowy w ilości 2 egz.
f) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w ilości 2 egz.
g) Projekt stałej organizacji ruchu
h) Mapa do celów projektowych
i) Inne dokumenty, uzgodnienia niezbędne do uzyskania przez Zamawiającego zgłoszenia robót/ pozwolenia na budowę,
j) Wersja elektroniczna, edytowalna dxf, docx, ww. dokumentacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot i zakres opracowania
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej dot. zadania „ Przebudowa drogi
powiatowej nr 1922W Sienno- Długowola- Maruszów odcinek długości 4300mb wraz z wykonaniem chodnika w
miejscowości Sienno i Nowa Wieś”.
Zakres prac projektowych obejmuje m.in.:
a) przebudowę drogi powiatowej w tym poszerzenie istniejącej jezdni w uzgodnieniu z Zamawiającym,
b) zaprojektowanie wzdłuż drogi powiatowej chodnika z kostki brukowej w terenie zabudowanym w miejscowości Sienno
oraz Nowa Wieś, wraz ze zjazdami,
c) opracowanie PSOR uwzględniając poziome oraz pionowe oznakowanie.
2. Lokalizacja inwestycji
Teren objęty opracowaniem położony jest w województwie mazowieckim, powiat lipski na terenie miasta i gminy Sienno w
miejscowości Sienno i Nowa Wieś. Początek inwestycji znajduje się na skrzyżowaniu dróg powiatowych 1928W z drogą
3536W, natomiast koniec na długości odcinka ok. 4300 ( z możliwością przedłużenia na etapie sporządzania dokumentacji
projektowej) do końca terenu zabudowanego w miejscowości Nowa Wieś . Inwestycja zlokalizowana jest na działkach
ewidencyjnych nr 1064, 68/1, 67, 12, 417, które stanowią granice pasa drogowego drogi powiatowej. Droga przechodzi
przez teren zabudowany oraz niezabudowany. Dokładna lokalizacja inwestycji została określona na rys.3 lokalizacja
DP1922W.
3. Ogólna charakterystyka obiektu
Istniejąca droga powiatowa, umożliwia dojazd do lokalnych zabudowań oraz sąsiadujących gruntów rolnych, leśnych. Droga
powiatowa nr 1922W posiada nawierzchnie bitumiczną o zmiennej szerokości średnio 5,0 m, typ półuliczny z chodnikiem z
kostki brukowej oraz drogowy z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości do 1,0 m. Odwodnienie powierzchniowe
w kierunku poboczy i dalej na przyległy teren oraz do obustronnych rowów przydrożnych zlokalizowanych lokalnie.
Istniejący chodnik wykonany z kostki brukowej o długości 370,0mb. Pod koroną drogi powiatowej zlokalizowane są
przepusty betonowe, które należy uwzględnić przy przebudowie drogi.
4. Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
k) Projekt budowlany w ilości 4 egz.
l) Projekt techniczny w ilości 4 egz.
m) Przedmiar robót w ilości 2 egz.
n) Kosztorys inwestorski w ilości 2 egz.
o) Kosztorys ofertowy w ilości 2 egz.
p) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w ilości 2 egz.
q) Projekt stałej organizacji ruchu
r) Mapa do celów projektowych
s) Inne dokumenty, uzgodnienia niezbędne do uzyskania przez Zamawiającego zgłoszenia robót/ pozwolenia na budowę,
t) Wersja elektroniczna, edytowalna ww. dokumentacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej dot. zadania „ Przebudowa dróg
powiatowych nr 1902W, 1923W, 3550W oraz 1903W wraz z wykonaniem chodnika w miejscowościach Rzeczniów Kolonia,
Grabowiec.
