Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00105052/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg gminnych
na terenie miasta Dęblin w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO DĘBLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019419
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8830001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.deblin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg gminnychna terenie miasta Dęblin w 2022 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baaae26c-b00c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027893/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105052/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RMI.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi utrzymania zieleni w pasach drogowych dróg gminnych oraz dróg znajdujących się na terenach będących własnością Miasta Dęblin w 2022 roku, w zakresie koszenia poboczy oraz trawników wzdłuż dróg gminnych wraz z uprzątnięciem skoszonych traw i chwastów oraz usuwanie z pasa drogowego zanieczyszczeń porzuconych przez użytkowników dróg, wraz z zagospodarowaniem pozyskanych odpadów zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2021r , poz. 779 ze zm.), tj:
1) Koszenie w zależności od występujących potrzeb (uzależnionych od tempa wzrostu traw), w ilości: 1 x w miesiącu maju, 2 x w miesiącu czerwcu, 2 x w miesiącu lipcu, 1 x w miesiącu sierpniu, 1 x w miesiącu wrześniu,1 x w miesiącu październiku - tj. łącznie 8-krotność w w/w okresie.
Powyższy zakres dotyczy koszenia 29,50 km (długości dróg liczonych jednostronnie) w tym:
- 15,0 km dróg z trawnikami okrawężnikowanymi,
- 14,5 km dróg z poboczami nieokrawężnikowanymi – w tym koszenie poboczy do szer. 1,00 mb.
2) Usuwanie zanieczyszczeń z pasa drogowego 40 km dróg - dotyczy całej szerokości pasa drogowego.
3) Zakres prac obejmuje również prawidłowe zagospodarowanie pozyskanych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji zadania zapewnia Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. MAKLESZ Leszek Kępka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7162259909
7.3.3) Ulica: Stryj 73
7.3.4) Miejscowość: Kłoczew
7.3.5) Kod pocztowy: 08-550
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. "MAKLESZ" Leszek Kępka
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "MAKLESZ" Leszek Kępka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-02 do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Usługa związana z utrzymaniem sprawności infrastruktury paliwowej w zakresie przygotowania do wykonania badań dozorowych cystern paliwowych oraz zbiorników paliw.
- Dostawy leków
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Utrzymanie poboczy w pasach drogowych, ciągach pieszych i pieszo-jezdnych będących własnością Gminy Sokółka w okresie 7 miesięcy w 2025 roku
- Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w K-Koźlu i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2025r.
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujące krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.