Zakres prac projektowych obejmuje m.in.:
a) przebudowę dróg powiatowych w tym poszerzenie istniejącej jezdni w uzgodnieniu z Zamawiającym,
b) zaprojektowanie wzdłuż dróg powiatowych chodnika z kostki brukowej w terenie zabudowanym w miejscowościach
Rzeczniów Kolonia, Grabowiec, wraz ze zjazdami,
c) przebudowa skrzyżowań dróg powiatowych z drogami publicznymi,
d) opracowanie PSOR uwzględniając poziome oraz pionowe oznakowanie,
e) zaprojektowanie odwodnienia w m. Grabowiec.
2. Lokalizacja inwestycji
Teren objęty opracowaniem położony jest w województwie mazowieckim, powiat lipski na terenie gminy Rzeczniów w
miejscowościach Grabowiec, Rzeczniów Kolonia. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach ewidencyjnych nr 572,
607,488, 259, 585, 162, 253/1, 350, 1490/2, 1491/2, które stanowią granice pasa drogowego dróg powiatowych 1902W,
1923W, 3550W oraz 1903W. Drogi powiatowe przechodzą przez teren zabudowany oraz niezabudowany. Dokładna
lokalizacja inwestycji została określona na rys.4 lokalizacja DP. Orientacyjne długości dróg powiatowych wynoszą:
-DP1902W odcinek o długości 145mb od skrzyżowania z DP1923W w rynku do skrzyżowania z drogami gminnymi,
-DP1902W odcinek o długości 3000mb od skrzyżowania z DP3550 w kierunku Rzeczniowa do połączenia z nową
nawierzchnią (odcinek drogi powiatowej zrealizowany w 2024r.),
-DP1923W odcinek o długości 850mb od skrzyżowania z DP1902W w obrębie rynku do nowej nawierzchni bitumicznej
zrealizowanej w 2024r. w kierunku m. Kochanówka,
-DP3550W planowana długość odcinka 710mb,
-DP1903W planowana długość odcinka 200mb.
Zaznaczyć należy, że powyższe długości są orientacyjne i na etapie sporządzania dokumentacji projektowej mogą ulec
zmianie w uzgodnieniu z Zamawiającym.
3. Ogólna charakterystyka obiektu
Istniejące drogi powiatowe, umożliwiają dojazd do lokalnych zabudowań, rynku w miejscowości Grabowiec oraz
sąsiadujących gruntów rolnych, leśnych. Drogi powiatowe posiadają nawierzchnie bitumiczne o zmiennej szerokości. Typ
drogowy z obustronnymi poboczami gruntowymi oraz półuliczny w miejscowości Grabowiec. Odwodnienie powierzchniowe
w kierunku poboczy i dalej na przyległy teren oraz do obustronnych rowów przydrożnych zlokalizowanych lokalnie.
Istniejący chodnik wykonany z kostki brukowej o szerokości zmiennej śr.1,4m. Pod koroną drogi powiatowej zlokalizowane
są przepusty betonowe, które należy uwzględnić przy przebudowie.
4. Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
a) Projekt budowlany w ilości 4 egz.
b) Projekt techniczny w ilości 4 egz.
c) Przedmiar robót w ilości 2 egz.
d) Kosztorys inwestorski w ilości 2 egz.
e) Kosztorys ofertowy w ilości 2 egz.
f) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w ilości 2 egz.
g) Projekt stałej organizacji ruchu
h) Mapa do celów projektowych
i) Inne dokumenty, uzgodnienia niezbędne do uzyskania przez Zamawiającego zgłoszenia robót/ pozwolenia na budowę,
j) Wersja elektroniczna, edytowalna ww. dokumentacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej dot. zadania „ Przebudowa drogi
powiatowej nr 1905W Leszczyny- Huta- Lipsko długości 990mb wraz z wykonaniem chodnika oraz miejsc postojowych na ul.
Iłżeckiej w miejscowości Lipsko”.
Zakres prac projektowych obejmuje m.in.:
a) przebudowę drogi powiatowej w tym poszerzenie istniejącej jezdni w uzgodnieniu z Zamawiającym,
b) zaprojektowanie wzdłuż drogi powiatowej chodnika z kostki brukowej w uzgodnieniu z Zamawiającym,
c) opracowanie PSOR uwzględniając poziome oraz pionowe oznakowanie miejsc postojowych na ul. Iłżeckiej.
d) zaprojektowanie miejsc postojowych na ulicy Iłżeckiej na odcinku od skrzyżowania z DK79 do skrzyżowania ul. Iłżeckiej z
ul. Widok.
2. Lokalizacja inwestycji
Teren objęty opracowaniem położony jest w województwie mazowieckim, powiat lipski na terenie miasta i gminy Lipsko w
miejscowości Lipsko. Początek inwestycji znajduje się na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 1905W z DK79, natomiast
koniec na długości odcinka ok. 990mb. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach ewidencyjnych nr 1127/1, 1006, 1006,
które stanowią granice pasa drogowego drogi powiatowej. Droga przechodzi przez teren zabudowany oraz niezabudowany.
Dokładna lokalizacja inwestycji została określona na rys.5 lokalizacja DP1905W
3. Ogólna charakterystyka obiektu
Istniejąca droga powiatowa, umożliwia dojazd do lokalnych zabudowań oraz sąsiadujących gruntów rolnych. Droga
powiatowa nr 1905 posiada nawierzchnie bitumiczną o zmiennej szerokości od 5,5m do 8,5m, typ liczny z obustronnym
chodnikiem z kostki brukowej betonowej oraz drogowy z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości do 1,0 m.
Odwodnienie powierzchniowe w kierunku poboczy i dalej na przyległy teren oraz do istniejącej kanalizacji deszczowej.
Istniejący chodnik wykonany z kostki brukowej wzdłuż ul. Iłżeckiej.
4. Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
e) Projekt budowlany w ilości 4 egz.
f) Projekt techniczny w ilości 4 egz.
g) Przedmiar robót w ilości 2 egz.
h) Kosztorys inwestorski w ilości 2 egz.
i) Kosztorys ofertowy w ilości 2 egz.
j) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w ilości 2 egz.
k) Projekt stałej organizacji ruchu
l) Mapa do celów projektowych
m) Inne dokumenty, uzgodnienia niezbędne do uzyskania przez Zamawiającego zgłoszenia robót/ pozwolenia na budowę,
n) Wersja elektroniczna, edytowalna ww. dokumentacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają
warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający nie
wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie 4) zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający
uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
dysponuje n/w osobami:
Projektantem w specjalności drogowej – posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez
ograniczeń, uprawniające do projektowania oraz doświadczenie polegające na wykonaniu minimum jednej kompleksowej
dokumentacji projektowo-kosztorysowej, dla której wymagane było uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, dotyczącej
budowy lub przebudowy lub remontu lub rozbudowy drogi na podstawie której uzyskano prawomocne pozwolenie na
budowę lub zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę wykonał:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej remontu, przebudowy, budowy
dróg o wartości dokumentacji minimum 50 000 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: celu wykazania braku
podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w pkt. V.1 niniejszej SWZ
należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego
terminie następujące podmiotowe środki dowodowe: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z
zaświadczeniem należy złożyć dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności
należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności 2)
zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem należy złożyć dokumenty
potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności 3) odpisu
lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.
109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji 4) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz.
1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od
innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
5) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, b) art.
108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c)
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d)
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. VI.2 ppkt. 4) SWZ, należy na wezwanie zamawiającego, pod
rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące podmiotowe środki
dowodowe: 1) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez
prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty. 3)
Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego
przedstawiciela. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za
wykonanie umowy. 5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w
prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym
terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym
termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 6) Wykonawców obowiązują
postanowienia pkt. VII "Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia " pkt. 8 w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 455 ustawy PZP.
Informacje na temat zmian opisano we wzorze umowy-załącznik nr 8

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://pzp.powiatlipsko.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.